Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten loma ei ole äidin loma!

Vierailija
04.07.2007 |

Lomaa on kulunut viitisen viikkoa ja olen niin kypsä tähän kotona kökkimiseen ja lasten kanssa puljaamiseen. Keksit ohjelmaa tai et, niin omaa rauhaa ja hiljaisuutta et saa missään vaiheessa. Mies ja lastenvahdit ovat töissä tai reissussa, minä haluaisin töihin lepäämään... Enää kuusi viikkoa jäljellä... Olen niin väsynyt!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 25

Vierailija
22/27 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita järjestää omaa aikaa, heivaa mies lasten kanssa jonnekin kyläilemään tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään ulkopuolisia lapsenvahteja ehkä 3-5kertaa vuodessa, muutoin lapsista huolehtivat omat vanhemmat, ehkä mummu joskus puoli tuntia jos satutaan siellä olemaan.

Mutta siis kyllä meillä sitä jää molemmilla aikaa omille harrastuksille ja ystävien tapaamiseen sekä ihan rauhassa shoppailuun. Joskus on kiva saada myös kotona siivota ja touhuta rauhassa. Kun on puoliso joka voi jäädä lasten kanssa sillä aikaa kun toinen lähtee menoilleen niin asia on jo ratkennut.

Me harrastetaan juoksemista molemmat, eli lenkkarit jalkaa ja menoksi. Tunnissa tekee jo ihan kivan lenkin ja jos sen ajoittaa vaikka puolison vapaapäivänä lasten päiväuniaikaan niin saa toinenkin sen hetken itselleen. Samoin mies voi joskus ottaa lapset mukaansa vaikka kaverilleen käymään, asioille, työpaikalle jne ja sen ajan saan käyttää mihin itse haluan. Ja tietysti myös mies saa sitä omaa aikaa niin että minä olen lasten kanssa.

Vierailija
24/27 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös he osssvat leikkiä hiekkalaatikolla keskenään. Usein otankin juuri kirjan mukaan ja saan parhaimmillaan otettua aurinkoa, luettua ja levättyä samalla kun lapset leikkivät.

Ihan kätevää ja todella lomaa töihin verrattuna!

Vierailija
25/27 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja myös he osssvat leikkiä hiekkalaatikolla keskenään. Usein otankin juuri kirjan mukaan ja saan parhaimmillaan otettua aurinkoa, luettua ja levättyä samalla kun lapset leikkivät.

Ihan kätevää ja todella lomaa töihin verrattuna!

Vierailija
26/27 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat 2v ja 4,5v.

Vierailija
27/27 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellaista aikaa haluaisin minäkin, että voisin lukea kirjan tai kuunnella rauhassa musiikkia, tai käydä vaikka miehen kanssa kaksin kävelyllä.