Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 34-vuotias mies käy naimassa 20 vuotiasta tyttöstä?

Vierailija
04.07.2007 |

Mitä mahtaa miehen päässä liikkua, ei tunteita mukana (miehen puolelta). Tyttönen haluaa lisää, haluaa tavata miestä ja yllätys yllätys, haluaa enemmän, mies ei.

Mitä mies ajattelee moisesta naisenalusta? Arvostaako, voiko pitää ystävänä... halveksuu? Vaihtoehtoja tietysti monia miehestä riippuen... Mies sinkku.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minusta olisi ainakin kiva kokeilla vanhempaa, just jotain kolme-neljäkymppistä. Ihan vaan mielesnkiinnosta, olisiko seksi jotenkin erilaista kuin oma ikäisten kanssa.

N21

Vierailija
2/83 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisesti ottaen vähän kokeneempi osaa olla rennommin ja osaa säädellä paremmin omia reaktioitaan. Toisaalta taas ei välttämättä ole yhtä innoissaan, jos joku juttu on jo sata kertaa koettu. Nuoremman kanssa on se, että voi kokea yhdessä jotain ensimmäisiä kertoja. Sellaisia kokemuksia ei saa enää vanhemmalla iällä takaisin, siis sitä, kun kaikki oli jännää, uutta ja siksi erityisen kiihottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ikää 32v ja kundi jaksaa ja jaksaa ja jaksaa. Kroppa on timmi ja vatsasixpack saa kuolan valumaan. Vahvat hiukset joista " repiä" kiihkoissaan ja ah mikä kiinteä hyvän mallinen perse. Siihen vielä suhteellisen kookas muna niin en voi valittaa vaan nautin voihkin ja saan kerta toisensa perään.

Ja eipä tuo ole hänkään valittanut ;D

Vierailija
4/83 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä sinua näin vanhempana naisena. Itse olen kohta viisikymppinen mutta onneksi olen nuorekas ja vartaloni on pysynyt hoikkana. Olen ehkä sen vuoksi saanut tuntea nuorempien miesten kiinnostuksen itseäni kohtaan, mutta en kyllä noin nuorten kuin sinun tapauksessa. Onhan se ihanaa tuntea nuoremman trimmatun adoniksen kiihko itseään kohtaan ja tuntea hänen vahvan elimensä tyskentely sisälläni. Siinä ei voi kuin nauttia täysin rinnoin ja olla ylpeä partneristaan.

Vierailija
5/83 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on loistavaa, hän on niin kokenut ja taitava. Hän mitä ilmeisimmin nauttii siitä, että en ole yhtä kokenut, ja haluan oppia. Tykkään siitä, että hän ottaa mestarin roolin ja minä olen hänen orjansa.

Avovaimoni kanssa, itse olen 41 ja vaimoke 23. Kolme vuotta asuttu yhdessä. Seksi loistavaa molempien mielestä, mutta mikä tärkeintä, nautimme yhdessäolosta. Enkä minä mies häntä aikoinaan iskenyt vaan päinvastoin.

Toki voin myöntää, että nuoren kiinteän vartalon parissa on varsin mukava helliä hetkiä viettää, mutta ei se nyt ole syynä yhdessäeloon, koska ihan samoin kuin muissakin suhteissa arki tulee vastaan ja sitten mitataan suhteen laatupuoli.

Tytön edellinen poikaystävä oli saman ikäinen hänen kanssaan, eikä hänellä ole mitään fetissiä vanhemmista miehistä. Satuimme vain kohtaamaan ja kaikki alkoi kuiten muissakin suhteissa.

Jaa, naiseni ulkonäkö? 167 cm, 48 kiloa, erittäin kiinteä vartalo, punatukkainen, tummasilmäinen. Kuvankaunis. Sadat nuoret miehet piirittäneet suhteemme aikana.

Vierailija
6/83 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan olen utelias, miksi käyt tällä palstalla. Teillä on seksi loistavaa. Meillä ei ole. Olen sinua paljon nuorempi mies ja vaimoni on sinun naistasi paljon vanhempi. Kyllä tässä varmaan pitää vaihtaa jossain vaiheessa nuorempaan, kun ei tuo henkinenkään puoli oikein meillä toimi. Tavallaan harmi, koska meillä on jo lapsiakin. Neuvona miehille: älkää tehkö lapsia, ellei nainen saa teitä pakahtumaan onnesta tai jotain muita suuria tuntemuksia. Ei kannata perustaa perhettä ihmisen kanssa, joka "on ihan kiva" tai jonka kanssa ollaan vain ajauduttu pitkään suhteeseen.

