Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhakemuksesta: miksi haet kyseistä paikkaa, kertokaa perusteluitanne, kiitos.

Vierailija
04.07.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyseinen paikka kiinnostaa sinua, miksi väsäät hakemusta juuri sinne?

Turha minusta on kysellä täältä toisten käyttämiä perusteluita. Älä luettele mitään kliseitä vaan keksi jotakin omaa ja persoonallista.

Vierailija
2/6 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vais, en minä nyt ihan mitä paikkaa vaan hakisi. Jos paikka tuntuu mielenkiintoiselta ja siltä, että täytän nämä vaatimukset mitä hakijalta vaaditaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun olen hakenut uutta paikka vain siksi, että pääsisin pois vanhasta! Olenkin tainnut useimmiten käyttää jotain iänikuista " etsin uusia haasteita" -fraasia, ja haastatteluihin olen kyllä silläkin päässyt.

Vierailija
4/6 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seka koulutukseen etta kokemukseen

uudet haasteet

kiinnostava toimiala, koska

hyvat etenemismahdollisuudet

sopiva sijainti

kuullut hyvaa palautetta tyonantajasta

Vierailija
5/6 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen motivoitunut ja erittäin ahkera, kerro myös perheestäsi ja mitä kouluja olet käynyt ja miksi

Vierailija
6/6 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja on eniten kiinnostunut siitä.

Eli se että olisi kiva seisoskella nättinä, vaikka Stockan kosm. osastolla ei riitä, vaikka se ois susta kuinka kivaa. Vaan se että oletko supermyyjä, plus tietysti myös nätti tässä tapauksessa. Osaat mahdollisimman monta kieltä, olet asiakaspalveluhenkinen, ystävällinen, olet luonteva esiintyjä, et väsy illan viimeisinä tunteinakaan, olet tiimihenkinen yms yms yms. Kokemuksesta on usein hyötyä, mutta ei sekään varmaan ihan aina ole välttämätöntä. Se että osaat myydä itsesi, on tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi