Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Imetäthän katseilta piilossa, kiitos!" Tällainen lappu oli erään tilaisuuden ovella.

Vierailija
05.07.2007 |

Ja siellä tilaisuudessa oli vain minä ja eräs toinen nainen, jotka imetämme eli viesti oli siis selkeästi suunnattu vain meille.

Täytyy myöntää, että hämmästyin lappua todella paljon enkä oikein tiennyt, mitä olisin ajatellut. Kerran kävin vessassa imettämässä, mutta sitten lähdin kotiin, kun en sinne halunnut toista kertaa mennä.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos normaali elämänmeno saa pipon noin kireälle. Kummaa porukkaa!

Vierailija
22/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi marssia toisten juhliin levittelemään utareitasi yleisesti.

käytöstapoja pitää olla. ja ilmeisesti sinulla ei ole, koska siitä on kirjallisesti huomautettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista vauvaa olekaan, jolle pitää tissi työntää samalla sekunnilla kun se suunsa aukaisee!

Vierailija
24/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

SINULLE se on luonnollista ja kyllä, se on ainoa luonnollinen keino ruokkia lapsi, mutta katsos, kun ne muut eivät halua sinua paljaan rintasi kanssa samaan pöytään.

Vaikka rinnastasi ei näkyisi vilahdustakaan, niin se tilanne on toisille uusi ja aiheuttaa hämmennystä, eikä ole mukavaa.

Ei ole kovin suuri vaiva siirtyä toiseen huoneeseen imettämään. Ja ainakin itse tein sen mielelläni, jotta sain olla rauhassa ja vauva myös.

Jos imetykselle on järkätty joku muu paikka kuin vessa, voisin sinne mennä. Mutta vessassa ei kenenkään tarvitse syödä.

Vierailija
25/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli hankalaa, mutta ihan yhtä hankalaa se on siellä juhlatilan tuolilla. Jossa on vielä 100 paria silmiä katsomassa touhujasi.

Ja eiköhän siellä juhlatilassa ole joku muukin tila, kuin vain se juhlasali ja vessa=)

Itse kävin yksissä häissä autossa imettämässä. Kätevää!

Vierailija
26/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun ennakoi vauva tarpeet, ei imettämisen takia siirtyminen aiheuta minkäänlaista porua.

Harson voi pitää valmiina jos odottaa että kohta vauvan tulee nälkä. Ei siinä mitään vauvaa hermostuttavaa rättisouvia tarvita.

Vierailija
27/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itkuttoman hääpäivän.

Yleensä lapsen ruokintaan liittyy muitakin asioita, otetaan rättiä, peittoa, asentoa, lapsi jo hermostuu..jne, joten nämä asiat voi ottaa huomioon ja lähteä tekemään ne muualle kuin missä muut syövät, juttelevat ja kahvittelevat.

Jos morsian olisi itse tullut sanomaan että pidä tissi piilossa, niin siitä se vasta olisi poru noussut, vai mitä ap?

uskomattomia tyyppejä nämä MINÄ hoidan LUONNOLLISET tarpeeni missä haluan koska olen PYHÄ äiti eikä minua neuvota-tyypit.

Meteli olisi muuten äitynyt mahdottomaksi! Ja jos olisin lähtenyt kesken kaiken jonnekin, olisi sekin aiheutanut häiriötä. Imettämistäni ei kukaan huomannut, kuin korkeintaan siten, että taas kuului papin ääni. Pieni vauva kun alkaa huutaa heti, kun nälkä iskee.

Vierailija
28/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta vessassa ei kenenkään tarvitse syödä.

Vierailija
29/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole ok että häissä jää istumaan paikalleen ja kaivaan rinnan esiin ja tökkäisee sen vauvan suuhun. Kyllä siinä vähintään nänni ehtii vilahtaa vaikka kuinka olisi imetyspaita. Ellei sitten harsojen kanssa kikkaile mutta silti ei ole varmaa. Ja vaikkei mitään näkyisikään niin on se epämukavaa kun tietää ja näkee vauvan yninästä ja nielaisuista että rinta on suussa.

Luonnollistahan imetys on ja hyvästä. Yhdyntäkin on luonnollista mutta silti se tehdään piilossa vaikka senkin pystyisi vaatteiden avulla tekemään niin ettei penis ja pimppi näy. Ymmärrättekö pointin?

Itsekin olen imettänyt, yhteensä lähes 2 vuotta mutta minä menin kyllä vaikka sitten sinne vessakoppiin imettämään. Pidin sitä itsestään selvänä vaihtoehtona.

Eihän me myöskään synnytetä tms muiden nähden vai mitä? Tuollaiset intiimit asiat VOI hoitaa syrjässä, etenkin jos on juhlat menossa!

Tästäkin kommentistani varmaan syntyy sota mutta tahdoin vaan ilmaista että minä ymmärrän kyllä sen lapun pointin.

Vierailija
30/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja oli hankalaa, mutta ihan yhtä hankalaa se on siellä juhlatilan tuolilla. Jossa on vielä 100 paria silmiä katsomassa touhujasi.

Ja eiköhän siellä juhlatilassa ole joku muukin tila, kuin vain se juhlasali ja vessa=)

Itse kävin yksissä häissä autossa imettämässä. Kätevää!

Joten miksi tuijottaisivat, kun alat imettää?

Auto onkin todella kätevä paikka jos sataa vettä kaatamalla tai on pakkasta...

Vierailija
31/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

<Must o tosi rumaa et julkisesti imetetään, lapsellekkin on suotava ruokarauha mikä ei julkisesti imettäessä onnistu.

Vierailija
32/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta ei ole ok että häissä jää istumaan paikalleen ja kaivaan rinnan esiin ja tökkäisee sen vauvan suuhun. Kyllä siinä vähintään nänni ehtii vilahtaa vaikka kuinka olisi imetyspaita. Ellei sitten harsojen kanssa kikkaile mutta silti ei ole varmaa. Ja vaikkei mitään näkyisikään niin on se epämukavaa kun tietää ja näkee vauvan yninästä ja nielaisuista että rinta on suussa.

Luonnollistahan imetys on ja hyvästä. Yhdyntäkin on luonnollista mutta silti se tehdään piilossa vaikka senkin pystyisi vaatteiden avulla tekemään niin ettei penis ja pimppi näy. Ymmärrättekö pointin?

Yhdyntä on halujen tyydyttämistä, jonka voi kyllä lykätä tuonnemmaksi. Imetys on pienen vauvan elinehto.

Vierailija
33/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

julki-imettäminen pilaa tilaisuuden kuin tilaisuuden. Se nyt vaan ei ole mitään tyylikästä hommaa. Varatkaa tuttipulloja mukaan tai pysykää kotonanne, jos ette voi mennä vessaan tai autoonne imettämään. Mua yököttää julki-imettäjät. Minä en ikinä edes harkinnut imettäväni jossain tilaisuudessa. Mulla oli niissä mukana pumpattu maito pullossa tai tuttelia.

Vierailija
34/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei imetys kuulu muiden silmien alle, niin se vaan on.

Vierailija
35/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi, jotkut vauvat lutkuttavat äänekkäästi, jota on epämiellyttävä kuunnella.

Vierailija
36/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle on annettava ruokarauha -- entäs niille muille pöydän ääressä ruokaileville? Pitäisikö julkinen syöminen siis kieltää, kun kukaan ei saa ruokarauhaa? Onneksi en tunne yhtän noin junttia... Vauva on vieras siinä missä muutkin ja saa syödä joko muiden kanssa tai sitten täytyy järjestää jokin rauhallinen imetysnurkkaus ja infota siitä edes alkeellisen sivistyneesti. Ja hei, jos on niin estynyt, että pelkkä ajatus rinnasta vauvan suussa inhottaa, kannattaa miettiä jonkinsorttista terapiaa!

Vierailija
37/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliin.

Vierailija
38/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vauvan kainoloon ja marssit vessaan/autoon/eteiseen/syrjäiselle paikalle pihalla.

Hyvänen aika että voi olla vaikeeta!

Vierailija
39/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syitä, kuten pakkanen, tai sade.

Yleensä juhlapöydissä istuu vähintään se 10 muuta tyyppiä, joista tunnet ehkä tasan puolisosi. Jo niitä oman pöytäsi vieraita kohtaa on kohteliasta siirtyä imettämään muualle. Sitten on se toinen pöytä vieressäsi, joka ei myöskään voi olla huomaamatta touhujasi.

Ja kuten sanottu, niin juhlatiloissa on muitakin paikkoja, missä imettää, kuin se juhlasali ja vessa. Tai se auto.

Vierailija
40/111 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin siis imetyshän ON luonnollista ja lapselle ON annettava ruokaa mutta herranen aika ei sitä tartte siinä kirkon penkillä tehdä!

Otat vauvan kainoloon ja marssit vessaan/autoon/eteiseen/syrjäiselle paikalle pihalla.

Hyvänen aika että voi olla vaikeeta!

Ja kuka siitä pahastuu jos kirkossa imettää? Ehän sitä huomaa kuin vieressä istuvat (yleensä oma perhe siis), ainoastaan pappi (ja Jumala) ovat kasvot sinuun päin. En usko että kumpikaan panee pahakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi