G: Parhaimman makuinen grillimakkara?
Itse tykkään Poprillistä ja Atrillista. Wilhelmit ja Kabanossit eivät ole mun makuun yhtään.
Kommentit (21)
Hiilloksesta olen erityisesti tykännyt, siinä on kivasti valkosipulia;)
Makkarassa ei saa olla liikaa lihaa, muuten rakenne muuttuu vastenmieliseksi. A-luokan grillimakkarat ei ole hyviä!
A-luokan grillimakkaroista en pääsääntöisesti pidä, mutta mukavan poikkeuksen tekevät Wilhelm tomaatti-mozzarella, ja Tapolan Aurella sekä Tulikepit.
miksi kukaan syö noita kauheita jauhomakkaroita. Mutta syökää toki :)
Minun mielestäni ihanat: Ilmajoen Makkaramestareiden sinihomejuustomakkara (suosittelen kokeilemaan KAIKKIA heidän makkaroitaan), palviryynimakkara, lisäksi Helsingin Makkaratehtaan valikoimista löytyy erinomaisia makkaroita. Lisäksi Suomesta saa ympäri maata *todella* maukkaita kokolihamakkaroita, käsintehtyjäkn, ja pieniltä tiloilta.
ikinä ei voi ostaa torilta tms. paikasta grillimakkaraa kun ne on niin hirveän makuisia... parasta on kabanossi ja järvi-suomen valkosipulimakkara jota tosin ei enää saa meidän prismasta :(
mieskin tänään maisoit ja sanoi että nämähän on hyviä! ja mies on todella kaikki ruokainen ja tottunut kotonaan syömään kaiken maailman kabanosseja ym..
itse syön vain noita soija ja mausteallergiani takia.
Josku Porilli ja Hiillos, mutta ne tahtoo olla aika rasvaisia. Minä olen meillä ainut joka pidän myös noista lihaiammista...
minä myös ihmettelen kuinka kukaan voi tykätä jauhomakkaroista. Mauttomia mössöjä :/ Mutta joo, syökää te jotka tykkäätte, en vaan ymmärrä.
Vierailija:
mieskin tänään maisoit ja sanoi että nämähän on hyviä! ja mies on todella kaikki ruokainen ja tottunut kotonaan syömään kaiken maailman kabanosseja ym..itse syön vain noita soija ja mausteallergiani takia.
Korpelan grillimakkara on hyvää, Camping välillä myös (laatu vaihtelee kesällä tosi paljon).
Samaa mieltä jonkun aikaisemman kanssa eli Atrilli tai jos haluan lihaa, niin sitten ihan lihaa.
Joitain hyviä on pienemmillä merkeillä, kuten Maalahden lihan palvigrilleri ja moni muu. Lisäksi Korpelan Saku on ihan hyvää ja Pajuniemen Helsinkiwursti.
palaa Wilhelmiin, jossa ihme rusto-ja jännepaloja sen kuuluisan lihan seassa.
kunhan jauhoja on vähintään puolet ;) eli pirkat, hiilos, atrilli, camping jne. on parhaita. wilhelmit ja vastaavat saa pysyä poiss meijän grillistä. samaten kaiken maaliman krakovat ja muut kuolleen peniksen näköset kuvotukset.
Oksettaa jos makkarassa on lihanpaloja