Miksi 34-vuotias mies käy naimassa 20 vuotiasta tyttöstä?
Mitä mahtaa miehen päässä liikkua, ei tunteita mukana (miehen puolelta). Tyttönen haluaa lisää, haluaa tavata miestä ja yllätys yllätys, haluaa enemmän, mies ei.
Mitä mies ajattelee moisesta naisenalusta? Arvostaako, voiko pitää ystävänä... halveksuu? Vaihtoehtoja tietysti monia miehestä riippuen... Mies sinkku.
Kommentit (83)
Toivottavasti näiden hemmetin pervoäijien ja -muijien muksut panee 17vee jotain samanikäistä kun ite on...katotaan kuinka soveliasta se sitten on! Tää on vähän samaan malliin kuin Afrikas se uskomus, kun aids mies panee neitsyttä, niin paranee.
Itse joskus nuorempana olin juhlimassa baarissa Tampereella ja jonkin verta humalassa. Vanhempi mies vilkuili minua pitkän aikaa ja alkoi iskeä. Lähdin illan pidetessä(varmaan uteliaisuuttani) ja menin hotelliin hänen kanssaan. Mutta hotellissa olin jo melko vastahakoinen. Mies vain riisui minut ja pani. Minä todellakin olin kuin kylmä lahna alla. En halukas. Lähdin. Et kyllä noilla vanhemmilla miehillä joillakin tuntuu olevan pakkomielle nuorista naisista(vaikka melkein väkisin). Olinkohan joku 18 vee silloin tai taisin olla allekin(vaikka baarissa olinkin). Nyt 30 olen ja muistan tuon erittäin ällöttävänä kokemuksena.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2007 klo 12:20"]
Mitä mahtaa miehen päässä liikkua, ei tunteita mukana (miehen puolelta). Tyttönen haluaa lisää, haluaa tavata miestä ja yllätys yllätys, haluaa enemmän, mies ei.
Mitä mies ajattelee moisesta naisenalusta? Arvostaako, voiko pitää ystävänä... halveksuu? Vaihtoehtoja tietysti monia miehestä riippuen... Mies sinkku.
[/quote]
Hyi helvetti. 17-vuotiashan on täysi kakara. 25-40v nainen on sitä kunnon tavaraa. Sitä nuoremmat onnettomia tuhertajia ja sitä vanhemmat...no, hyi saatana
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 14:41"]Hyi helvetti. 17-vuotiashan on täysi kakara. 25-40v nainen on sitä kunnon tavaraa. Sitä nuoremmat onnettomia tuhertajia ja sitä vanhemmat...no, hyi saatana[/quote]
LOL! Tiukat on rajat... Ite oon 30-kymppinen sälli, ja voisin mainiosti käydä naimassa 40-naisia... Aijai..
Kyllä mäkin kävisin.Ja voisin ehkä haluta jotain enemmänkin jos vain joku 20-vuotisa kimuli sitä multa haluaisi.
M37
Enollani oli 17v nuorempi vaimo hyvin meni.kolme lasta,hän poistui täältä.
No tietty siksi että jo 34-vuotias on todennäköisesti jo naimisissa ja lihonut ja laiskistunut, ehkä jo synnyttänyt ja toosa löystynyt. Tuossa tilanteessa mies kuin mies valitsee timmimmän parikymppisen... :)
Yleisin syy parikymppisen valintaan on se että esim. kolmekymppinen suomalaisnainen on valitettavan usein jo "valmis hautaan". Epänaisellinen verkkareissa viihtyvä tasa-arvo ajattelija joka ei enää koe tai tunnista itseään naiseksi. Parikymppinen nainen vielä ymmärtää olevansa nainen. Kyseessä on siis luonnollinen asia.
ketjun alottajaa vaan korpeaa kun itse on vanha ja rupsahtanut ja kaikinpuolin kulunut tapaus..ei kelpaa edes ketuille..normaalia että nuorempia(täysikäisiä)poljetaan niin paljon kun keretään..vaikka eukko kotona olisikin lihomassa sohvalla leveine perseineen
Miksi 15v tytöt tyrkyttää itseän 18v pojille, vaan oman ikäiset ei kelpaa?
samalle on pantavana 20 ja 50 vuotias.... se visuaalinen puoli voi olla sit viehättävämpi kakskymppisen kanssa
kysynkin että miksi mies EI naisi 20 vuotiasta? ihan siinä missä mitä tahansa muunkin ikäistä.
M
Ehkä mies saa ihanaa seksiä?
- ottaa suihin ja nielee spermat
- Antaa nussi peppuun
- jne jne
Vanhasen, Niinistön, Harkimon etc etc. vaihdetut vaimot ja tyttöystävät ovat järjestään kaikki ainakin tuon 15 vuotta nuorempia?
yleensä kai jotain kiinnostustakin pitää olla, jos ei muuten niin vaikka sitten sen suhteen, että se 20v on niin fresh eikä mies ehkä ota ihan tosissaan kaikkea. Hän saattaa itse elätellä sellaista fantasiaa kokemattomasta ja kiimaisesta tyttösestä, jota on kiva käydä polkemassa, lisäksi hän voi vaikka kehuskella kavereilleen kuinka kiimapillua on hauskaa naida.
että 17-vuotias on kiihottavampi fyysisesti kuin 26-vuotias. Tämä on tilanne jo nyt, entäs 15 vuoden päästä....
Mies, parisuhteessa jo 9 vuotta
Kyllä Levillä kelpasi +60 kaveri alle kakskymppisille. Oltiin ihan kimpassa. Mukavalata tuntui jokaisen pimppi ja suu. Taisi joku peppukin tullut kokeiltua. Pikku tisut ja vähän kehittyneemmätkin tuntuu tässä iässä ylimääräiseltä lahjalta. Niitä imiessä tosiaan nuortuu.
Kiitokset vieläkin neitosille, olitte ilopillereitä emässäni viikon ajan.