Olkaa tyytyväisiä, minut bannattiin Kaksplussalta
Enpä olisi uskonut, mutta kertoo ammattitaidottomista moderaattoreista että isketään banni päälle lynkkaamisen, mustamaalaamisen ja palstalta aktiivisella ulos savustamis yrityksellä.
Menkääs nyt juoruamaan palstalle, että bannin se sai!
Ja kauankohan sekin sitten kestää, varmaan pysyvästi, kun joukkoon on osunut joku mode joka jo valmiiksi minua inhoaa.
Tänks!
Kommentit (165)
vai annanko hänen kasvaa kohdussani synnytykseen saakka, mikä olisi varma kuolemantuomio, niin tottakai antaisin lapselle edes sen minimaalisen pienen mahdollisuuden selvitä! Samalla säästäisin myös itseäni ja perhettäni: saisimme nähdä lapsen elossa, edes pikku hetken, ja voisimme aloittaa surutyön tekemisen. Lisäksi synnytän miljoona kertaa mielummin elävän kuin kuolleen vauvan.
Emilyn:
Niin, tässä se taas nähdään kun moni kirjoittaa että mukamas kirjoittelin ja muokkasin omia viestejäni myöhemmin, vaikken näin tehnyt..
Etkä muka juuri jokin aika sitten sanonut että kirjoituksiisi tuli asiattomuuksia jotka sittemmin siivosit pois? Eli juuri tuon vahinkolapsi-jutun.
Lapsella ei siis olisi ollut mitään mahdollisuuksia jäädä henkiin!
Vierailija:
Miten aina unohdetaan, että kyseessä on sen vauvan ainoa elämä, eikä sillä ole ääntä sanoa mitä se haluaisi.
Kiitos näille parille kirjoittajalle, mukava huomata etten ole ainoa tässä maailmassa joka kunnioittaa sikiönkin oikeutta elämään.
Minun elinaikanani tuskin muutosta tällaisiin toimintoihin ja sikiöseulontoihin ei tule :( Ehkä joskus..
Emilyn:
Vierailija:
Miten aina unohdetaan, että kyseessä on sen vauvan ainoa elämä, eikä sillä ole ääntä sanoa mitä se haluaisi.Kiitos näille parille kirjoittajalle, mukava huomata etten ole ainoa tässä maailmassa joka kunnioittaa sikiönkin oikeutta elämään.
Minun elinaikanani tuskin muutosta tällaisiin toimintoihin ja sikiöseulontoihin ei tule :( Ehkä joskus..
Emilyn:
Niin, tässä se taas nähdään kun moni kirjoittaa että mukamas kirjoittelin ja muokkasin omia viestejäni myöhemmin, vaikken näin tehnyt.Tosi upeeta vaan, että bannin saa toiselle kun jaksaa pari päivää jankuttaa tämän sanoneen asioita, joita ei ole sanonut.
Yvn sisällölläkään ei ole mitään väliä, kun Marge sanoi että olin sanonut häntä tappajaksi vaikken niin sanonut. Palstalaisethan uskoo tietysti sitä ketä haluavat, tosiasioista viis.
Vielä tänäänkin myönsit että muokkasit viestejäsi. Ja siihen kyseiseen ketjuun plussalla mainitsit, että muokkasin pahimmat asiattomuudet pois. Oliko mielipiteesi oikeasti mielestäsi asiallisia, vai voitko myöntää että vähän meni neitokaisella yli?
Lapsi oli perätilassa, eikä lapsivettä ollut juurikaan eli ei olisi päässyt kääntymään. Jokatapauksessa olisi kuollut pian ja sektio olisi sitten ollut vaihtoehto synnytykselle lääkärien mukaan.
..voi vaan kuvitella miten rankkaa vanhemmilla on , todella typerä on ihminen joka menee päätään aukomaan tuossa tílanteessa olevalle!
Emilyn jos sä et käy ultrissa se on sus asias mut et sä voi mielipiteilläs velvoittaa niin et muutkaan ei saa käydä!
Aika tekopyhää - mutta senhän te osaatte
Emilyn:
Vierailija:
Miten aina unohdetaan, että kyseessä on sen vauvan ainoa elämä, eikä sillä ole ääntä sanoa mitä se haluaisi.Kiitos näille parille kirjoittajalle, mukava huomata etten ole ainoa tässä maailmassa joka kunnioittaa sikiönkin oikeutta elämään.
lapselle edes mahdollisuuden syntyä hengissä. Olisko ollut parempi jatkaa raskautta ja odottaa vauvan kuolevan kohdussa?
Eiköhän noita sikiöseulontojen arvostelua voisi siirtää joihinkin lievempiin tapauksiin kuten downeihin joilla voi olla ihan hyvä elämä edessä. Lapsella joka kuolee kohtuun ei tuota mahdollisuutta ole.
sivistymättömän moukan lailla. Kuka nainen uskoisi ennemmin jotain täysin tuntematonta chattituttua kuin lääkärin asiantuntijamielipidettä kun on kyse omasta tai lapsen hengestä ja terveydestä...
Vaikka mielipiteesi saat pitää, yritä nyt hyvä aikuinen nainen opetella edes jonkinlaiset käytöstavat.
Vierailija:
tämä vierailija joka omaa samat mielipiteet kuin emilyn on luultavasti emilyn itse. Läpinäkyvää.Emilyn on oikeassa elämässä sellainen, että hymistelee vain, eikä sano asioita muuten kuin kierrellen , sitten esittää näillä keskusteupalstoilla niin muka suoraan puhuvaa ja järkkyviä mielipiteitä omaavaa. Jotain patoutumia kai.
(ei olisi sinun kannattanut laittaa profiiliisi kuvaa, ihan vain vinkkinä)
Sanon asiat suoraan myös oikeassa elämässä ja seison kirjoitusteni takana, minkä kuvakin kertoo.
En ole tästä aiheesta paljoakaan oikeassa elämässä puhunut, ja jos olen, niin olen myös mielipiteeni sanonut. Eli etpä taida minua tuntea ja jos tunnet, niin tulepa ihmeessä kysymään mitä mieltä asioista olen ;)
Vinkiksi, että kuvastani minua on luultu moneen kertaan eri ihmiseksi joka oikeasti olen. Monta kertaa on kysyttykin, olenko se tai se henkilö ja olen valitettavasti joutunut vastaamaan, että en ole. Tunnustan kyllä, jos arvaus menisi joskus oikeaan :)
Vierailija:
sivistymättömän moukan lailla. Kuka nainen uskoisi ennemmin jotain täysin tuntematonta chattituttua kuin lääkärin asiantuntijamielipidettä kun on kyse omasta tai lapsen hengestä ja terveydestä...
Vaikka mielipiteesi saat pitää, yritä nyt hyvä aikuinen nainen opetella edes jonkinlaiset käytöstavat.
Vierailija:
Äidit abortoi tuollaisessa tilanteessa lapsensa, koska se on ITSELLE helpompaa. Koskahan mummoja aletaan lahdata vähän ennen aikojaan, kun on sukulaisille niin raskasta kun kituvat
pitkään vuodeosastoilla?
Mikä v*ittu siinä on nyt niin vaikea käsittää, että tässä tapauksessa vauvalla ei olis ollut missään tilanteessa mahdollisuuksia selvitä hengissä??? Ja että perätilassa oleva iso vauva oli vaan yksikertaisesti helpompi synnyttä nyt kuin vielä isompi täysiaikainen? Julma juttu, mutta koittakaa nyt herranjumala oppia käsittämään tosiasiat. Tämä vauva olis kuollut joka tapauksessa synnytti äiti sen nyt tai täysiaikaisena myöhemmin. Ja käsi sydämellä - kuinka moni teistäkin kommentoijista kantaisi kuollutta tai kuolemaan tuomittua sikiötä loppuun asti? Veikkaan ettei tositilanteessa yksikään!
Voimahalit Margelle!
Vierailija:
Emilyn:
Niin, tässä se taas nähdään kun moni kirjoittaa että mukamas kirjoittelin ja muokkasin omia viestejäni myöhemmin, vaikken näin tehnyt.Tosi upeeta vaan, että bannin saa toiselle kun jaksaa pari päivää jankuttaa tämän sanoneen asioita, joita ei ole sanonut.
Yvn sisällölläkään ei ole mitään väliä, kun Marge sanoi että olin sanonut häntä tappajaksi vaikken niin sanonut. Palstalaisethan uskoo tietysti sitä ketä haluavat, tosiasioista viis.
Vielä tänäänkin myönsit että muokkasit viestejäsi. Ja siihen kyseiseen ketjuun plussalla mainitsit, että muokkasin pahimmat asiattomuudet pois. Oliko mielipiteesi oikeasti mielestäsi asiallisia, vai voitko myöntää että vähän meni neitokaisella yli?
Katos vaan, jopas tarinat aina värittyy.
Yhdessä kohtaa (sen jälkeen, kun minua oli jo haukuttu aiheen vuoksi) totesin, että oliko lapsi vahinko kun äiti ei edes halua antaa mahdollisuutta elämään.
Sen muokkasin pois ja pyysin anteeksikin. Se oli ainoa asiattomuus (?).
Täysin tunteetonta, tämä äiti on kärsinyt tietenkin suunnattomasti tehdessään valintansa, joka ei olisi helppo kenellekään. Silloin on yleensä viisainta luottaa ammattilaisten käsiin itsensä ja lapsensa. Minusta on todella tunteetonta äitiä kohtaan, jota on kohdannut suuri suru ja hirveää, millaisen valinnan hän on joutunut tekemään. Enpä haluaisi olla moista valintaa tekemässä, hieman ymmärrystä Emilyn!
Raskaus käynnistettiin jotta äidillä ja perheellä oli mahdollisuus viettää ne muutama minuutti elävän lapsen kanssa! Ja jos he olis jäänneet odottamaan lapsi olisi voinnut kuolla kohtuun ja se mahdollisuus olisi jäännyt!
Ja marge ilmaisi monessa viestissään kuinka lapsi oli odotettu, toivottu, haluttu! Ja suru on suuri siinä perheessä!
Ja Emilyn! Voi herran jumala mä en tiedä miten sä olet tähän päivään asti selvinnyt ilman kunnon selkäsaunaa, vai etkö uskalla ihmisille laukoa ainoita totuuksia päin naamaa? Sun pieni pääsi kumisee tyhjyyttä ja omaa täydellisyyttä. Empatiakyky ja muiden tilanteeseen samaistuminen on sinulle tuntematon käsite! Sä et nää metsää puilta. Sä et nää kuin oman ehdottoman totuutes. Mä toivon että sä kasvat vielä joku kaunis päivä ja ymmärrät ettei kaikki ole niin musta valkoista ja ehdotonta. Siihen asti itke ja marise kuinka sinusta ei pidetä ja kuinka SINUA on kohdeltu väärin, vaikka itse käyttäydyt todella loukkaavasti. Sä muistutat aivan liikaa mun exää joka oli aina oikeassa ja omissa sanomisissaan ja teoissaan ei nähnyt mitään väärää!
tämä vierailija joka omaa samat mielipiteet kuin emilyn on luultavasti emilyn itse. Läpinäkyvää.
Emilyn on oikeassa elämässä sellainen, että hymistelee vain, eikä sano asioita muuten kuin kierrellen , sitten esittää näillä keskusteupalstoilla niin muka suoraan puhuvaa ja järkkyviä mielipiteitä omaavaa. Jotain patoutumia kai.
(ei olisi sinun kannattanut laittaa profiiliisi kuvaa, ihan vain vinkkinä)