Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 34-vuotias mies käy naimassa 20 vuotiasta tyttöstä?

Vierailija
04.07.2007 |

Mitä mahtaa miehen päässä liikkua, ei tunteita mukana (miehen puolelta). Tyttönen haluaa lisää, haluaa tavata miestä ja yllätys yllätys, haluaa enemmän, mies ei.

Mitä mies ajattelee moisesta naisenalusta? Arvostaako, voiko pitää ystävänä... halveksuu? Vaihtoehtoja tietysti monia miehestä riippuen... Mies sinkku.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotias on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa? Hohohohohoo.

Minulle riittää, että nainen on nuorekas, estoton, leikkisä, villi. Haluaa että hänet otetaan. Ja minähän otan. Ei kiitos mummoikäisille.

Vierailija:

Ja kokemuspuoli parempi

Sen 50 vuotiaan kanssa.

Vierailija
62/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voisi tarkentaa mihin ongelmaan haluaa mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali 3-kymppinen ei nussi mummoja.

Vierailija:

miksi 35v mies taas käy naimassa 55 vuotiasta?

Vierailija
64/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain sinänsä ihan samoja asioita kun muistakin suhteistani, mutta aivan epärealistiselta pohjalta. Siis tietoisena, ettei siitä pysyvää tule.

Vierailija
65/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään ongelmaa. mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
66/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska paneminen nyt vaan on niin kivaa!

Vierailija
67/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies vielä 34-vuoden iässä on nuori ja viriili. Naiset ovat jo päättäneet aikuistua ajat sitten. Mielelläni panisin parikymppisiä, jos en olisi naimisissa. Ja kyllä nuorta kiinteää vartaloa on kiva katsella!

t: M30+

Vierailija
68/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kesän mittainen panosuhde 17-18v tytön kanssa. Se oli niin upea kokemus että en unohda sitä koskaan. Molemmat tiesi koko ajan että se ei tule jatkumaan pitkään. Sain opettaa sille paljon seksistä ja se tosiaan halusi oppia. Tiukka, kiinteä ja kiimainen.. Kun saisi vielä joskus kokea vastaavaa.

Huokaus.

Vierailija
69/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on loistavaa, hän on niin kokenut ja taitava. Hän mitä ilmeisimmin nauttii siitä, että en ole yhtä kokenut, ja haluan oppia. Tykkään siitä, että hän ottaa mestarin roolin ja minä olen hänen orjansa.

Vierailija
70/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni tiukan ja kunnon seisokin omaavan 2-kymppisen (tai täl hetkel 25) kollin kanssa. että mikä ettei! :P

Vierailija
71/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeron mittaaminen lukuina on aika turhaa, ainakin seksin kannalta. Ikäerohan tässä oli kai pointti..?

Olen 33 ja vieläkin kysellään papereita ravintolan portilla.. Naiset jotka ovat minusta kiinnostuneita, siis ulkonäön puolesta, ovat lähes aina 10 vuotta nuorempia.

Tietysti haluan seksiä nuorekkaan/nuoren kanssa, joka näyttää ja tuntuu ikäiseltäni. Miksi ihmeessä panisin " itseäni vanhempia" ?

Vierailija
72/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[hihihi kun mua naurattaa kun miehet olettavat että parikymppisillä on _aina_ tiukka vartalo :D

]

Yleensä ne kaksikymppiset, jotka naivat kolmevitosia ovat kovia naimaan ja sekös vasta kroppaa kiinteyttää.

Vierailija
73/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii jotain namusetähahmoa, vai mitä? Vai ei saa nuorempia? Ei siis ole mikään " tasokas" omanikäistensä keskuudessa? Kyllä nääs useimmat miehet(kin) rupsahtaa melkoista tahtia matkalla 20v:stä kohti 40v:tä... eikä mikään kokemus ja charmi (joita ei tosiaan kaikille siinä matkalla kerry samaan tahtiin rupsahtamisen kanssa) korvaa välttämättä sitä eroa mikä on keski-ikäisen setämiehen ja nuoren uroon välillä.

t 3-kymppinen nainen

Vierailija
74/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin se tiukka ja kiimanen kakskymppinen... jep jep. isähahmoa en kaivannut ja kunnon kalua sai oma ikäsiltä uroksilta. näin kolmekymppisenä (kun olen vieläkin kiimasempi) parhaat kyydit saa kieltämättä nelikymppisiltä miehiltä... ;)

Vierailija
75/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmikroppaisilla 2-kymppisillä on timmi kroppa. Läskit 2-kymppiset on läskejä. Eli mikä on pointtisi?

Vierailija:

hihihi kun mua naurattaa kun miehet olettavat että parikymppisillä on _aina_ tiukka vartalo :D

Vierailija
76/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli fiksu ja täynä tarinoita ja niin kiinnostunut minusta ja seurastani. No oikeastaan mies kiinnostunut seurastani juuri omilla ehdoillaan. Puoli vuotta oli ihanaa, kaksi ja puoli vuotta pyristelyä.

Vierailija
77/83 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiinnostunut enää hyväkroppaisista 2-kymppisistä?

Vai sitä, että on tyytyväinen siihen mitä on, eikä nussi niitä hehkeitä nuoria naisia, vaikka mieli tekisikin? Eli menee enemmän järjen kuin tunteen mukaan.

Vierailija:

mun mies on onneksi seka aikuinenn etta viriili 33v

Vierailija
78/83 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää sellainen 34-vuotias mies joka EI KÄVISI naimassa 20v neitoa tilaisuuden tullen? Eihän seksissä juuri luonnetta tarvita, estottomuutta ja rakastelutaitojahan voi tarvittaessa opettaa.

Toinen kysymys on sitten kuka aloittaisi vakavan suhteen sen ikäisen tytön kanssa.

Vierailija
79/83 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... omilla ehdoillaan, tietenkin. Pikkutyttöä helpompi ohjailla kuin useimpia aikuisia naisia. Mutta mitäs sitten kun tyttö kasvaakin aikuiseksi eikä enää tyydy vain peesaamaan miestä? Tai kun miehestä tulee väsynyt setä ja entinen typykkä onkin nainen parhaassa iässään? Voi kait se toimiakin mutta monet ongelmat on nähty vierestä + itsekin koettu (oli aikoinaan itseäni paljon vanhempi mies kuvioissa).

t nainen 30+

Vierailija
80/83 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä minä olen käynyt panemassa 15-20 vuotta vanhempia naisia, ja voin sanoa että se kannattaa!

T. mies 32