voimakkaan tuoksuinen pesuaine?
Haluaisin voimakkaan tuoksuisen pesuaineen, joka jää vaatteisiin. Mikä on sellainen, onko Persil?
Kommentit (16)
En ole ap, mutta itsekin tykkäisin vahvan tuoksuisesta pesuaineesta. Persil ei minusta tuoksu tarpeeksi.
pöytäliinan, jossa on ihana tuoksu! Se levittää nyt tuoksuaan koko huoneeseen. Mikä kumma oli mulla silloin pesuaineena??? -ap
Itsellä meinaa aina ykä lentää kun miehen lapsi tulee samaan autoon tai kun joudun hänelle repusta vaatteita hakemaan kun ne haisee niin törkeesti pesuaineelle/huuhteluaineelle...
Vierailija:
pöytäliinan, jossa on ihana tuoksu! Se levittää nyt tuoksuaan koko huoneeseen. Mikä kumma oli mulla silloin pesuaineena??? -ap
Silloin muistelen, että olisin tosiaan käyttänyt Arielia tai oliko Bioluvilia ja nimenomaan jauhemuodossa olevaa, jota annosteltiin ihan perinteisesti pyykkilokeroon. Jompaa kumpaa se oli. Aivan ihana tuoksu oli ja pitkäkestoinen näköjään.
t. Omon violettia suositellut
Hajuihin tottuu, siksi jotkut rouvashenkilöt suihkuttelevat hajuvettä aina vain enemmän ja enemmän. Kannattaisi ajatella hajusteyliherkkiäkin, kuinka he kärsivät kun menet samaan bussiin tehohajustettuine vaatteinesi.
Täytyy siis kokeilla, olisiko se tuo Ariel. Hajuvesiä en paljoa käytä, mutta tykkään, että vaatteet saavat tuoksua hyvälle. - 6
ja se lemuaa aivan kauheesti. Ei auta vaikka on hajusteeton huuhteluaine. No mun nenä on tottunu niihin hajusteettomiiin...
Niin ja kun peset yhden lasten kirpparivaatteen hajustamattomalla aineella muun pyykin seassa, koko koneellinen haisee sille hajusteelle.
Uskokaa pois, löytyy paljon kanssaihmisiä jotka kärsivät niistä hajustetuista pyykeistä! Ajattelisitte muutakin kuin omaa napaanne.
Miksi maailmassa täytyy aina ajatella allergisia jotka narisevat joka paikassa rajoitteistaan?
Ajattelisit , herkkänokainen, joskus muitakin kuin omaa napaasi ja pysyisit kotonasi jos on noin vaikeaa! Ei ole valtavirran syy jos joukossa on muutama viallinen.
Jospa sinä joskus allergisoidut tuoksuille ja saat linnoittautua kotiin. Pääsemme kohtaamasta valioyksilöä.
Omo haisee hirveelle ainakin nestemäinen ja Bioluvil ei ainakaan tuoksu milleen.