Avovaimoni kanssa, itse olen 41 ja vaimoke 23. Kolme vuotta asuttu yhdessä. Seksi loistavaa molempien mielestä, mutta mikä tärkeintä, nautimme yhdessäolosta. Enkä minä mies häntä aikoinaan iskenyt vaan päinvastoin.

Toki voin myöntää, että nuoren kiinteän vartalon parissa on varsin mukava helliä hetkiä viettää, mutta ei se nyt ole syynä yhdessäeloon, koska ihan samoin kuin muissakin suhteissa arki tulee vastaan ja sitten mitataan suhteen laatupuoli.

Tytön edellinen poikaystävä oli saman ikäinen hänen kanssaan, eikä hänellä ole mitään fetissiä vanhemmista miehistä. Satuimme vain kohtaamaan ja kaikki alkoi kuiten muissakin suhteissa.

Jaa, naiseni ulkonäkö? 167 cm, 48 kiloa, erittäin kiinteä vartalo, punatukkainen, tummasilmäinen. Kuvankaunis. Sadat nuoret miehet piirittäneet suhteemme aikana.

Vierailija
7/83 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan olen utelias, miksi käyt tällä palstalla. Teillä on seksi loistavaa. Meillä ei ole. Olen sinua paljon nuorempi mies ja vaimoni on sinun naistasi paljon vanhempi. Kyllä tässä varmaan pitää vaihtaa jossain vaiheessa nuorempaan, kun ei tuo henkinenkään puoli oikein meillä toimi. Tavallaan harmi, koska meillä on jo lapsiakin. Neuvona miehille: älkää tehkö lapsia, ellei nainen saa teitä pakahtumaan onnesta tai jotain muita suuria tuntemuksia. Ei kannata perustaa perhettä ihmisen kanssa, joka "on ihan kiva" tai jonka kanssa ollaan vain ajauduttu pitkään suhteeseen.

Ei kai tällä palstalla tarvitse ainoastaan huonoista asioista ja suhdesotkuista puhua? Joka tapauksessa en usko, että avainsana itsessään on nuorempaan vaihtaminen vaan enemmänkin itselleen sopivan sielun- ja seksikumppanin löytäminen. Tämä varmaankaan ei ole iästä kiinni. Toki varsinkin suhteen alussa se oli seksuaalisessa mielessä kiinnostavaa, että nainen oli niin paljon nuorempi (silloin 20, minä 38) ja tuli joskus fantasianomaisesti mieleen ikäänkuin "seksiopettajana toimiminen". Mutta nopeasti sellaiset ajatukset jäivät taka-alalle, kun arki alkoi. Työtä piisaa, rahalla pitäisi selvitä, kototyöt tehdä. Meillä on toistaiseksi mennyt kaikki hyvin, mutta omat riitammekin ollut. Osittain varmaan myös ikäerosta johtuen. Meillä on samankaltaiset mieltymykset elokuvien, musiikin ja vapaa-ajanvieton suhteen, eikä kumpikaan ole kaivannut toistaiseksi muita ihmisiä partneriksi. Mutta tottakai naiseni elää sitä parasta nuoruuttaan ja annan hänen niin tehdä harrastustensa, opiskelujensa ja muiden menojensa kanssa.

Vierailija
8/83 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tällä palstalla vierailu ja kommentointi on alkanut nimenomaan ongelmista. Jos suhteeni olisi kunnossa, en kävisi täällä.

Ei kai tällä palstalla tarvitse ainoastaan huonoista asioista ja suhdesotkuista puhua? Joka tapauksessa en usko, että avainsana itsessään on nuorempaan vaihtaminen vaan enemmänkin itselleen sopivan sielun- ja seksikumppanin löytäminen.

Vierailija
9/83 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä,että monet miehet haluavat nuoren naisen vain sänkyyn. Ajatus hieman kammottaa mua.

Mä olen itse 22 vuotias, mallintöitäkin muutama vuosi takaperin tehnyt vaalea nainen.

Ja mä todellakin etsin hieman vanhempaa miestä seuraavaksi kumppanikseni. Yksinkertaisesti olen kyllästynyt nuoriin miehiin jotka ovat itseään täynnä,eivätkä yleensä halua muuta kuin seksiä.

Nähtävästi siis vanhemmatkaan miehet eivät haluaisi minusta muuta kuin seksiä.

Erosin pitkästä suhteesta lapseni isän kanssa. Joka oli samanikäinen kanssani. En voisi enää kuvitellakaan haluavani samanikäistä kun itse olen.

Voi olla etten halua enää ketään. Jos siis maailma on muuttunut niin ettei miehiä kiinnosta ajatella naisia kuin objekteina.

Minä olen ajatteleva,tunteellinen, järkevä ihminen. Sitä kukaan ei halua nähdä, he haluavat nähdä vain ulkonäköni.

Enkä aio enää harrastaa yhdenillan juttuja, olen mielummin yksin.

Vierailija
10/83 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali 3-kymppinen ei nussi mummoja.

Vierailija:

miksi 35v mies taas käy naimassa 55 vuotiasta?

Ronkelit runkkaa. Pillu se on rumallakin, vähän eri raameissa vaan...

Vierailija
11/83 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä paneskeltiin 10v. Loppu tuli kun tapasin nykyisen mieheni.

Vierailija
12/83 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmppinen nainenhan on vastustamaton jos sellainen on saatavissa, minusta kokemattomia parikymppisiä naisia on kiva opettaa seksin saloihin tietäväthän sitten vähän aikuisempina mitä kaikkea voi sängyssä voi tehdä muutakin kuin nukkua. En usko että on sellaisia miehiä joilla ei pää kääntyisi kun hyvän näköisen parikymppisen näkee, itse olen ajanut peräkolarin kyseisen typyn takia.

Vierailija
13/83 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarkoitan 25-30 vuotiaita, en yli 30 vuotiaita.

Valitettavasti olen sen verran tarkka miehen ulkonäöstä ja yli 30 vuotiaissa näkyy se vanhuus jo...ja pallitkin alkaa rypistyä :(

Vierailija
14/83 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin kuvitella seurustelevani 35-40-vuotiaan miehen kanssa. Puhtaasti omasta puolesta vanhemmankin kanssa, esim 20v ikäero ei ole minun mielestäni ratkaiseva ongelma jos kaikki muu menee hyvin, mutta silloin voisi muiden mielipiteet jo vaivata.

Ongelmana juuri tuo, että voisiko "niin vanha" mies haluta vakavaa ja kunnioittavaa parisuhdetta "mukulan" kanssa? Vai perustuisiko miehen mielenkiinto seksille nuoren naisen kanssa ja jonkinlaiselle isälliselle astetta korkeammalla ololle?

Vierailija
15/83 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa näkyy vanhuus jo yli 25-vuotiaana.

Älä viitsi ainakaan kovin vakava suhdetta alkaa rakentamaan 25-30-vuotiaan miehen kanssa. Siitä ei nimittäin tule kovin pitkä noilla kriteereillä.

No, mallintyöt eivät naisen ulkonäköä pelasta, malleista tulee usein ns. laihoja läskejä kun lähestytään kolmeakymppiä elleivät ole fitness-malleja.

että tarkoitan 25-30 vuotiaita, en yli 30 vuotiaita. Valitettavasti olen sen verran tarkka miehen ulkonäöstä ja yli 30 vuotiaissa näkyy se vanhuus jo...ja pallitkin alkaa rypistyä :(

Vierailija
16/83 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että takapuoli valahtaa ja selluliittia tulee vaikka paino pysyisikin kurissa. Hyvää jatkoa vaan 45 lle :)

Vierailija
17/83 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä sikiää?

Minä olen ajatteleva,tunteellinen, järkevä ihminen. Sitä kukaan ei halua nähdä, he haluavat nähdä vain ulkonäköni.

Valitettavasti olen sen verran tarkka miehen ulkonäöstä ja yli 30 vuotiaissa näkyy se vanhuus jo...ja pallitkin alkaa rypistyä :(

Vierailija
18/83 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se kalikka kalahti ...kuhan provoilen teidän kurppien kanssa, t:45

KATSOKAA OMANIKÄISTÄNNE SEURAA EIKÄ MITÄÄN PIKKUTYTTÖJÄ

Vierailija
19/83 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kova paikka sinulle vanha rupsu :)

No nyt se kalikka kalahti ...kuhan provoilen teidän kurppien kanssa, t:45 KATSOKAA OMANIKÄISTÄNNE SEURAA EIKÄ MITÄÄN PIKKUTYTTÖJÄ

Vierailija
20/83 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä vanhempi mies käy naimassa 20 v tyttöä, jos kerran pillua antaa. Ei siinä tarvii mitään muuta ajatella, kuin pallit tyhjäksi nuoren naisen toosaan. Ja hyvää tekee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi