Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulette että miehenne tekee jos on kotona yksin koko viikonlopun?

Vierailija
06.07.2007 |

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö lihaa/makkaraa ja juo kaljaa ja/tai pullon punkkua ;)

Vierailija
2/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten lähtee lasten kanssa jonnekin hauskanpitoon kun on kerran viikonloppu.



Minä taas viikonloppuna siivoan, ja pesen pyykkejä kuten muutenkin viikonloppuisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syö lihapiirakoita. pyytää kavereitaan saunomaan ja käy jossain kuppilassa. jos krapula ei oo paha, niin siivooa ennen mun tuloa.

mun veikkaus.

Vierailija
4/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se lepää.



T. vittuuntunut lasten kanssa mummolasta takaisin työleirille palannut

Vierailija
5/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaa tietokoneella, syö roskaruokaa, juo olutta, menee baariin kavereiden kanssa, nukkuu iltapäivään



- siis jos tällainen ihme tapahtuisi, että saisi olla yksin

Vierailija
6/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotella mustia, valkoisia ja värillisiä pyykkejä eri koneeseen . Olen jopa KIELTÄNYT pesemästä pyykkiä, mutta kun ei se usko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittää kahvia ja syö voileipiä kun ei viitsi tehdä ruokaa, maleksii pihalla naapurien kanssa juttelemassa...

Vierailija
8/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muita naisia. Ja on onnellinen jos natsaa! Eikä varmasti soittele mulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy urheilemassa, pelaa nettipokeria (tai kavereiden kanssa livepokeria), spämmää FutisForumille ja juo muutaman bissen.

Vierailija
10/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiltti mies :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja herättyään laittaa mulle tekstarin Huomenta Rakkaani. Sitten se lukee sängyllä sanomalehteä. Syö jääkaapista kaikki jämät pois (kiltti kotipossu ;-) ja illalla katsoo kerrankin rauhassa urheilukanavaa puolille öin. Ainoa asu koko viikonlopun ajan ovat kalsarit. Ei viitsi lähteä minnekään, kun sitä varten pitäisi laittaa jotain muutakin päälleen. Ja tämä tarina on tosi!

Vierailija
12/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina nukkuu klo 12 asti, ellei yhteenkin.



Nousee, syö, lähtee puntille klo 15 asti. Tulee himaan, laittaa murkinaa, menee nukkumaan. Herää, lähtee kentälle. Tulee kotiin huoltoaseman kautta mäyräkoira kainalossa. Avaa oluen, soittaa parhaan kaverinsa saunomaan. Katsovat parhaita urheiluvideoitaan, analysoivat tyyliä ja kittaavat kaljaa. Tilaavat perhepitsat tai pari mieheen. Eivät missään nimessä mene baariin, koska eivät kuitenkaan koskaan pääsisi pitseriaa pidemmälle, eihän baarissa sitäpaitsi kuulisi omaa ääntään eivätkä tanssi, kaljakin kuulemma liian kallista ja pitäisi verkkareista luopua, ihmiset tuijottaisi tai yrittäisi haastaa riitaa. Puhuvat koko ajan urheilusta, valmennuksista ja tuloksistaan. Pohtivat tuloskehitystään ja seuraavia kisoja. Soitetaan vaimolle, lauletaan kuorossa puhelimeen pari kännistä tangoa. Vaimo käypi hakemassa klo 01 miehensä, joka ei ole ajokunnossa. Minun äijä syö 10 voileipää ja nukahtaa.



Aamulla ei ole krapulaa. Naitattaa mutta onneksi vaimo on tulossa himaan. Sunnuntaiaamulla klo 12 treeneihin ja kotiin syömään, päiväunet. Siivoaa sotkut, lähtee puntille. Ilmoittaa mökiltä palaavalle, lasten kiukuttelusta uupuneelle vaimolleen tehneensä uuden maastavetoennätyksen ja haluavansa pimpsaa.



terv. urheiluleski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä totuutta kaunistellaan?

Vierailija
14/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tai ehkä totuutta kaunistellaan?

kun olen muutaman kerran joutunut tulemaan yllättäen kotiin, kun lapsi on tullut kipeäksi ja on pitänyt mennä päivystykseen. Mökkikunnassa ei ole päivystystä. Siellä se on misjöö kuorsannut sohvalla, joskus kaverinsakin. Baarit ei herroja todellakaan huvita. Jos minä lähden mukaan, saattaa mies baariinkin suostua, varsinkin jos siellä lauletaan karaokea. Siltikin se häiritsee pahasti keskustelua hänen lempiaiheestaan urheilusta...Juu, on kiltti mies, tekee jopa kotitöitä ja vaihtaa vauvanvaippoja - silloin kun ei ole kentällä...

terv. urheiluleski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekee töitä.

Vierailija
16/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin että olen ainoa joka ei osaa siivota yhtä hyvin ku mies. meillä siitä kuulen viikottain. viime viikonloppuna oltiin lapsen kanssa reissussa, niin sillä aikaa mies siivosi kaiken (juuriharjalla kaakelit yms) ja pesi ikkunat. ja oli tietty tosi väsynyt ja syyllisti. mutta oli ehtinyt myös lukea kirjaa ja juoda pari olutta. en sääli - siivoan viikottain :)



Vierailija
17/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


lauantaina nukkuu klo 12 asti, ellei yhteenkin.

Nousee, syö, lähtee puntille klo 15 asti. Tulee himaan, laittaa murkinaa, menee nukkumaan. Herää, lähtee kentälle. Tulee kotiin huoltoaseman kautta mäyräkoira kainalossa. Avaa oluen, soittaa parhaan kaverinsa saunomaan. Katsovat parhaita urheiluvideoitaan, analysoivat tyyliä ja kittaavat kaljaa. Tilaavat perhepitsat tai pari mieheen. Eivät missään nimessä mene baariin, koska eivät kuitenkaan koskaan pääsisi pitseriaa pidemmälle, eihän baarissa sitäpaitsi kuulisi omaa ääntään eivätkä tanssi, kaljakin kuulemma liian kallista ja pitäisi verkkareista luopua, ihmiset tuijottaisi tai yrittäisi haastaa riitaa. Puhuvat koko ajan urheilusta, valmennuksista ja tuloksistaan. Pohtivat tuloskehitystään ja seuraavia kisoja. Soitetaan vaimolle, lauletaan kuorossa puhelimeen pari kännistä tangoa. Vaimo käypi hakemassa klo 01 miehensä, joka ei ole ajokunnossa. Minun äijä syö 10 voileipää ja nukahtaa.

Aamulla ei ole krapulaa. Naitattaa mutta onneksi vaimo on tulossa himaan. Sunnuntaiaamulla klo 12 treeneihin ja kotiin syömään, päiväunet. Siivoaa sotkut, lähtee puntille. Ilmoittaa mökiltä palaavalle, lasten kiukuttelusta uupuneelle vaimolleen tehneensä uuden maastavetoennätyksen ja haluavansa pimpsaa.

terv. urheiluleski

Vierailija
18/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jois aamusta iltaan ja tietysti lähtis baariin.. Ja pitäis hauskaa, yrittäis varmaan muita naisia ja toisko sitten kotiinkin, kun kukaan ei siellä olis odottamassa? Kuka tietää..

Vierailija
19/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tulis hommat tehtyä kun ei menis aika kinasteluun akan kanssa!



T: mies

Vierailija
20/42 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin mies roikkuu FutisForumilla!

Viikonlopun yksin ollessaan nököttää tietokoneella, pelaa & surffaa netissä. Nukkuu pitkään, ei pue päälleen ja soittelee/tekstailee vähän väliä " koska ei ole mitään tekemistä" . Ei todellakaan tee mitään kotihommia mutta ei myöskään notku baarissa tai ryypiskele.