Minkälaisia ihmisiä ette voi sietää?
Mä en voi sietää toisten arvostelijoita ja se MINÄ MINÄ MINÄ- teen oikein kertoo vaan ihmisen putkinäkösyydestä ja mustavalkosesta ajattelutavasta!
Kommentit (22)
Ja niitä, jotka sanovat että jokaisella pitäisi olla mahdollisuus tehdä sitä mitä haluaa, mutta sitten alentavasti kommentoivatkin, että " Se Sirpakin olisi pystynyt mihin vaan, mutta jäikin vain siivoojaksi."
siis kaikki luterilaiset-muka-uskovat: inhoan teitä ja teidän teeskentelyä!
Takakireitä suorittajia, jotka yrittää elää täysin naistenlehtien ohjeiden mukaan.
Kaksi heistä on itsekeskeisiä tunteettomia, psykopaattimaisia ihmisihirviöitä, jotka eivät välitä muitten tunteista tuon taivaallista, vaan loukkaavat ja satuttavat lähellään oleviaan (esim kavereitaan) ihan suoraan. Sitä alistamisen, veettuilun, inhottavan naljailun ja suoraan julmuuksien latelun määrää EN voi tajuta :-( Nämä molemmat ovat miehiä, ja tunnen heidän kavereitaan - enkä voi tajuta, että kukaan haluaa olla heidän kaverinsa?!? Jos satun näistä jompaankumpaan törmäämään, käännyn heti ja lähden pois, en kestä olla heidän kanssaan samassa tilassa. Jos näistä jompikumpi kuolisi, en todellakaan surisi.
Kolmas jota en voi sietää, on naimisissa hyvän ystäväni kanssa :-( Mua ei kutsuttu edes häihin, vaan kiellettiin tulemasta häihin. Mies sanoi, ettei mene kaverini kanssa naimisiin jos tulen... että niin läheiset välit meillä. Tää mies on myös erittäin itsekeskeinen ja julma, tahallaan haluaa satuttaa muita. Luultavasti narsisti ihan oppikirjan mukaan, ja mahdollisesti nuo ylempänä mainitsemani psykopaatit ovat myös.
Oikeastaan aika yllättävää, mutta en miettimälläkään keksi naista, jota en voisi sietää. Tosin exien nyksät on kaikki kamalia värittömiä lutkia, mutta sehän lienee normaalia ajatusta? ;-)
Muutenkin ihmiset puhuu nykyään ihan liikaa, kakkea small talkia sun muuta. Ihan turhaa.
mut sanokaa MIKÄ on besserwisser... mitä tarkoittaa ihan oikeesti. sanako vain?
kirjoittaa " enään" tai käyttää äidinkieleemme kuulumatonta ilmaisua " omata" .
Hän omaa, omata omaa sanahelinää pimpelipom; olisitte olleet tarkkaavaisempia koulussa!
Pitkässä juoksussa tulen omaamaan ison aggression jos kielenhuollon taso on pääsääntöisesti tätä.
omaan napaan tuijottajia. Luulevat itestään liikaa, eivätkä myönnä virheitään vaan AINA vika on muissa. Itseään jalustalle nostajia " mä oon täällä hei ja olen tätä mieltä" .
Ihmisiä, jotka eivät arvosta muita, omia asioitaan ja tekemisiään vain!!!
Monet käyttävät sitä turhaan ja se kannattaa aina korvata, jos se on mahdollista, mutta kyllä se ihan oikea sana on. Ja sitä voidaan ihan käyttääkin.
Etsi vaikka netistä tietoa.
Humalainen ihminen herättää sekä raivoa, myötähäpeää että halveksuntaa. Enkä tiedä miksi.
He vetävät aina välistä itseensä päin.
ja repivät heitä kovakouraisesti käsivarresta yms. " kasvatusmielessä" ... Nousee savu korvista, kun tällaista näkee. (Ja juu kyllä: vaaratilanteet ovat asia erikseen)
menee töissäki oma fiilis kun toiset narisee kaikesta.
Vierailija:
kirjoittaa " enään" tai käyttää äidinkieleemme kuulumatonta ilmaisua " omata" .Hän omaa, omata omaa sanahelinää pimpelipom; olisitte olleet tarkkaavaisempia koulussa!
Pitkässä juoksussa tulen omaamaan ison aggression jos kielenhuollon taso on pääsääntöisesti tätä.
Hiljattain meille muutti naapuri, jota minun on vaikea sietää. Hän on langanlaiha, kalpea blondi joka jostain syystä katsoo kaikkia alaspäin ja tekee selväksi sen että on parempi kuin esimerkiksi minä.
Ukko on kuin koira joka tottelee rouvaa kaikessa.
Miksi he sitten asuvat tässä paskataloyhtiössä jos ovat niin paljon parempia, heh heh eikä olekaan varaa parempaan :D
Minua siis ärsyttää ylimielisyys....
Siitä he sitten vetävät johtopäätöksen, että kaikki joilla menee huonommin ovat itse siihen syyllisiä, sillä " kaikessahan on kyse vaan omista valinnoista, mä nyt vaan oon niin fiksu että valitsen oikein" . Hohhoijaa... Putkinäköä parhaimmillaan :(
naisia jotka elävät tossunalla, sovinisteja.
ylimielisiä ja toisaalta ylivaatimattomia hiirulaisia, joilla ei ole omia mielipiteitä eivätkä uskalla olla missään eri mieltä tai erilaisia millään tavalla
I rest my case :D
En tosiaan jaksa ihmisiä, jotka eivät tajua elämässä olevan myös sattumilla sijansa: syntyi tiettyyn perheeseen, sai tietynlaisen kasvatuksen, tutustui tietynlaisiin ihmisiin tai sai just sen työpaikan, joka sitten poiki sitä tai tätä jne... Oma elämäni on mennyt aika lailla hyvin, en silti kuvittele että kaikilla olisi samat edellytykset kuin itselläni.
25
liika ujous ja omanarvontunteen puuttuminen on sekin pahasta.