Työhakemuksesta: miksi haet kyseistä paikkaa, kertokaa perusteluitanne, kiitos.
Kommentit (6)
Ei vais, en minä nyt ihan mitä paikkaa vaan hakisi. Jos paikka tuntuu mielenkiintoiselta ja siltä, että täytän nämä vaatimukset mitä hakijalta vaaditaan.
Yleensä kun olen hakenut uutta paikka vain siksi, että pääsisin pois vanhasta! Olenkin tainnut useimmiten käyttää jotain iänikuista " etsin uusia haasteita" -fraasia, ja haastatteluihin olen kyllä silläkin päässyt.
seka koulutukseen etta kokemukseen
uudet haasteet
kiinnostava toimiala, koska
hyvat etenemismahdollisuudet
sopiva sijainti
kuullut hyvaa palautetta tyonantajasta
olen motivoitunut ja erittäin ahkera, kerro myös perheestäsi ja mitä kouluja olet käynyt ja miksi
Työnantaja on eniten kiinnostunut siitä.
Eli se että olisi kiva seisoskella nättinä, vaikka Stockan kosm. osastolla ei riitä, vaikka se ois susta kuinka kivaa. Vaan se että oletko supermyyjä, plus tietysti myös nätti tässä tapauksessa. Osaat mahdollisimman monta kieltä, olet asiakaspalveluhenkinen, ystävällinen, olet luonteva esiintyjä, et väsy illan viimeisinä tunteinakaan, olet tiimihenkinen yms yms yms. Kokemuksesta on usein hyötyä, mutta ei sekään varmaan ihan aina ole välttämätöntä. Se että osaat myydä itsesi, on tärkeää.
Miksi kyseinen paikka kiinnostaa sinua, miksi väsäät hakemusta juuri sinne?
Turha minusta on kysellä täältä toisten käyttämiä perusteluita. Älä luettele mitään kliseitä vaan keksi jotakin omaa ja persoonallista.