Käytän kunnon itseruskettavaa ja microbikineitä. Miehet arvostaa ja kehuu
Ja ole tehnyt elämäntapa muutosenkin. Minulla oli onnettomat AA-kupin rinnat, otin silarit kokoon DD. Valkaisin myös hampaani, kasvatin pitkät hiukset ja aloin urheilla 4-5 krt viikossa ja laihdutin itseni hoikaksi. Myös aloin lakata kynsiäni, joko on punaiset tai ranskalainen manikyyri. Käytän itseruskettavaa, jotta en olisi kalpea vaan iho lämpimän sävyinen. Aloin pukeutua naisellisemmin ja siten että korostin vartalon parhaita puolia.
Kommentit (21)
Namskis. Miksi monet naiset ei osaa?
Käytän raappahousuja ja tervashampoota ja lopputulos on ihan sama.
Mitkä hemmetin "miehet" sinua kehuvat?
Vierailija kirjoitti:
Käytän raappahousuja ja tervashampoota ja lopputulos on ihan sama.
Joopa joo
PerusIncel heitti tänään bikinit päälle ja leikkii naista 😂
Ootko aina rannalla vai biksut päällä joka paikassa
Hoikan ihmisen DD-kupin rinnat käyvät usein selän päälle ja urheilu on hankalaa. Ja pitkät tekokynnet on myös hankalat urheilussa. Onnea sinulle valitsemallasi tiellä. En usko sinun saavan yhtään sen enempää miehiä, kuin minun luomunaisen. Miehet arvostaa pehmeitä linjoja, luomuvartaloa ja hyvää huumorintajua.
Ei kait siinä, jos elää miesten hyväksynnästä. Vähän säälittävää, mutta jokaiselle mielensä mukaan.
Multa puuttuu kokonaan miestenmiellyttämisgeeni. Ei kiinnosta pätkääkään, mitä jotkut miehet musta ajattelee. Ei pätkääkään.
Muuten hyvä, mutta silarit pilaa koko jutun :(
M46
ootko hoikka vai "hoikka"? eli mitat?
Vierailija kirjoitti:
Hoikan ihmisen DD-kupin rinnat käyvät usein selän päälle ja urheilu on hankalaa. Ja pitkät tekokynnet on myös hankalat urheilussa. Onnea sinulle valitsemallasi tiellä. En usko sinun saavan yhtään sen enempää miehiä, kuin minun luomunaisen. Miehet arvostaa pehmeitä linjoja, luomuvartaloa ja hyvää huumorintajua.
Ei käy selkään, mikäli keskivartalon lihakset ovat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Multa puuttuu kokonaan miestenmiellyttämisgeeni. Ei kiinnosta pätkääkään, mitä jotkut miehet musta ajattelee. Ei pätkääkään.
Sama. Eikä siltikään ole tarvinnut elää ilman parisuhdetta ja perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy selkään, mikäli keskivartalon lihakset ovat kunnossa.
Juujuu Pertti 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Eikä siltikään ole tarvinnut elää ilman parisuhdetta ja perhettä.
Sama mulla. On ihana mies ja lapset. Muut miehet on ilmaa. Kaverimielessä toki juttelen ja tykkäänkin monista, mutta kaikki keimailut ym huomionhakemiset on mulle täysin vieraita asioita.
Kuulostaa ihanalta