Miksi 34-vuotias mies käy naimassa 20 vuotiasta tyttöstä?
Mitä mahtaa miehen päässä liikkua, ei tunteita mukana (miehen puolelta). Tyttönen haluaa lisää, haluaa tavata miestä ja yllätys yllätys, haluaa enemmän, mies ei.
Mitä mies ajattelee moisesta naisenalusta? Arvostaako, voiko pitää ystävänä... halveksuu? Vaihtoehtoja tietysti monia miehestä riippuen... Mies sinkku.
Kommentit (83)
Nuoreen tyttöön, oletetaan hänen sitten olevan tosi hot. Entä jos suhde onkin helvetin huonoitsetuntoiseen aknenaamaan, jolla läski vartalo, kunto kuin vanhuksella, pullonpohjalasit päässä ja hirveät vaatteet? Ja seksin aikana makaa selällään kuin kala kuivalla maalla, pillu tiukka kuin sukanvarsi. Onks se sit mageeta?
olen itse mies ja ollut ammatissa jossa ollaan läheisessä tekemisissä nuorten, tietysti myös naisten kanssa. Romanssejahan siitä syntyy ja kaikenlaista sählätään, ei niistä yksinkertaisesti voi pitää näppejään erossa jos ei ole oma seksielämä todella tyydytettyä muualla. On kavereita alalla jotka ovat naineet sitten 10-20v itseään nuorempia muijia. Aluksihan kaikki on täydellistä, nuori timmi ja kiihkeä pikkuelli joka ihailee vanhempaa varakasta miestä ja kaikki näyttää täydelliseltä. Melkein jokainen näistä on mennyt pieleen. Kun pikkulikasta kasvaa iso nainen, se alkaa katsella ympärilleen ja siinä on voi sanoa että jokainen noista karahtanut kiville ja sitten ihemetellään että eikö se suostunutkaan olemaan koko elämäänsä se pikkurakastajatar-vaimo-äiti-palvelija. Mutta saahan siinä muutaman vuoden mies haaveilla ja nauttia.
Vierailija:
yksi tosiasia on, että mies on ihan vapaaehtoisesti suhteessa mun kanssa, eikä nai hyvä- eikä huonovartaloisia 2-kymppisiä. Siitä ei ole kovin pitkää aikaa kun hän oli ns. villi poikamies, mutta ei se hänen kohdallaan tarkoittanut estotonta seksiä freesien misujen kanssa. Vaikka ei hän ole mitenkään ruma, köyhä tai vastenmielisen jurrissa. Ihan kuin jostain voisi sormia napsauttamalla vain tilata ihania daameja panoa varten.