^^**Maaliskuun Mammat vko 27**^^
Kommentit (125)
Täällä on ollut ihanat ilmat ja olemme olleet mieheni kanssa Kroatiassa ja Sloveniassa. Ovulaatio oli limojen perusteella selvästi viikonloppuna ja tositoimissa ollaan oltu :) Nyt on eilisestä asti ollut nännit kipeät, joten positiivisella mielellä olen. Edellisessä raskaudessa se oli meinaan ensimmäinen raskausoireeni! Jospa olisi tärpännyt...Kotiin tullaan perjantaina ja ehkä sitten viikonloppuna uskallan jo kokeilla testausta.
Onnea kovasti kaikille plussanneille!!! Ja pidetään peukut pystyssä meille muille pian testaaville kuumeilijoille! :)
Rizza
Kyllä se piipaan viiva on jo vahva... Suuren suuret onnittelut! :) toivotaan että matkassa pysyy bd bd
Myös muille plussanneille onnittelut!
oma napa: Sunnuntaina bongasin ekan kerran varman oviksen. tikutin vahvan plussan siis! Olin niin innoissani, koska aiemmin ei mitään varmaa tietoa/tuntemuksia. Tietysti miehen kanssa hyödynnettiin se ja nyt sitten nännit olleet eilisestä saakka kipeät. bd bd jännityksellä odotan, koska pääsen testaamaan...jännittää kovasti, mutta pitkästä aikaa hyvä ja todella toiveikas olo kierron suhteen. Tais terolutit lopulta auttaa. Vauvavitamiineja (= multitabs raskaus) kävin eilen ostamassa taas. Ovat kallistuneet melkein 2 eurolla, huh, nyt oli 17 ¿.
Nyt lähden jatkamaan hommia..
t.Kata kp 11/23 (Terolut lyhentänyt kierrot siis 45 päivästä näin lyhyeksi)
Tein kuin teinki TAAS aamulla testin ja nega tuli :( Kaikka se eilinen testi oli virheellinen tai tein sen virheellisesti. Arvatkaas vaan masentaako. Tuli semmonen olo, että menkatko ne sieltä loppujen lopuksi tuleeki joku päivä...nyyh. Kp siis tänään 31 ja vuotoa odottelisin ehkä la-su. En tiiä enää, nyt on ihan saletti, että en tee yhtäkään testiä!! En jaksa kattoo enää niitä valkosia ruutuja ku niitä tuli katteltua esikkoa yritettäessä ihan riittämiin.
Olipas vuodatus.
Kuulostaa oireilut monilla " siltä itteltään"
Ja piipaa!!!! Voi hitsit, että ihanaa :))
-mangu-
Onnea plussanneet Milis, Tuitu ja Malla; sitten pikaliimaa ja tarrasukkia koko loppuajaksi!!
Mirulii, pahoittelut negaksi muuttumisesta. Todellakin olisiko valemenkkoja meneillään... testailethan vielä
Majita ja Mangusti, peukkuja vaikka negaa vielä tuleekin. Pitkää piinaa!
ja Piipaalle ihanaa haamuilua; tuosta ei voi kun plussa vahvistua!!!
Ansku, onkos mitään tuntemuksia. Piina alkaa loppumaan...
eli täällä siis 26/26 ja dpo 14, huomenna koittaa testipäivä jos täti ei tänään pyyhällä kylään. Peuk peuk!!
-vauvaksi-
Kirjotin pari tuntia sitten ja nyt sitä tekstiä ei ole missään. Sama kävi eilen tuolla kakkosen yritys-pinossa. Varmaan joku merkki, ettei mun pitäis kirjotella ollenkaan. :D
No lyhyesti tsemppaukset jännäilijöille, koittakaahan pysyä nahoissanne. Meikä varmaan repeää viimestään sunnuntaina...Vielä kun pikkasen epäsäännöllinen kierto niin vaikka menkat ei sunnuntaina tulis niin voivat hyvin tulla vaikka vasta keskiviikkona. Aaaaaaargh!
Parilla olikin lupaavan kuuloisia oireita. Mulla itelläni tuntunut tänään alavatsalla ihme repäsyjä/vihlasuja jos olen tehnyt jonkun äkkinäisen liikkeen. Mutta onko niitä muutenkin...? Nyt olen kirjannut näitä tuntemuksia ylös niin en ensi kierrossa innnostu turhasta..(niin varmaan...) Ai joo vielä semmonen että join kahvia päivällä ja sen jälkeen oli maha niinkun tulessa, vaikka just olin syönyt. Ja tämäkin mun mielestä raskausoire. Joskus kyllä käy noin jos juo kahvia tyhjään mahaan... Miten musta tuntuu että tipun pian pilvistä ja lujaa, kun täti pyyhältääkin kylään... :D
TUlipas omanapainen viesti...Kun en taas muista mitä piti kommentoida...
Mulla on testi sukkalaatikossa odottamassa, aconin early detection. Ostin sen ihan heräteostoksena varmaan jo kuukausi sitten. Tais olla halvin... Mutta en noista herkkyyksistä tiedä mitään, ton pitäis ohjeen (kyllä, olen jo repinyt pakkauksen auki ;) mukaan näyttää sitten oikein kun menkkojen pitäis alkaa. 1,5 v sitten testasin esikoisesta apteekin omalla testillä. Se näytti ainakin selkeesti plussaa, tosin kp oli jo 35 luokkaa. Nytkin ajattelin odottaa niin pitkään kuin pystyn...Varmaan herpaannun ja testaan liian ajoissa. :)
Näitä omia juttuja kun lukee, niin musta on kyllä kaikki " tulee jos on tullakseen" - ajattelu kummasti karissut veke. :D
kuinka piipaan viiva vahvistuu!!!! Jeeeee!
Tosi moni piinailee... Toivon teille kaikille kovasti paljon plussaa!
ON: Gyne soitteli, papassa oli solumuutoksia =(. Sain voidetta seitsemän päivän ajaksi. Nyt mietin onko tämä tilanne haitannut raskautumista. Ja miten pupuilut onnistuu, kun pitää joka ilta viikon ajan käyttää lääkitystä =(.
Onko kellään tietoa tälläisestä? Essillä näkyi olevan kanssa aika lyhyt kierto, 23 pvää. Itsellä on viimeiset kierrot ollut 22 pvää. Kyselin läääriltä, mutta sanoi, että 21 on vielä normaali. Lyhyessä kierrossa on ainakin se hyvä puoli, että miltei koko ajan on jotain tapahtumaa. Mutta tätikin sitten poikkeaa aika tiuhaan...
Ovistikut on tilattu ja päätin koittaa ekaa kertaa myös lämmön mittausta. Alkaen huomisesta.
Meni kovin omanapaiseksi tämä viesti, sori.
AnniHelen@ kp6/22(-32) yk5
voi miten hyvältä näytti tuo piipaan viiva!!!
me käytiin tänään pojan kanssa pääkaupungissamme korkeasaaressa. tein ovistestin ihan huvikseni kun tultiin kotiin, ja siihen paukahti 2 komeaa viivaa! joten tänään ja huomenna ja ylihuomenna ukkokulta saa kyytiä ;)
miten muuten, kun viivat näkyy nyt vahvana niin pitäiskö se pupuilu ajoittaa mieluiten aamuun vai iltaan? tälläistä mielessä tälläkertaa..
marie kp 16/29 yk6
en ole pariin päivään päässy koneelle ja nyt ensimmäiseksi piti tulla katomaan että kuinkas on viivojen laita, ja voi video sehän todellakin vahvistuu. ONNEA MILJOONASTI!!!!
Piipaa: Onnittelut plussasta,kävin minäkin kurkkimassa:)
Paljon onnea myös kaikille muille jo plussanneille!!
Tulkaa kaikki pian tonne odotus puolelle että saadaan kunnon keskustelut käyntiin!
Hanan rv5
varoitus... pelkkää omaa napaa...
täällä siis ihan sekaisin oleva maalismamma: viiva tuli ja vahva sellainen! On tuntunut siltä etten minä koskaan näissä kuukausipinoissa saa sitä plussaa ja nyt se tuli!
Jännää siis että juuri nyt. Eli tasan vuosi sittenhan plussasin myös silloin la 15.3. Nyt siis la olisi 14.3. eli aivan samoissa mennään. Toivottavasti viime vuotinen ei toistu siinä että rv12 tuli keskenmeno...
