^^**Maaliskuun Mammat vko 27**^^
Kommentit (125)
Tulin juuri verikokeista, iltapäivällä pitäisi selvitä ;) Jos testi on negaa niin aloitan Terolutit sitten siirrynkin varmasti huhtikuisiin :(
).(=
Heräsin yöllä oksettavaan oloon joka onneksi meni ohitse, kävellessäni terveyskeskukseen alkoi taas oksettaa ja oli huono olo. Nyt kun tein lapsille aamupalaa niin tuli yhtäkkiä huono olo, sain syötyä vaivoin 2 palaa vesimelonia, muuten etoo kaikki. Onhan se jo kumma jos ei löydy syytä mun oireisiin. Toivottavasti niistä verikokeista selviää sitten edes jotain :/
Lämmöt pysyy ylhäällä edelleen (outoa) tänään kohdunnapukka oli hieman erilaisempi kun pari viikkoa on ollut, enemmän kiinni. Rinnat on valtavat ja etenkin nännit ovat kipeät (yöpaita tuntui ikävältä) pissattaa usein(voi johtua myös hurjasta juomisesta kun minua janottaa koko ajan. Niitä vihlaisujakin muuten tuntuu kohdun molemmin puolin :DD
No jospa se tästä taas ;)
Lastwish hurjat kp 49/33 yk 5 tai 6 jo, menin sekaisin :D
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Täällähän on alkanu käydä kuhinaa, paljon plussanneita ja piinailojoita! Onnea plussanneille tuleville äideille ja vauvaliimaa pikkuisille masuun :) Ja lohdutushalit negan tehneille *halaa*
Lastwish: Mulla on jotenkin vahva tunne, että siellä massussa möyryää pikkuinen :) Milloin saat tulokset? Täällä jännitetään sun kanssa!! Tuu heti kertomaan!!
ON: Saatan itekkin tarvita sitä lohdutushalia varmaan kohta :( En oo kuitenkaan testaillu sen negatestin jälkeen ja tänään on kp 33/32-35. Limaa tulee vieläkin vähäsen pyyhittäessä, enkä enää jaksa uskoa, että ois ovislimoja kahdeksatta päivää!! Masustaki mukamas nippailee samasta kohtaa aika ajoin, maha kuralla ja välillä tuntuis muka, että etoo eikä maistu ruoka ollenkaan. Noh, pari viimestä oiretta johtuu varmaankin metformiinista ja helteistä. Varmaankin kaikki vaan mielikuvituksen tuotetta.
Mullakin otettiin papa tässä kierossa, oisko ollu kp 11 tai 12. Lieneekö siitä mitään mulle mitään hjelppiä ollu...Olipas vuodatus jälleen.
-mangu-
Mulla oli (muistaakseni) esikoisesta samat oireet, tai oikeastaan oireiden puute. Siis menkkakivut ja epäsäännöllinen kierto, niin testasin aika myöhään, enkä tod. uskonut olevani raskaana ennen kuin se vahva plussa tärähti ruutuun. :)
Nyt on vähän semmonen fiilis että tuskin olen raskaana... :( Menkkojen alkuun vielä 3<... kyllä odottamista odottavan aika on pitkä. Tänään vaan tuli semmonen olo että varmasti en ole raskaana. Tosin illalla vielä olin ihan eri mieltä, kun naama kukkii kuin mummon pelargoniat. :/ Sitten päätin etten tule tänne roikkumaan olleskaan, vaan kuinkas sitten kävikään...
Caarina kp 25/28-31 suunnilleen
Lastwish: Kovasti kyllä kuulostais siltä, että siellä masussa joku asustelis. Peukkuja!
Mangustille tsemppiä. Vielä on toivoa...Oireetkin kuulostais lupaavilta... :)
Ihanaa, pakko oli tulla pinoon viesteilemään, sillä samaan aikaa kuumeiltiin ja olen joka kuukausi sinun kuumeiluasi seuraillut, hieraisin tuossa aamulla silmiäni muutaman kerran, kun tuolla odotuspuolella näkyikin sinun päivittämäsi pino!
Paljon paljon onnea, ja tarrasukkia matkalle!!! Olet kyllä tuon ihanan onnen ansainnut!!!
t. wintergirl 32+2
Mä oon vielä ihan äimänä ja siks porskutan vauhdilla eteenpäin etten jäis turhia miettimään ja murehtimaan!
Tuli niin hieno viiva tänä aamuna tikkuun eikä tädistä merkkiäkään!
http://piipaa.page.tl/Etusivu.htm
Heh, tajusin kyllä listaa tehdessäni, että täähän on oikein julistus, että vihdoin mäkin olen plussannut! ;)
Mutta en ois ikinä uskonut, että näin moni ihana ihminen mut vielä muistaa ja haluaa onnitella! Oon ihan liikuttunut!
Nyt vaan toivon, että täältä tulis kaikki perässä!
piipaa
Mulla tuli oikeesti tippa silmään kun kävin kattomassa VAHVAN testiviivan!! Voi että, olen vilpittömästi ikionnellineniloinen puolestasi!
Vedäpäs meitä muitakin hurmiossa mukaasi!! ;)
-mangu-
Ihan tosi tosi varovasti kuiskaan että tänään piirtyi aconin herkimpään kasettitestiin haalean vaalea viiva. Tuli ihan testiajan puitteissa sellainen vaaleanpunainen viiva.. Nyt kun on kuivunut niin siinä näkyy oikein kapea heikko viiva enään. Näytti selkeämmältä vielä silloin kun olin just tehnyt testin..
En uskalla toivoa vielä mitään ja silti toivon niin kovasti.
Viime lokakuussa sain samoilla kp-päivillä yhtä vaalean viivan joka viikon sisällä muuttui keskenmenoksi. Siksi nyt pelottaa ja arveluttaa aika lailla. Tämä on eka plussa sen lokakuun 2006 jälkeen.
Kumpa nyt viiva vahvistuisi ja pysyisi pieni matkassa!!!!! Pelottaa :(
AnniHelena: Totta puhut että toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy. Eilen oli vain tosi synkkä päivä ja tänään en tiedä mitä pitäisi ajatella.
Palailen taas paremmalla ajalla kommentoimaan muidenkin kirjoituksia, lapset tappelee tänään koko ajan. Taas kuuluu huutoa...
Ansku78 kp28/28 ja hyvin heikko plussa.
Ihanaa nähdä tuo sinun vahva plussasi!! Sydämelliset onnittelut!! Olet jaksanut koko ajan tsempata ja auttaa muita, vaikka varmaan on itselläsi ollut välillä tosi vaikeaa näiden monien kuukausien aikana, kiitokset sinulle, ihana ihminen!! Antaa toivoa meille muillekin pitkään yrittäneille, kun joku pitkämatkalainen voihdoin onnistuu. Olen näiden monien kuukausien ajan (meillä yritys aloitettiin 2/06, keskeytys 6/06 ja yritystä taas 8/06 alkaen) seurannut ja jännittänyt sinun yritystäsi, ja nyt kun plussasit tuntuu tosi hyvältä =) Olen vilpittömästi onnellinen että sait masuasukin <3! Kaikkea hyvää, onnellista odotusta ja tarrasukkia toivottelen!!
(.) Omaan napaan ei kuulu yhtään mitään. Kunhan tässä odottelen ja aikaa kulutan, että pääsisi testailemaan..
Nippara kp19/30 dpo5 yk11
Nyt mä itken jo ihan valtoimenaan. Kiitos kiitos kauniista sanoistasi.
Mangusti ja muut. Mä kalastan niin tiheäsilmäsellä verkolla teidät kaikki mukaan ettei kukaan pääse uimaan karkuun! =D
Ansku! Onnea!!! Tuo kasettitestihän ei mulle näyttänyt juuri mitään vaikka myöhemmin samana iltana vähempi herkkä testi näytti ihan hyvän viivan! Tsemppiä! toivotaan, että viiva vahvistuu pikaisesti!
Olen taivaltasi seurannut pitkään ja nyt se plussa tuli vahvana!! Tosi ihanaa :))
Isot halit sinne ja onnea raskauteesi :))
outs@ rv 27+
Ei ihan samasta kierrosta mut aikas lähellä kuitenkin ollaan. Itku tuli mullakin kun kävin viivasi kurkkimassa. Uskon vahvasti että tietty stressaamattomuus mahdollisti plussan tulon. ja ajattele ihan luomusti :)))
Onnea vaan raskausaikaan ja voi hyvin!!!
tamatu rv14+6
Nyt sitten soitin siitä hcg tuloksesta ja kuulema normaali jos se on 0,53 mutta terkka sanoi äsken, että se on ihan vähän alle yhden??? siis häh? no lääkäri lääkäri soittaa mulle huomenna.
Voiskos raskaus olla ihan aluillaan vasta, että anto semmosen 1 luokaa olevan arvon?! Jos sulla on ovis ollu vasta myöhemmin ja hedelmöitys tapahtunu kans. Täällä on noita hcg arvoja. Eikös sulla ois vasta 1 viikko hedelmöittymisestä ja sillonhan tuo arvo ois 0-5?!? (Muistelin, että täällä muutamat veikkas, et oisko sun ovis ollu sen taulukon mukaan kp40)
http://metku.net/~pesu/faq.php
-mangu
Voihan se olla niinkun, mutta veikkaan että on vaan kyse venyneestä kierrosta :´( pikkasen masentaa mutta vielä ei luovuteta ;)
Onneksi sain nyt noi terot että voin aloittaa heti niiden popsimisen :D
Tulin kirjoittelemaan kun takapihalla maalarit mekastaa niin, etten saa nukuttua. Tytön päikkiä ne ei onneksi näköjään haittaa. Eilen olin nukkunut 30 min päikkiä ja heräsin kamalaan kolinaan! Maalari siellä kömysi meidän yläkerran parvekkeelle, joka tietysti on makkarin parveke. Huoh.. Saisivat nyt pian valmiiksi!
CAARINA, jännä et meillä on noin samanlaiset oireet! Tai ei-oireet ;) Pakko myöntää, että en olis varmaan testannut vielä silloin kp40 oli niin kuukautisetalkaaihanjustkohta-olo :) Mutta meillä oli 1. hääpäivä ja kuoharia ja valkkaria odottamassa ja ajattelin varmuuden vuoksi testata. Siinä sit miehen kans katottiin suu auki vahvaa plussaa :D Oli kyllä paras hääpäivälahja!
ANSKULLE onnittelut plussasta!
ANNIHELENALTA on löytynyt solumuutoksia :( Toivottavasti ei mitään vakavaa ja ei haittaisi raskautumista. Tsemppiä!
MINIME teitkö uuden testin? Vai menikö mulla vaan ohi..? Ihme tulos sillä Clearbluella :O
Pakko katkasta välissä, jatkuu..
Oli tullu niin paljon viestejä etten ihan kaikkeen ehdi kommentoimaan.
Mut nyt uskallan jo piipaata onnitella oikein olan takaa!! Onnea! :) Täällä tuli kans oikein nauru ja onnenkyyneleet samaanaikaan ku näin kuvan sun viimeisimmästä testistä. Ihan mahtavaa. :) Äläkä unohda että sun puolesta rukoiltiin! ;)
Anskulle myös varovaiset onnittelut. Toivotaan että viiva vahvistuu! :)
Mangustille, Caarinalle ja ketäs niitä olikaan muita piinailijoita, tsemppiä ja plussatuulia...
No, tämä tyttö ei oo vieläkään saanu niitä testejä käsiinsä. Meidän naapurien posti tulee samaan postilaatikkoon ja joskus ne ottaa meidät postitkin mukanaan ja palauttelee sit ku muistaa. Todella ärsyttävää. Tänä aamuna tulikin sit naapuri kotiinsa samaan aikaan ku postimies oli laatikoilla, ja äänistä päätelleen postimies ojensi koko postipinkan suoraan naapurin herralle, joka ei tietenkään vaivautunut katsomaan olisko meillekin postia. Joten ne testit on nyt joko naapurissa tai sitten ne ei vielä edes tulleet... no, eipähän tuu testattua liian aikaisin!
Nyt siis kp 22/23, menkkojen pitäs siis alkaa lauantaina. Ne poikkeavat oireet mitä oli aiemmin, tuntuvat kadonneen. No, jotain poikkeavaa on edelleen, nimittäin se, että olen kuiva kuin sahara, yleensä mulla sentään tulee pieni määrä valkkaria ennen menkkojakin. Nyt ei mitään housuihin asti. Limakalvot on myös vähän ärtyneet. Ei ehkä tarkoita raskautta mut uutta mulle. Ja rinnat on edelleen aika kipeät, eri tavalla kuin yleensä. Mutta kovin korkealla ei ole toiveet enää. Kohdussa tuntuu samanlaisia kipuja ku aina ennen menkkoja. Lämmöt on kyllä edelleen korkealla.
Että tää odottaminen on piinaavaaaaaaa.
Palailin takaisin kirjoituspuuhiin kun nyt on ainakin vähän enemmän aikaa :)
Essi78: Kyllä sulla on vahvat oireet! Ihme myös on jos ei plussa paukahda. Itsehän tosiaan heitin eilen toivoni täysin sen negan takia ja tänään sain sen vaalean haamun aconilla vaiks kp:t jo 28/28. Liekö hedelmöittyminen/ovulaatio ollut sitten myöhemmin vaikka olin ovulaation tuntevinani hyvin selvästi kp14.. Vai mistäköhän muusta syystä voisi olla vasta niin haalea viiva? Uskallan jo vähän toivoa.. Olo on sekava! Mutta heitän sulle pitkän köyden jolla saisin sut vedettyä mukaan :) Koska muuten aiot testata?
Paarulle tsemppiä että olis joku simppa kuitenkin eksynyt oikeaan aikaan oikeaan paikkaan! Ja hauskasti ilmasit tuon " esteitä rakkauden tiellä" , alkoi oikein naurattaan tuo hyvä ilmaisu :DDDD
Kanelisokerille iiiiiiisot tärppitarralaput lähetän jotta ottais kiinni ja tiukkaan :)
AnniHelenalle toivon pikaista ovulaatiota että pääsette puuhaan ja sen jälkeen piinaan (vaikka tuo jälkimmäinen onkin tuskastuttavaa välillä...).
Nelliina25: Kiva kun tuut mukaan maalismasuihin kuumeilemaan! Ja älä vielä huoli vaikka oottekin 6-7 kiertoa yrittäneet pikkukakkosta (helppohan se on tietenkin täältä sanoa, mutta...). Me saimme esikoisen tärppäämään heti ekasta pillerittömästä kierrosta ja pikkukakkosta tekemällä teimme 7 kiertoa. Nyt on ollut pikkukolmonen toiveissa viime vuoden touko-kesäkuusta ja kerran tärppäsi lokakuussa 2006 (meni tosin kesken) ja nyt sain tänä aamuna vaalean vaaleanpunaisen viivan testiin. Että meillä se ainakin tuntuu kestävän joka lapsen jälkeen pidempään tuo tärppääminen. Liekö iällä myös osuutta asiaan... todennäköisesti. Puhallan sinulle paljon tärppäysonnea että piankin natsaisi jo!!!!
Kielo77 myös kiva kun tuut mukaan!!! Toivottavasti saat/sait hyödynnettyä mahdollisimman tehokkaasti ovulaatiosi :)
-mangusti-:lle on oikein TOSI kovasti peukut ja varpaat nyt pystyssä että vihdoinkin saisitte sen plussan bd bd bd bd bd bd bd !!!!!!!!
Caarinalla alkaa myös olemaan todella jännät paikat edessä. Ymmärrän myös mitä tarkoitat tuolla että tunne on vahva. Olen sen kokenut monesti. Mutta toivottavasti vaistosi olisi edes tämän kerran väärässä..
Piipaalle kiitos kaunis tsempeistä, toivotaan että vahvistuisi minullakin :)))
ON: Olo on sekava ja pöllämystynyt edelleen. Tein hölmönä uuden testin vielä puolen päivän aikaan (tiedän, olen aivan hullu testien suurkuluttaja, varmaan apteekissakin jo ihmettelevät...) ja apteekin omalla sain vasta parin tunnin päästä näkyviin myös oikein haalean plussaviivan. En kyllä pystynyt pidättelemään tuohon tikkuun kuin vajaan kahden tunnin ajan mutta kuitenkin. Tekis mieli uskoa jo mutten vaan oikein usko. jospa ne onkin olleet vain viivanpaikkoja? Pitäisiköhän vielä yks ostaa huomenna ja tekis sen lauantai-aamuna jos on vielä tarvetta? Sen ostan kyllä jostain muusta apteekista kuin tuosta lähiapteekista... en sitten millään kehtaa enään mennä sinne tällä viikolla.. ;) Oih ja voih.
Ansku78 kp28/28 ihan ymmyrkäisenä :/
MANGUSTI minäkin olen miettinyt, että testien valmistajilla on hyvät bisnekset. Ja raskausvitamiinien! Voihan niitä tavallisiakin vitamiineja ottaa, mutta ainakin itse touhotin ihan tärkeänä apteekkiin ostamaan Multitabs Raskaus -vitamiineja kun yritys alkoi ;D
MAJITA kauan olet kyllä nyyttiäsi odottanut. Sydämeni pohjasta toivon sinulle plussaa!
MIRULII jos olet vielä linjoilla, niin saako kysyä missä maassa olette ja onko työ- vai lomamatka?
Pakko kehasta PIIPAAN tekemää listaa odotus-palstalla! Kelpais sinne tulla pinoutumaan :) Kunhan vaan se plussa tulisi *bd*
Päästään tänään miehen kanssa pitkästä aikaa syömään ja elokuviin. Ihanaa! Ed. kerrasta onkin jo kaauuaan. Lauantaina on sit ystävän polttarit ja pääsen rilluttelemaan :) Kohtuudella tietty. Kiva vaan kun meidän on tarkoitus mennä Rotuaari Picniciin (Oulussa) ja lauantaille on luvattu sadetta :( Höh. Mut toivotaan parasta. Eipä tuo olis eka kerta kun ennustukset menisivät metsään.
Kielo kp22/28-35 yk1
Meillä on aloitettu kakkosen yritys kesäkuussa eli yk1 menossa. Esikoinen tyttö 11/05.
Nyt kp 22/28-35 ja uskon bonganneeni oviksen. Mahaa ainakin kramppaili kovasti :/ Oli kyllä niin raato olo, että " normaalisti" olisin kaatunut sänkyyn vain nukkuakseni! ;) Oireita ei ole sitten mitään. Muistelen, että esikoisesta ei tullut muuta oiretta kuin " kuukautiskivut" , jotka hämäsivät yhdessä epäsäännöllisen kierron kanssa, etten edes testannut kuin vasta kp40. Tällä kertaa en taida pystyä odottamaan niin pitkään! Jos saisi hillittyä itsensä kp35:een saakka. Jos ei silloin kuukautiset ole alkaneet.. *bd*
Suuret onnittelut teille plussanneille! Ja plussatuulia muille ~~~~~
Nellikselle vilkutus! Odotettiin esikoisiamme yhdessä :) Toivottavasti nyt taas!
Kielo kp22/28-35 yk1