^^**Maaliskuun Mammat vko 27**^^
Kommentit (125)
Ja onnittelut itsellesikin, en varmaan muistanut suakaan käydä onnittelemassa vaikka tarkoitus oli! =)
Kyllä vielä epätodelliselta tuntuu, mut kaipa se tästä!
Kaikkea hyvää sinulle odotukseen!
Ja kaikki plussanneet, mars tuonne o-puolelle! Siellä on ihan älyttömän hiljasta ja mä en halua hukata hetkeäkään, kun kerran sinne jo päätin rykästä! On tätä niin kauan odotettu! =D
Kiitoksia rakkaat maalismammat! Todellakin tippa tulee silmäkulmaa ihanista onnitteluista! Vielä on aivan sekainen olo... hoh... vähän täytyy ajatuksia selvitellä.
Aurinkoa ja plussia kaikille!
-vauvaksi-
Minäkin täältä vääntäydyn taas mukaan palstailemaan. Alkukiero kun on jotenkin niin tuskastuttavan tylsää aikaa, niin olen pysytellyt poissa ja koittanut keskittyä muihin asioihin.
Ihanan paljon plussanneita jo nyt!! Onnittelut ainakin Mupsi, Vauvaksi, Wiilis80 ja ennen kaikkea Piipaa (oliko muitakin?)! Tuntuu niin hyvältä aina lukea, kun joku pitkään vauvaa toivonut plussaa, hieno juttu!
AnniHelen@; pahoittelut solumuutoksista! Aiheuttaako se muita toimenpiteitä kuin mainitsemasi lääkitys?
ON; Nyt siis ovispäivät ohi, petipuuhia tuli harrastettua otollisiin aikoihin kokonaisen yhden kerran, mutta toisaalta uskoisin, että se osui aika kivasti oikeaan aikaan. Eli ei muuta kuin sormeet ja varpaat ristissä jännäilemään.
Plussatuulia ihan jokaiselle, mie lähden tästä lenkille :)
Liisuliini kp14/24, yk5
Ihanaa!! onneksi olkoon Vauvaksi plussasta!!!! Niin sitä pitää :))))
Nyt tulee vähän omanapaista tekstiä, sorry....
Typerä minä menin tekemään testin sitten tänään ja negaa näyttää vahvasti.. Huomenna siis täti saapuu ihan varmasti kun en edes haamua saanut. Kaikki oireetkin tuntuu kadonneen, ei enään arasta rinnatkaan. Mitä nyt mahaa vähän juilii mutta johtuu ihan varmasti siitä että menkat tulollaan. Mä olen ihan rikki jos/kun ne huomenna alkaa... sen lisäks ettei tärppiä varmasti ole tapahtunut niin kivaa lähteä miehen kanssa vihdosta viimein viikonlopun kestävälle " kuherrus" lomalle ku rätti pöksyissä saa kulkea ja hirveät menkkakivut päällä. Sekstailutkin jää harrastamatta sit tädin takia, meillä kun mies ei " aja kelillä kuin kelillä" . Voi hitto että oikein masentaa nyt.. Miten ne oireet oli niin vahvat? Ikinä ennen ei ole särkenyt rintoja sillä lailla paitsi kun oon ollut oikeasti raskaana.
Anteeksi tämä vuodatus mutten tiedä mihin muualle sitä sitten.. kirves on jo kaivossa ja syvällä.
Isot tsempit silti kaikille piinaaville!
Ja PiiPaalle vielä kerran valtavasti onnea!!!
Ansku78 kp27/28
Ja paljon onnea plussanneille!!!
Piipaa, et sitten haluaisi tulla takaisin Kolibrien yhteisöön? Olisi niin kiva saada sinut sinne taas jutustelemaan... ;) Olen tosi iloinen puolestasi ja toivon niin hartaasti, että pikku Piipaa, tuo onnen hippunen, pysyy mukana tällä kertaa - ja tiukasti :). Taipaleesi on ollut täynnä verta, hikeä ja kyyneliä ja täällä minä nyt kyynelehdin puolestasi - silkasta ilosta tällä kertaa :).
Omaa napaa: Ihme jomottelua ollut nyt molemmin puolin munasarjoissa useamman päivän ajan. Nyt kp 16/? meneillään, joten jos vaikka sitten ovuloisin :)
Hitsit, kyllä nämä valoisat kesäyöt ovat näköjään melkoisen varma tapa saada niitä plussia...Eikös maalis-huhtikuussa ole synnäreillä ruuhkaa kun menneen kesän hedelmiä saatetaan maailmaan? :)
Nyt pitää lopetella. Vetäkäähän te kaikki plussanneet nyt sitten meitä muitakin mukananne odotuspinoon...!
Kanelisokeri
että plussa on plussa. Tänään testasin viimeisen kerran Apteekin omalla ja selkeä viiva tuli, tosin ei vahva ja nopeasti kuin olisin toivonut, mutta kuitenkin niiin ettei tarvitse yhtään miettiä kumpi se on. Hento tuhrukin loppui jo eilen, ja oli kyllä todella vähäistä.
Tosin kuvotus on jo alkanut (en muistaisi että viimeksi olisi tullut näin aikaisin), tosin tulee miten sattuu pitkin päivää, yleinsä 2-3 h ruokailusta, joten täytyy vissiin pitää välit lyhyenä, ja tosiaan syödä pieniä annoksia usein. Töissä pitää tarkkaan valita sanat ettei vaan möläyttäisi jotain mikä paljastaa :) Ihan vielä en haluaisi kertoa siellä.
Kanelisokeri: Mielellään paljon vielä plussia maaliskuisiin niin saadaan tosiaan hyvä joukko tonne odotuspuolelle :)
Joten PUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH plussatuulia kaikille!
Tuitu rv 5+0
Onnea Vauvaksi! Tosi ihanaa!!! :)
Ansku78, mä menin myös testaamaan tänään puhtaan negan mammaksi.fin testillä. Vähän lohduttaa, että tänään on vasta kp 19 ja aikaisintaan dpo8 (kai?). Tissit on edelleen tosi kipeet, lämpöä oli aamupäivällä 37 edelleen ja huono olokin oli vieraana vähän aikaa iltapäivästä. Kohdun seutua juilii vähän. Yritän pitää vielä toivoa yllä! Täytyy vaan pitää reilu tauko ennen kuin testaa uudestaan.
Tsemppiä piinailuun!
Saisinko mä tulla tähän pinoon hetkeksi piinailemaan ennen kun saan selvyyttä olenko raskaana vai aloitanko Terolutit? Helmikuisiin en kuitenkaan enää mahdu vaikka raskaana olisinkin :D Te kuitenkin höpötätte enemmän kun helmikuiset :D (Liekö jo ainoa siellä)
Käyrä näyttää hassulta, kohdunnapukka on pehmeämpi ja kiinni kuitenkin ja tullut alemmas? testit negaa (veikkaan noita mun viivoja viivanpaikoiksi kun niitä ei saa kameralla näkyviin muuta kuin että ne tummentaa todella tummiksi :EE
Huomenna aamulla labraan verikokeisiin jossa otetaan raskaustesti, kilpirauhasarvot ja pieniverenkuva. Jos testi negaa niin aloitan Terot siis huomenna. Jopas tuli omaa napaa, mutta jonnekkin on purettava kun aviomies ei välttämättä ymmärrä kaikkia tunteita mitä käyn läpi tässä jälleen.
Lastwish kp 48/33
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Onnittelut kaikille plussanneille, Piipaa, Vauvaksi, Hanan ja ketä vielä??! ONNEA ONNEA ONNEA!!! Ja se M-kirjaimella alkava nikki, joka oli yrittänyt kamalan kauan. Onnea sinullekin valtavasti! Ja pahoittelut, kun on nimi hukassa hatarasta päästä... :))
AnniHelenalle tsemppihalit löydöksien johdosta. :( Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.
Oon taas ihan pihalla palstan kuvioista, kun olen ollut vieraita viihdyttämässä muutaman päivän. On tää kesä kiireistä aikaa.. Pahotteluni ja terkut siis vain kaikille!! :)
ON: Blaah, laskin tuossa eilen kpt ja ne olikin vasta jossain 15 kieppeillä. En kyllä enää edes muista. On taas tää kierto kaiketi mennyt harakoille. Treenit ovat olleet kovin vähäiset ja ilmeisen vääriin aikoihin. On ollut vieraita ja töitä ja kaikkia esteitä rakkauden tiellä. :( Ottaa kyllä päähän, jos rehellisesti sanon. Blaah blaah blaah. Noh, ensi kuussa. Mies sanoo, että mä plussaan elokuussa. Hänellä on kuulemma vahva tunne.. :) Toivottavasti on oikeassa!!! :)))
- Paaru kp ehkä 16/ 27-33, yk 5 vai pitäisikö näillä treeneillä sanoa tjot 5 :/
Voi Lastwish. toivottavasti verikokeet kertoisivat pelkästään positiivisia uutisia!
Kanelisokeri! kiitos kutsusta, mutta mä en tiedä riittäiskö aika. Kiva porukka teitä siellä oli ja ikävä tuli, kun pois jäin. Mutta olin kyllä sillon ihan varma, että meidän perhe jää nelihenkiseksi..
Mut katellaan edistyykö tää raskaus ja sillai! Tuun sitten koputtelemaan ovelle!=)
Mua alko muuten nyt oikeesti pelottamaan, että uhmaanko mä nyt oikein kohtaloani. Menin tekemään jo o-puolelle listan.. ai minäkö nopea.. *nol* Noh, kauhee hätähousu oon, sen tiedän. Mut siellä kun ei vielä sellasta ollu ja kauheen hiljasta muutenkin vaikka kuu on jo pitkällä! ;) Yleensä porukka aktivoituu, kun lista on pystyssä.
Noh, ei auta kuin ootella ja katsoa mitä tuleman pitää.
Tilasin jo alkuraskauden ultrankin kahden viikon päähän. Sitä viime kesästä näkyykö syke vai eikö näy rallia, kun en halua enää kokea. Jos se ei näy niin lopetan toiveet siihen. jos näkyy niin sitten helpottaa.
Kaveri kyllä nauro mulle.. Mut mä en tajua mitä sillä on väliä kenellekkään millon mä sen tilaan. saahan sen peruttua, jos sitä ei tarvi. Oli vähän kiven alla muutenkin heinäkuussa vapaa ajat.
noh, menipäs taas jaaritteluks. nYt nukutuspuuhiin!
Hirmusesti plussatuulia puhkun täältä jokaikiselle!
Ihana kesäpäivä! Uintia ja aurinkoa, nam!
Majita: Uusintapapan ottavat syksyllä. Kuulemma onnistuu, vaikka olisi raskaanakin. Sä pääset sitten huomenna testaileen? Älä pidä meitä jännityksessä!
p02p06: Moi vaan! Kiva, kun plussanneet muistaa meitä entisiä kanssapiinailijoita!
Liisuliini: Yk5 sullakin ja aika lyhyt kierto myös. Mulla on viime kierrot olleet 22 päivää. Tuo mun solumuutos juttu oli yllätys, siitä ei ole ollut oireita. Mulla on ollut sama juttu joskus yli 10 vuotta sitten. Lääkekuuristakin gyne sanoi, et ei välttämättä edes tarvi, mutta hän nyt määrää... Ota tästäkin selvää. Mut tärkein kai oli et ei ole vaarallista, papa oli siis kakkosta.
Ansku: Ei tätiä, toivoa siis vielä on! Tuttu tunne tuo jumalattomat oireet&täti yhdistelmä. Viime kierto oli oireettomin aikoihin. Sitä tietysti kuvittelin hyväksi merkiksi... Tuntuu, että kaikki mahdolliset oireet on ollut. Mistä sitten erottaisin sen oikean kerran? En kai mistään.
Kovasti plussaonnea sulle!!!
Kanelisokeri: Aktiivista ovisaikaa =)
Tuitu: Onnea vielä kerran!
Essi: Kovasti on peukut sullekin pstyssä!!
Lastwish: Tervetuloa maaliskuisiin! Varmasti helpottavaa päästä huomenna testeihin.
paaru: Voi ei!!! Ei esteitä rakkauden tielle =). Ihana sun siippa. Ihan viimeistään nappaat silloin sen plussan, ellet jo aiemmin!
piipaa: Hö! Tilaisin itsekin heti ultran! Voi, en malta odottaa sitä soittoa. Saati sitä ihanaa jumpsutusta...
ON: Ovistikuttelut aloitin, vaikken usko oviksen vielä muutamaan päivään tulevan. Toivon kyllä, koska siinä tapauksessa jäisi loppukierto pidemmäksi. Mammaksilta tilasin kasan testejä. Ja taas ajattelin, että TÄÄ oli viimeinen tilaus tänne....
Plussaonnea kaikille!
AnniHelen@ kp7/22(-?) yk5
Toi mun kaveri sai kyllä mut vähän epäilemään omaa mielenterveyttä ja kieriskelin jo pikku morkkiksessa hätäilyni takia..
Täällä silmät kosteina lueskelen piipaan plussasta... ONNEA JA VAAVILIIMAA!!! Kymmenisen kuukautta tuli yhtä matkaa kuumeiltua tosin olin aika harvakseltaan itse kirjoittelemassa. Nyt täällä parikuinen poikavauva. Sinun plussaasi jäin odottelemaan ja vähän väliä olen sitä täällä käynyt etsimässä. Nyt se sitten on totta. Ihanaa.
Vauvaksin muistan myös. Onnea suurenmoisesti myös sinulle!
Ja toki kaikille muillekin.
Babyunelma, ex-kuumeilija
Olen ihan sua käynyt katsomassa täällä kuumeilu puolella. Sulla kävi juuri kuin minulla, että clomifenien lopettamisen jälkeen tärppäsi. Toivon kovasti sinulle onnea ja tarrasukkia vauvan alulle!
T.Omppu h28 (rv28)
Eli tuossa ketjuanne lueskellessani osui silmään tuo papa kokeen jälkeinen plussaaminen.
Itse ensimmäisen raskauden plussasin myös papakoe kierrosta ja viimeisen myöskin sellaisesta kierrosta jossa suoritettiin toimenpiteitä kohdunsuulla.
Olenkin miettinyt että olisiko siellä tehtävät toimenpiteet oikeasti jotenkin edesauttavia...?
Hirmuisesti onnea pikkuisesta pojasta!
Mä luin sun viestin silmät kosteina! =) Ihan käsittämätöntä vauhtia menee aika! Tuntuu, että ihan just äsken sunkin kanssa täällä kuumeiltiin!
Juu, ois kyllä mielenkiintosta tietää miksi kävi näin kuin kävi. Mulla oli clomien kanssa aivan hirvittävät oviskivut, nyt tässä kierrossa jossa en syönyt hädin tuskin tunnistin koko ovista. Voisko olla, että ne sitten tekivät jotain supermuniksia tai jotain.
Muistatko miten sulla oli noiden kipujen kanssa?
heh, mä täällä häiriköin nyt oikein urakalla, kun oottelen diiliä alkavaksi! =)
Mulla ei myöskään tuntunut mitään koko tärppikierrollla, vaikka yleensä tuntui. Oli täysi yllätys, että silloin tärppäsi. La on nyt syyskuun lopussa. Elämä voi yllättää kyllä todella!
Omppu
...onnittelemaan sinua PIIPAA! Mä en kovin paljoa ole kirjoitellut, mutta muistan sinut aiemmista kuukausipinoista. Ja toivoin sinulle niin sitä plussaa. Voi vitsi mikä kohtalo, että vielä päätitte yrittää ja se plussa vihdoin tuli! Voi onneksi ette jättäneet yritystä! Ihanaa! Paljon tarrasukkia mukaan pikkuiselle!
Ja toki muillekin plussanneille oikein paljon ONNEA!
Jospa mä sit kuitenkin tulen tähän pinoon, toivottu la olisi ihan maaliskuun lopussa. =)
Meillä on jo yksi lapsi, 10/05, hän sai alkunsa 3.kierrosta, pikkukakkosta olemme yrittäneet nyt 6 kiertoa, 7. menossa.
Pelottaa jo että mikä on kun ei ole tärpännyt, loppuvuodesta menemme lääkäriin, jos ei toivottua plussaa ole kuulunut.
Nyt mua stressaa, kun olen tikutellut ovista muutamassa kierrossa ja eilen oli haalea toinen viiva ja tänään päivällä, mutta nyt illalla nega!! :(
Voihan olla, et olin juonu liikaa, kun olin jumpassa. Huomenna uusi testi taas. Kunpa olisi kuitenkin ovis tässä kierrossa, etten ihan kokonaan menetä uskoani!
Ja semmoisen hölmön kysymyksen heitän, niin kuin joku jo aiemmin kysyi, että onko sillä oikeasti väliä, harrasteleeko aamulla vai illalla? ;D
Nukkumaan pitäis pian mennä, huomenna onkin paljon ohjelmaa.
Terveisin Nelliina kp11/23-28 yk7
Onnittelemaan Piipaata!!!!! Voi miten ihanaa ja miten onnellinen olen puolestanne, vihdoinkin onni suodaan teille vaikka mä olisin sen mielelläni suonut jo paljon aiemmin=) Kaikkea hyvää odotukseen ja toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä loppuun saakka!!!
Korallille tsemppiä, toivottavasti pian olisi teidänkin vuoro!!!
p02p06 rv 7+2