^^**Maaliskuun Mammat vko 27**^^
Kommentit (125)
Kyllä se nyt niin on ettei tule maalisvauvaa meille. :((( Ois ollut niin mukava ajatus että ois vauva laitettu alulle juhannusyössä...
Täti siis tulla pyyhälsi kylään pienen harkinnan jälkeen, eli mut voi poistaa listoilta. No ei muuta kun pää pystyyn ja huhtinyyttiä yrittämään. :)
Caarina kp1 yk2
Mutta minä taas sanon, että huh huh onneksi menkat alkoivat. Kun aloin jo murehtia että mikä on, kun ei menkkoja näy ja tiputtelee vaan.
Plussasäteitä lopuille maaliskuisille!!! :)
Koralli73 kp 1 yk 13 (hui..noin mones jo, 13 on kyl mun onnennumero, joten josko..)
Voihan harmi Caarina ja Koralli! Toivotan parempaa onnea teille nyt tähän seuraavaan kiertoon!!
Poijuli: Vielä ei ole toivo menetetty! Nega voi vielä aivan hyvin kuule muuttua plussaksi :) Pidän peukkuja kovasti!!!
Minulla on ollut eilisestä asti mieli yhtä tunnemyrskyä. Itkettää ja kiukuttaa ilman mitään syytä! Ihan miestä säälittää, kun on joutunut minua kestämään...En tiedä onko hormoonit jotenkin sekaisin vai stressaanko jo näin pahasti tästä testaamisesta. Uskaltaisikohan jo testata huomenna dpo 8? Viime kerralla testasin ensimmäisen haamu dpo 9.
Plussatuulia ensi viikolle!!!
Rizza kp 40/47? kai, yk 14
Anskulle! Siellä ne ihanat Piipaan sivut odottaa...
Pahoittelut tädistä Caarinalle, Minimelle, Essille ja Keväälle.
Ja Koralli, sinäkin. Linkistäsi huomasin että sulla on ollut tiputtelua. Ja nuo kivutkin. Varmasti mietityttää. Mitenkäs olit ajatellut, menetkö gynellä käymään? Toivon kovasti, että sun onnennumero tuo tästä kierrosta sen kauan kaivatun plussan! Mulla on onnennumero ollut 16, että en voi omalta kohdalta vielä ainakaan käyttää samaa ajatusta =).
Majita ja Kapa ovat piinapäivissä? Oliko muita? Khaos?
Rizzakin oli ainakin melkein. Hyviä uutisia sait tutkimusten puolesta. Pidän silti sulle kovasti pekkuja, ettei saisit jättää ne väliin =).
Oviksen pongailussa oli Nelliina, Pikkupapu ja Ida. Minä myös! Piinaillaankin sitten samoihin aikoihin.
ON: Tikutellut olen ja ensimmäistä kertaa olen mitannut lämpöjä. 36,1-36,4 välillä on lukemat ollut. Mietin miten vaikuttaa, kun loppuviikosta joudun muutamana päivänä mittaamaan paria tuntia aiemmin.
Ovis on ollut monta kertaa kp 12 tai 13 ja silloin kierron pituus on ollut 22. Yksi 30 päivän kierto oli välissä, ovis oli kp 17 tai 18. Että huomenna sais tulla jo tikkuun haamua vahvempaa viivaa. Mulla on kyllä aina ollut ovisoireita, että ei pitäs mennä ohi.
Hirmuisen pitkä pino meillä. Toivottavasti en sivuuttanut kenenkään tärkeitä uutisia! Paljon plussaonnea kaikille.
AnniHelen@ kp11/22-jotain yk5
Täällä sataa vettä. Tultiin miehen kanssa kutulomalta, ja piti mennä lepäilemään, kun väsyttää silti, niin en jaksanutkaan :)
ANSKULLE onnea vahvistuneesta haamusta! Kyllä se huomenna taas selvä plussa on :)
Mä just tein viimisen ovistestin ja selvä nega edelleen! Kp15 tänään enkä suko et ovis olis enää tulossa, koska mulla lyhyt kierto. Ovis ollut tavallisesti kp 11-12 aikoihin. Nooh, toivotaan, että ne himmeätkin viivat olis ovista tarkoittanut!!!!!!!!
Pahoitteluni sinulle, jolla menkat alkoivat hyvistä oireista huolimatta! Mä jotenkin unohdin sun niccin :(
No jos sitä kumminkin menis hetkeks lepäämään ennekuin esikko heräilee uniltaan.
Nelliina kp15/23-28 yk7