Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulette että miehenne tekee jos on kotona yksin koko viikonlopun?

Vierailija
06.07.2007 |

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pizzaa ja kebabbia, harrastaa penkkiurheilua joko telkkarin välityksellä tai paikan päällä, soittaa kitaraa, surffailee netissä, käy kaupungilla palloilemassa, soittaa kitaraa, valvoo myöhään ja nukkuu pitkään ja, niin mainitsinkos jo kitaran soiton?

Vierailija
22/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee baariin, iskee naisen ja tuo sen kotiimme pantavaksi. Näin on käynyt ja kyseessä näennäisesti " kiltti mies" . Kohta onneksi entinen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa vanhemmilleen, syö roskaruokaa, saa hyviä ideoita jotka jättää kesken, penkoo tavarat levälleen.

Vierailija
24/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö leipiä ja kaljaa kun ei kans jaksa tehdä ruokaa.. Matoilee, käy kaverilla ehkä kahvilla.

Vierailija
25/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pelaa pleikkarilla nhl;ää..... HUOH!

Vierailija
26/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa ehkä kaverinsa mutta pääasiallisesti kattoo tv:tä tai chattailee netissä ulkomailla asuvan ystävänä kanssa. Ruokaa osaa laittaa itskekkin, joten no problem.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee pizzan, grillaa makkaraa. Soittaa stereoita kovalla. Katsoo elokuvia kovalla. Pelaa tietokoneella. Valvoo myöhään.

Vierailija
28/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo muutaman kaljan, surffaa netissa monta tuntia ja porisee skybessa kavereille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menee baariin ja iskee toisen naisen. Vaikka olisin valmis vannomaan, että useampi kyllä tekee sen...vai onko niin, että vaimot ei tunne miehiään? Baarit on niin täynnä varattuja miehiä vonkaamassa, että tuntuu hassulta ajatella, että tällä otannalla ei löytyis..

Vierailija
30/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ykkä ois sellasta ottanut alkunpitäenkään.. En voi sitetää kaljottelevia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli luultavasti tekee halkoja, tai on töissä (yrittäjällä on aina töitä), leikkaa nurmikon, laittaa pihakiviä yms.



Jos hänen olisi pakko olla tekemättä yhtään mitään, niin luultavasti juopottelisi, söisi ja katsoisi telkaa, imuttaisi musiikkia, saunoisi kaveriporukalla jne. Mutta tämä olisi aika epätodennäköistä, sillä kohta se vimma päästä töihin iskisi kuitenkin.

Vierailija
32/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattoo telkkaria, laittaa itselleen ruokaa, tekee puutöitä, varmaan siivoaa ja pesee pyykkiä jos näyttää kämpässä siltä. Saattaa leipoa jotain jos makian hammasta kolottaa:) Nukkuu varmaan pitkään ja lukee jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies tekisi remonttihommia ja iltasella lämmittäisi saunan ja tempasisi olutta/siideriä/viiniä sen verran, että alkaisi menojalkaa vipattamaan. Viikon rankkuudesta riippuisi jaksaisiko kylille lähteä vai kutsuisiko sänky.

Jos kylille lähtisi niin melkoisessa hutikassa kotiin palaisi grilli-lautanen eväänään.

Toiset naiset jättäisi rauhaan mutta aamulla saattaisi tarttua nyrkkikyllikkiin tai odottelisi vaimoaan saapuvaksi ja tätä ärsytykseen asti hiplaisi odotellessaan sopivan tilaisuuden koittavan (=lapset nukkuu).

Vierailija
34/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo Jimiä tai mtv3 maxia, kuuntelee foikkareita ja klamydiaa kovalla. Pyytää ehkä kaverinsa kylään. Leikkaa ruohon tai hakkaa puita. Syö pelkkää makkaraa ja pihviä ja kokista, nauttii elämästään ja muistaa jossain vaiheessa laittaa vaimolle viestin " ikävä sua.."



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ryyppymiehiä, joten ei tekis mitään baaririekkumisjuttuja, varmaan kävis salilla ja söis kebabia ittensä ahkyks, kävis mun isällä, kattelis telkkaria ja edistäis työjuttuja.

Vierailija
36/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli teidän miehet ovat sitten oikeasti viikonloppuja kotona yksin? Oletteko tekin? Mihin sitä oikein sitten toinen lasten kanssa menee ja miksi? ihmettelee se, joka vastasi, että mies ei ole ollut yhtään yötä yksin kotona 18 vuoteen.

Vierailija
37/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin työnarkomaanin vaimo, olikohan 52 ( ja sitten kun on viikonloppuna joskus harvoin vapaata, niin haluaa olla lasten kanssa, eikä meillä edes ole paikkaa mihin mennä että mies saisi olla yksin koko viikonlopun...mutta jos...)

Vierailija:


eli teidän miehet ovat sitten oikeasti viikonloppuja kotona yksin? Oletteko tekin? Mihin sitä oikein sitten toinen lasten kanssa menee ja miksi? ihmettelee se, joka vastasi, että mies ei ole ollut yhtään yötä yksin kotona 18 vuoteen.

Vierailija
38/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pelannut koneella

- katsonut muutaman action/ kauhuleffan

- imuroinut

- laittanut ruokaa

- käynyt kuntosalilla

- uusinut meidän roskasysteemin (bioroskasäiliön)

- nähnyt paria kaveria

- juonut 2 olutta viikon aikana



Jäljistä päätelleen näin oli tapahtunutkin.

Vierailija
39/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään joka viikonloppu, mutta pari kertaa vuodessa. Musta on ainakn ihan kiva olla välillä erossa miehestä ja kiva sitten taas nähdä:)

Vierailija
40/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa WoWia, juo kaljaa ja kahvia, syö popcornia (eikä mitään muuta), valvoo ja nukkuu pitkään. Saattaisi käydä kaverin kanssa baarissa muutamalla. Varmaan aika normaali kolmekymppinen kaveri. :)



Mies on pari kertaa vuodessa yksin kotona, kun minä lähden lasten kanssa kaukomummolaan.