Mitä miehesi luulee, että teet, jos olet yksin kotona koko viikonlopun?
Kommentit (11)
Osittain totta, mutta myös siivoilen yksin ollessa. Haluan aina " siivousrauhan" ettei muksu riehu jaloissa. Kyllä osaan nautiskellakin ;)
todellisuudessa teen sitäkin, mutta urheilen enemmän kuin hän uskoisikaan.
ruokaa lapsille. Muuten osuu oikeaan, mut lasten kanssa käydään ravintolassa syömässä jotain rasvasta ja ei niin terveellistä.
mitäs ap ite, kun tällasen kysymyksen keksit?
kysymys tuli mieleen siitä kun luin tuota miesketjua ja aika monen äijä siellä dokasi ja örvelsi...
AP
No kyllähän minä leikin lasten kanssa, teen ruokaa ja siivoan, mutta päikkäriajat oikeasti löhöän sohvalla kirjaa lukien ja sipseja syöden.
mä siivoon, saunon, otan sidukkaa, netitän, luen ja lähen baariin kavereiden kanssa jos huvittaa.
joko laiskottelen ja otan nokosia
tai teen jotain ompelusta aamusta iltaan niin että unohdan syödä
ja oikeassa on
Luen, nukun, siivoan, pyykkään, lenkkeilen ja illalla otan punaviiniä ja vähän brandyä. On ihan oikeassa, paitsi ettei arvaa että saatan sitä brandyä ottaa pitkin päivää =)