Miehet eivät tunnu ymmärtävän, mikä on naisten mielestä kiinnostavaa
Esim. FB datingissä kun miehet laittavat viestejä (siellä voi laittaa viestin ennen matchia), niin reilu puolet viesteistä on pelkkää "kaunis oot", "todella kauniit kuvia", "oletpa kaunis nainen" jne. Ja sitten osa yrittää kertoa itsestään, mutta joko kerrotaan vain pituus tai pituus ja paino, tai sitten jotain geneerisiä tietoja tyyliin "työssäkäyvä 185cm mies Keravalta", tai sitten jotain totaalisen epäkiinnostavaa kuten "4-vuotiaan tytön isä Porvoosta". Ja nämä viestit ihmiselle, joka on kertonut profiilissa itsestään, elämäntyylistään, persoonastaan, arvomaailmastaan, kiinnostuksenkohteistaan. Tästä voisi päätellä, että ihminen pitää tällaisia asioita oleellisena - mutta ilmeisesti nämä miehet eivät pidä? Heidän oletuksensa on, että pelkkä pituus riittää tai että työssäkäynti herättää kiinnostuksen? Vai onko oletus, että kun kuka tahansa kelpaa heille, niin näin olisi naistenkin kohdalla?
Kommentit (169)
Tärkeintä on laittaa heti kuva kullista!
Minusta tuo 4-vuotiaan isä on hyvin olennainen tieto. Minulla ei ole enää noin pieniä lapsia, joten en kaipaa myöskään kumppania, jolla on.
Niin. Olisiko ne ujoja tai piilottelevat. Mutta jotain kiinnostuksia ja arvoja voisi tulla esille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tiedetään hyvin. Se on raha, raha ja raha. Kaikki muu toissijaista.
Sinulla ja yläpeukuttaneilla miehillä ei ole mitään annettavaa naisille. Kukaan ei teitä huoli, siksi sinäkin huorittelet naisia täällä joka ketjussa.
Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?
Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.
"Moi, mitä teet työksesi?"
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, ekassa viestissä olisi hyvä kertoa olevansa lääkärijuristi josta selviää naisten himoitsema status ja raha?
Olen nimittäin pistänyt merkille että heti eka asia minkä naiset haluaa tietää on status ja raha.
Työ on niin olennainen osa yksilön elämää että se todellakin kiinnostaa, jos pariutumista mietitään.
Minun mielestäni nuo riittää ihan hyvin alkukarsinnaksi. Jos nuo tiedot eivät ole sinulle dealbreakkereita, voit kysyä itse heiltä lisää sen perusteella, mitä sinun kiinnostaa tietää. Turhahan heidänkään on enempää runoilla, jos sinulle on dealbreakkereita vaikka se, että joku on Keravalta tai että on 4-vuotiaan isä.
Koska ko miehet eivät kykene keskustelemaan, ja heillä ei ole sosiaalisia taitoja eikä empatiakylyä. Sellaista se tulisi olemaan parisuhteessakin.
Lisäksi miehet ovat Tinderissä spray and pray-taktiikalla, eli tykkäävät kaikista naisista, eivät lue heidän biojaan, ja laittavat kaikille naisille saman viestin. Kun saavat mätsin/mätsejä alkaa se valkkaaminen, eli kauneimmillaan ja nuoremmille eniten ja muille sitten vähemmän viestejä. Miehillä tavoitteena Tinderissä on kerätä pilluhaaremi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ on niin olennainen osa yksilön elämää että se todellakin kiinnostaa, jos pariutumista mietitään.
Niin, miehen työ on olennainen asia.
Vierailija kirjoitti:
- Moi, olen lentäjäkirurgi.
- Ihanaa, koska tavataan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopetatte vastaamisen heti kun selviää että mies ei ole lääkärijuristi?
On luonnollista olla kiinnostunut miehen asioista mutta miksi se miehen status ja raha on kynnyskysymys?
Pyydän ensimmäisenä luokseni saunomaan niin näkee heti mitä herkkuja on tarjolla ja pääsee maistelemaankin
Kyllä se on raha, mikä kaiken eniten painaa. Ikävä totuus, jota on vieläkin vaikea uskoa.
Tärkein tieto on että haluaako saada lapsia ja onko niitä valmiiksi. Kaikesta muusta voi tehdä kompromissin mutta lapsesta sitä ei voi tehdä. Deittisovelluksissa on liikkeellä paljon valeveloja, jotka saalistavat vapaaehtoisesti lapsettomia, ja kertovat vasta myöhemmin että "ajattelin että kun tutustut paremmin minuun niin alkaisit suhtautumaan myönteisemmin lasten hankintaan". 🤢🤮 toinen hukkaa jopa vuosia toisen aikaa esittämällä velaa vaikka onkin vanhemmaksi haluava lapseton!
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on laittaa heti kuva kullista!
Sä teet näin? Kerro vielä, miten homma tosta sitten etenee? Koska mä veikkaan, ettei yhtään mitenkään, joten tuhlaat vain omaa aikaasi.
Ja sitten miehet, varoituksen sana. Tunnistin kassajonossa miehen, joka oli lähettänyt mulle dickpicin. Voitte olla varmoja, että se, ja kaikki muutkin jonoissa, sai kuulla siitä 😂
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos isälläsi oli rahaa että äitis sai?
Vai maksoi kerran virolaiselle ja olet h u o r a n penikka?
Onhan tuo 4v tytön isä Porvoosta hyvin oleellinen tieto. Tietäisin suhtautua siten, että mahdollinen deitti asuu vähän kauempana, ja ehkä joka toinen viikko elämässä on pieni lapsi, vai kuinka usein onkaan?
Kuulostaa kivalta, että olet panostanut profiiliisi, mutta itse naisena en halua kertoa kauheasti itsestäni missään deittiprofiilissa tai edes deittisovelluksen keskustelussa ihmiselle jota en ole tavannut. En menisi minnekään vilkkaalle torillekaan kertomaan itsestäni ja yksityisasioistani, ja kaikesta voi ottaa screenshotit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikille. Jos se jollekin on, kyseessä on tylsä puurtaja, joka heikokopäisyyttään alistuu rahan edessä.