Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄRSYTTÄÄ!!Vauvani nukkuu pihalla ja naapurin lapset tuuli kotiin riehuun

Vierailija
23.05.2007 |

ja riekkuun (rivitalon piha) ja lasten äiti huutaa kurkku suoralla ja mun lapsi heräs. Kiitti vaan!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se harmillista, mutta tuiki tavallista

Vierailija
2/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sinun vauvasi nukkuu?? Montaks lasta sulla sitten on? Joskus se sinunkin vauvasi on niin iso, että tulee kotiin ja haluaa leikkiä ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut että tulisivat sanomaan tai heittäisivät vaikka pyyhkeen aidan päälle merkiksi niin yrittäisin saada lapset pysymään hiukka hiljempaa. Tosin hankalaahan se on lapsia pitää äänettöminäkään ja ulos niidenkin on päästävä. Yhtä omista muksuista nukutin kesä aikaan aina sisällä kun oli ääniherkkä ja heräsi naapurin lasten ääniin. Muut eivät ole onneksi reagoineet mihinkään mekkalaan.

Vierailija
4/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV huuta ja puhutaan puhelimessa OVI AUKI ja vauvani pihalla yrittää nukkua. Mukulat huutaa, juoksee, rääkyy ja en voi laittaa lastani muualle ulos nukkumaan. Munkin ovi raoella ja ikkuna, joten näkevät, että lapsi nukkuu tuossa. Muuten vaunut ovat aina sisällä. Ketuttaa.

Vierailija
5/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset tajua, että vain MINÄ ja MINUN NAPANI?



Ap, kannattais olla hyssyttelemättä sen vauvan kanssa niin ei heräisi joakiseen rasahdukseen!

Meillä on jopa remontoitu (hiltistä ja timanttilaikasta ei lähde ihan pieni ääni), koirat haukkunu, imuroitu ja siivottu kun vauva nukkunut, hui!

Vierailija
6/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kanssa kun kuopus oli vauva ja nukkui kahdet unet aina aamupäivisin ja iltapäivisin ja naapurin muksui kiekuivat aina samaan aikaan pihalla niin ettei unista tahtonut tullal mitään. Eikä sekään auta että, asuttaan omakotitalossa, kyllä äänet aika kauaksi kantautuu ja varsinkin kun naapurissa asuu äänekkäitä lapsia. Kyllä minäkin mielessäni monesti kirosin kun sain käydä jatkuvasti vaunut vatkaamassa kun vauva heräsi toisten kiljuntaan. En kuitenkaan voi kieltää toisilta ulkoilua omalla pihallaan.... Eli ei auttanut muu kuin kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta saisit olla tyytyväinen. Noissa äänissä vauvasi oppii nukkumaan myös äänekkäässä ympäristössä, mikä ei ole tulevaisuudessa yhtään huonompi juttu. Se, että vauva vaatii täyden hiljaisuuden on paljon, paljon hankalampaa. Vauvat ovat aika vekkuleita ja oppivat nopeasti uusia asioita, päinvastoin kuin äitinsä.

Vierailija
8/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ihmiset nyt vaan valitettavasti ei ole ihan yhtä huomaavaisia kuin toiset. En toki odota, että lapset itse tajuaisivat kontrolloida omaa melutasoaan, mutta vanhemmat voisivat heitä kyllä hiukan opastaa.



Meillä asuu naapurissa ihan tolkuttoman äänekäs ja ärsyttävä perhe. Odotan oikein kauhulla, kun kesäloma alkaa. Silloin ne pennut riehuvat pihalla yömyöhälläkin ja pitävät aivat jumalatonta meteliä. Ja välillä juostaan hakemassa meidänkin pihalta palloa tai jotain muuta sinne lentänyttä rojua, niin että pensasaidasta oksat lentelee. Ja sillä aikaa vanhemmat istuvat terassilla röökaamassa ja kiskomassa kaltsua. Ihanaa.



Monta vuotta hekumoin sillä, että jonakin päivänä pistän omat lapseni (jotka ovat erittäin aamuvirkkuja), meuhkaamaan heidän ikkunansa alle kello kuusi sunnuntaiaamuna. No, kuinka ollakaan, nyt tuohon perheeseen on syntynyt vauva, jonka kautta olisi helppo tehdä heidän elämästään ihan yhtä rasittavaa, kuin he meidän. Sen kun laittaisin omat muksut pihalle kolistelemaan ja möykkäämään, kun vauva vetelee pihalla unia. Mutta ei, jostain kumman syystä en nyt haluakaan tehdä niin. Eihän se vauvan vika ole, että perheensä on tolloja.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Toiset ihmiset nyt vaan valitettavasti ei ole ihan yhtä huomaavaisia kuin toiset. En toki odota, että lapset itse tajuaisivat kontrolloida omaa melutasoaan, mutta vanhemmat voisivat heitä kyllä hiukan opastaa.

Lapset ovat eläväisiä!! Jos eivät olisi, olisivat luultavasti vakavasti sairaita. Leikkivistä lapsista lähtee ääntä. Jos teidän Sanni-Susanna leikkii Barbeilla yksin hiljaa huoneensa nurkassa, olisin aika huolissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän