G: Minkä ikäisenä sait ensimmäisen vakituisen työn?
26-vuotiaana, oli ensin määräaikainen, toka soppari vakituinen
Kommentit (8)
kun muutimme. Toisen vakkaripaikan sain 31-vuotiaana
18-vuotiaana (samana vuonna täytin 19). No tiesin jo allekirjoittaessani pitäväni välivuotta lukion jälkeen, mutta " vakituinen" mikä vakituinen... Eka " ihan oikea" vakituinen työsopimus 23-vuotiaana.
Olen tietysti edennyt jo ihan muihin tehtäviin ja nyt ä-lomalla jo toista kertaa.
Olen muuten huomannut, että hyvä 20v vakinaistetaan helpommin kuin hyvä 30v...
Aika jännä juttu muuten miten nuorina kaikki ovat täällä vakityön saaneet. Kun välillä kuulee puhuttavan kuinka vaikea niitä olisi mistään saada... Ja jopa ettei mitään töitä löydä vaikka kuinka etsisi.
Millä allalla muuten olette?
Itse sairaanhoitaja.
Vierailija:
Aika jännä juttu muuten miten nuorina kaikki ovat täällä vakityön saaneet. Kun välillä kuulee puhuttavan kuinka vaikea niitä olisi mistään saada... Ja jopa ettei mitään töitä löydä vaikka kuinka etsisi.Millä allalla muuten olette?
Itse sairaanhoitaja.
eka vakkari oli elektroniikkateollisuustyötä firmassa jossa olin ollut 15-vuotiaasta lähtien kesätöissä joten ei mikään " merkittävä" saavutus saada alle 19-vuotiaana vakisoppari. Toinen työ IT-alalla, itse asiassa tuosta työstä (työtehtävät vaihtuneet kyllä välillä) irtisanouduin vajaa kuukausi sitten 32-vuotiaana ja allekirjoitin äskettäin kolmannen vakituisen työsopimukseni :-)
5 vuotta olin tehnyt sairaanhoitajan sijaisuuksia siihen mennessä.
28 v määräaikaisuus ja puolen vuoden jälkeen vakityö, jossa olen edelleen (31v) tosin nyt esimiesasemassa