Taas niitä päiviä, jolloin mieheni raivostuttaa minua aivan suunnattomasti!
Kihisen kiukusta, mutten voi asiaa nyt puida, kun meillä on kesävieraita kolmatta päivää.
Kommentit (11)
vielä lapsiakin hankkimaan tuollaisten lapsimiesten kanssa? Se on kuulkaa aivan teidän oma voivoi. Toki mua säälittää, mutta enemmän kyllä ihmetyttää. Mistä noita vellihousu-ukkoja sikiää? Ja niitä naisia, joille sellaiset kelpaa?
Eli kun oltiin kahdestaan oli elo melko tasa-arvoista: molemmat teki hulluna töitä ja kotityöt jaettiin.
Sitten kun tuli lapsia ja olin jonkin aikaa kotona niiden kanssa niin ukkopa tottui siihen että riittää kun hän käy töissä niin mä hoidan kaiken muun. Ei sitten ole (halunnut?) oppia siitä enää pois.
Ja kaikki sanominenhan on vaan nalkuttamista kun mies sentään ruokkii kissat ja saa silloin tällöin vietyä kalsarinsa ihan pyykkikoriin asti. Ooh ja aah.
jolla miehen voisi testata ennakkoon
T: toi edellinen itsensä huijatuksi tunteva
että ne miehet muuttuvat lasten saannin jälkeen. Minäkin kaipaan sellaista testiä.
Tilanne on yleensä se, että minä siivoan siivoamasta päästyäni ja mies istuu pleikan ääressä. Lapset ( 3 kpl ) juoksevat jaloissa ja minä pyydän miestä viemään roskat ja vastaus on että joo vien mä. Pelaaminen jatkuu ja nuorin lapsi alkaa itkemään kuin palosireeni, mies pelaa. Minä otan pienimmän syliin siivouksen lomassa ja lohdutan sekä ratkon kahden vanhemman riitaa. Muistutan miestä roskista jä pyydän vaihtamaan nuorimman vaipan, jotta voisin laittaa pyykit peseytymään. JOO VIEN MÄ ROSKAT, sanoo mies ja pelaa. Vanhemmat lapset kinastelevat jälleen. Näin se jatkuu ja loppujen lopuksi minä olen siivonnut huushollin ja tehnyt kaiken muunkin. Olen väsynyt ja menen kiekumaan miehelle turhautumistani ja mies sanoo, että kohta, odota ( pelaa tason loppuun ). Sitten alkaa kuuntelemaan minun asiaani, jota en malta ihan rakentavimmin esittää ja mies näyttää jotensakin orvolta. Tuumaa sitten minun vuodatukseni lopuksi, että hän ei käsitä, mikä tässä nyt taas on. Siistiähän täällä on ja että olisi hän vienyt ne roskat, kun olisit vaan jättänyt ne roskat siihen eteiseen odottamaan. Lapsethan olivat kiltisti ja ihan hiljaa miehen mielestä.
Miehet on ihan oma rotunsa!! Ei voi naisena tajuta, ei. Vellihousutestiä odotellen..
Mutta kyllä se aina on ohi mennyt...
se miten se odottaa multa mahdottomia, se, ettei se koskaan voi osoittaa mitään hellyyttä vieraiden aikana (ei kehtaa) eikä seksiä voida meidän pikkuasunnossa nyt harrastaa. Kaikki ärsyttää, koko paska mies, vittu!
Eniten se kun mies on kesälomalla niin silti saan yksin siivota, pestä pyykit, laittaa ruuat, korjata jäljet, pukea lapset, pakata uimakamppeet, tehdä eväät, etsiä pelit ja vehkeet jne jne
Koskas mulla olis lomaa?
Otan varmaan takaisin huomenna, mutta nyt on voittajafiilis :)
Vierailija:
Eniten se kun mies on kesälomalla niin silti saan yksin siivota, pestä pyykit, laittaa ruuat, korjata jäljet, pukea lapset, pakata uimakamppeet, tehdä eväät, etsiä pelit ja vehkeet jne jne
Koskas mulla olis lomaa?
Näin on, tutulta kuulostaa...