Mitä luulette että miehenne tekee jos on kotona yksin koko viikonlopun?
Kommentit (42)
menee baariin, iskee naisen ja tuo sen kotiimme pantavaksi. Näin on käynyt ja kyseessä näennäisesti " kiltti mies" . Kohta onneksi entinen....
Soittaa vanhemmilleen, syö roskaruokaa, saa hyviä ideoita jotka jättää kesken, penkoo tavarat levälleen.
Syö leipiä ja kaljaa kun ei kans jaksa tehdä ruokaa.. Matoilee, käy kaverilla ehkä kahvilla.
tapaa ehkä kaverinsa mutta pääasiallisesti kattoo tv:tä tai chattailee netissä ulkomailla asuvan ystävänä kanssa. Ruokaa osaa laittaa itskekkin, joten no problem.
Hakee pizzan, grillaa makkaraa. Soittaa stereoita kovalla. Katsoo elokuvia kovalla. Pelaa tietokoneella. Valvoo myöhään.
juo muutaman kaljan, surffaa netissa monta tuntia ja porisee skybessa kavereille
että menee baariin ja iskee toisen naisen. Vaikka olisin valmis vannomaan, että useampi kyllä tekee sen...vai onko niin, että vaimot ei tunne miehiään? Baarit on niin täynnä varattuja miehiä vonkaamassa, että tuntuu hassulta ajatella, että tällä otannalla ei löytyis..
en ykkä ois sellasta ottanut alkunpitäenkään.. En voi sitetää kaljottelevia miehiä.
eli luultavasti tekee halkoja, tai on töissä (yrittäjällä on aina töitä), leikkaa nurmikon, laittaa pihakiviä yms.
Jos hänen olisi pakko olla tekemättä yhtään mitään, niin luultavasti juopottelisi, söisi ja katsoisi telkaa, imuttaisi musiikkia, saunoisi kaveriporukalla jne. Mutta tämä olisi aika epätodennäköistä, sillä kohta se vimma päästä töihin iskisi kuitenkin.
kattoo telkkaria, laittaa itselleen ruokaa, tekee puutöitä, varmaan siivoaa ja pesee pyykkiä jos näyttää kämpässä siltä. Saattaa leipoa jotain jos makian hammasta kolottaa:) Nukkuu varmaan pitkään ja lukee jotain.
Minunkin mies tekisi remonttihommia ja iltasella lämmittäisi saunan ja tempasisi olutta/siideriä/viiniä sen verran, että alkaisi menojalkaa vipattamaan. Viikon rankkuudesta riippuisi jaksaisiko kylille lähteä vai kutsuisiko sänky.
Jos kylille lähtisi niin melkoisessa hutikassa kotiin palaisi grilli-lautanen eväänään.
Toiset naiset jättäisi rauhaan mutta aamulla saattaisi tarttua nyrkkikyllikkiin tai odottelisi vaimoaan saapuvaksi ja tätä ärsytykseen asti hiplaisi odotellessaan sopivan tilaisuuden koittavan (=lapset nukkuu).
Katsoo Jimiä tai mtv3 maxia, kuuntelee foikkareita ja klamydiaa kovalla. Pyytää ehkä kaverinsa kylään. Leikkaa ruohon tai hakkaa puita. Syö pelkkää makkaraa ja pihviä ja kokista, nauttii elämästään ja muistaa jossain vaiheessa laittaa vaimolle viestin " ikävä sua.."
Ei oo ryyppymiehiä, joten ei tekis mitään baaririekkumisjuttuja, varmaan kävis salilla ja söis kebabia ittensä ahkyks, kävis mun isällä, kattelis telkkaria ja edistäis työjuttuja.
eli teidän miehet ovat sitten oikeasti viikonloppuja kotona yksin? Oletteko tekin? Mihin sitä oikein sitten toinen lasten kanssa menee ja miksi? ihmettelee se, joka vastasi, että mies ei ole ollut yhtään yötä yksin kotona 18 vuoteen.
terveisin työnarkomaanin vaimo, olikohan 52 ( ja sitten kun on viikonloppuna joskus harvoin vapaata, niin haluaa olla lasten kanssa, eikä meillä edes ole paikkaa mihin mennä että mies saisi olla yksin koko viikonlopun...mutta jos...)
Vierailija:
eli teidän miehet ovat sitten oikeasti viikonloppuja kotona yksin? Oletteko tekin? Mihin sitä oikein sitten toinen lasten kanssa menee ja miksi? ihmettelee se, joka vastasi, että mies ei ole ollut yhtään yötä yksin kotona 18 vuoteen.
- pelannut koneella
- katsonut muutaman action/ kauhuleffan
- imuroinut
- laittanut ruokaa
- käynyt kuntosalilla
- uusinut meidän roskasysteemin (bioroskasäiliön)
- nähnyt paria kaveria
- juonut 2 olutta viikon aikana
Jäljistä päätelleen näin oli tapahtunutkin.
Ei tietenkään joka viikonloppu, mutta pari kertaa vuodessa. Musta on ainakn ihan kiva olla välillä erossa miehestä ja kiva sitten taas nähdä:)
Pelaa WoWia, juo kaljaa ja kahvia, syö popcornia (eikä mitään muuta), valvoo ja nukkuu pitkään. Saattaisi käydä kaverin kanssa baarissa muutamalla. Varmaan aika normaali kolmekymppinen kaveri. :)
Mies on pari kertaa vuodessa yksin kotona, kun minä lähden lasten kanssa kaukomummolaan.
Syö pizzaa ja kebabbia, harrastaa penkkiurheilua joko telkkarin välityksellä tai paikan päällä, soittaa kitaraa, surffailee netissä, käy kaupungilla palloilemassa, soittaa kitaraa, valvoo myöhään ja nukkuu pitkään ja, niin mainitsinkos jo kitaran soiton?