Oireita ei ole ollut juuri mitään. Tänä aamuna kipeytyivät rinnat ja nyt kun tarkemmin ajattelen menkkajomotus on jäänyt tässä kuussa tulematta. Lisäksi viikko oviksen jälkeen olin todella väsynyt ja pissatus alkoi samoihin aikoihin. Huom! tässä kuussa kävin myös papassa kp 11, joten olisikohan se avittanut kiinnittymistä...who knows...
-vauvaksi- ihmeissään; plus: kp 27/26 dpo 15
Pakko oli tulla sinua onnittelemaan :)
Kuumeiltiin kauan yhtä aikaa, ja olen seurannut ja toivonut tätä sinulle kovasti!
Sofia27 (rv33+1)
Leanna! Kiva, kun kävit täällä kurkkaamassa! Kiitos! =) samoin Tamatu! =)
Ja samoin kiitokset kaikille muillekin onnittelijoille! Kyllä mä jo alan aika vahvasti uskoa tähän varsinkaan, kun ei meinaa aamukaffe tipahtaa alas.. Mut huomenna sitten viiminen testi ja sitten kurkkimaan o-puolelle, toivottavasti!
Ansku plussaa myös sitten huomenna, eikö niin! =)
Olikos huomiselle muita testaajia?
Caarina2! Tsemppiä, hyvältä nuo oireet kuulostavat! Samoin KirVin! =)
Majita? Joko testasit? Hirmuset peukutukset!
Mangustille halit. Toivottavasti kyse ois vaan virheellisestä testistä.
KaTalle onnea oviksen pongauksesta!
AnniHelen@! Kurja juttu tuo löydös. Ei kannata kuitenkaan jättää yrittämättä, toivotaan, että lääke tehoaa heti ja vaikka vähän avittaa siinä samalla!
marie82! Eipä sillä vuorokauden ajalla liene suurta väliä, kun se munasolu voi kuitenkin irrota millon vaan seuraaavan 48 tunnin aikana suurinpiirtein. Itse sain joskus vasta ovispäivänä vahvan plussan.
Vauvaksi! Huippua! Suuret onnittelut! Tuollaisia omanapaisia viestejä lukee ihan mielellään! =D
Sofia! Moi ja kiitokset! =D Joko säkin oot noin pitkällä, vau! =)
Miten sulla on odotusaika sujunut? Toivottavasti lepposasti!
Nyt kun on jo näin moni onnitellu niin pitäsköhän itsekkin heittäytyä ihan yltiöpäiseks ja käydä kurkkaamassa o-puolelle.. Vaikka aattelin vasta huomenna kurkata. No, tuskin se siitä irti lähtee! ;)
piipaa 30/30 dpo15 vai 4+1 huih, olipa mukavaa kirjoittaa tuo jälkimmäinen! =)
Kylläpäs alkaa olemaan paljon plussanneita, niitä juhannusvauvoja ;))
ON: Oon vähän allapäin niistä mun negoista, mut oon asennoitunu sillä lailla, että jos ei onnaa nytten ni sitten reippain mielin seuraavaan kiertoon! Eihän se ihan nuin mustavalkoista oo! kun vauvan kaipuu on suuri, oli sitten yritystä miten kauan/vähän takana!!
Kirkasta ja venyvää limaa tulee edelleen vähän pyyhittäessä ja välillä vetistä valkkaria. Jospa se oma kroppa on vaan sekasin :( Kp siis 32/32-35.
-mangu-
En tarkemmin ehtinyt lukemaan kuulumisia mutta plussia oli näköjään jo sadellut!:) Hyvähyvä!! Isot onnitteluhalit kaikille plussanneille! Piipaan muistin helmenkalastajista: Tosi tosi tosi paljon onnea!!!:)
Itse en käynyt kuin silloin aikoinaan ilmoittautumassa tänne maaliskuisiin, ja sitten palstailu jäi hetkeksi kun kone oli huollossa.. Nyt täällä mietitään että pitääkö lähteä ostamaan uusi testi kun kp on jo 31 ja kierto on aikaisemmin ollut korkeintaan 24.. Viime viikolla kyllä tein clearbluen johon tuli pystyviivan kohdalle pisteitä!!Kellään kokemusta moisesta?:O No menin sitten ostamaan toisen testin(apteekin oman), jonka sitten tein seuraavana aamuna.. JA tietenkin väärin, eli imupinta oloi alaspäin virtsasuihkussa.. hohhoijaa, kyllä meikäläinen sitten osaa säheltää!:/
Eli tätsyä ei vieläkään kuulu, oisko sitten kierto tosiaan näin sekaisin pillereiden lopetuksen jälkeen(13.5. lopetin)! Anteeksi omanapainen selostukseni.. Taidan tänään vielä hakea sen testin, nythän sen voi tehdä jo päiväpissasta;)
terv.Minime05 kp31/18-24 yk2
Ja mitä minun silmäni näkevätkään:))
Piipaalle todella suuret onnittelut plussasta,ihanaa kun pitkämatkalaiset plussaa:))Ihan kyyneleet silmissä olen seurannut tuota viivan vahvistumista,kyllä olet sen plussan ansainnut.
Kaikille muillekkin plussanneille onnittelut:)
Tari rv 23+5
Ihan tippa linssissä mäkin täällä istun, kun näin moni mut muistaa!
Tari! toivottavasti sun odotusaika on ollut ihanaa ja jatkuu sellasena! =D
tulin vaan onnittelemaan sua Vauvaksi! Vauvaliimaa kilo sulle! Lisää vaan näin upeita uutisia muiltakin.
Ja Vauvaksi, esikoisesta mulla on otettu papa samoihin aikoihin. Oli sitten varmaan hyvä enne =).
AnniHelen@
papa-testiinkö tässä pitää lähteä.. ;) Onnea vauvaksi!
AnniHelena, surku kun oli niitä solumuutoksia... sulla varmaan tilannetta tarkkaillaan sen lääkkeen jälkeenkin? Toivotaan ettei kuitenkaan haittaa plussautumista.
Täällä ei oo vielä testattu ku ne testit ei oo vielä tullu postista... Ehkä huomenna. Parempikin kai ettei tuu liian aikaisin testattua. Nyt kp21/24. Oireina kipeät rinnat, vihlomista kohdussa... enempi sellasta terävää vihlontaa ku menkkamaista. Mutta mitä mäkään noista kivuista päättelen ku endokin niitä voi aiheuttaa. Valkkarin seassa on välillä venyvää limaa, joka on kyllä mulle uutta. Katellaan... Aika sellanen neutraali olo nyt toiveikkuuden suhteen.
Kuka aikoo testata pian? :) Mä varmaan testaan heti ku ne testit saapuu, enkä mitään aamupissaa ala odottelemaan... :D
Joo, Caarina tiedän kyllä tunteen! Miehelle just eilen sanoin et mä en kestä ku en saa vielä tietää oonko raskaana!
Piipaa, voi että mä toivon että saat tuon plussan pysymään. Sillä plussahan tuo oli, eikä enää mikään haamu. Voin kuvitella kuinka sä oot siellä sydän syrjällään... mä heitin jo pari rukousta taivaisiin sun puolesta.
Essille ja Korallille ja Caarinalle tsempityksiä täältä. Toivo ei oo vielä menetetty... (sori jos unohdin jonku piinailijan)
Täällä on nyt sit vähän ristiriitaiset tuntemukset. Näyttää että se valkkarin väri on sittenkin muuttumassa aavistuksen verran tummemmaksi :( Mutta toisaalta niin moni nytkin plussannut on tuhruillut et en ihan kokonaan vielä toivoani menetä. Silti, alkaa olla aika sellanen olo mikä aina ennen menkkoja. Toisaalta on pari poikkeavaa oiretta, nimittäin etova olo etenki kahvin jälkeen ja tyhjällä mahalla, sekä rinnat kipeemmät ku yleensä. Mutta ehkä nuokaan ei oo poikkeavia oireita, niitä ei vaan ehkä oo aikasemmin laittanu merkille. Joo-o, eli se eilisen toiveikkuus on kyllä aika roimasti laskenut! ;)
Aion tehdä raskaustestin heti ku ne postista saapuu. Antais ehkä vähän suuntaa toiveille. Mieheltä kysyin eilen et haluaako se olla läsnä ku teen testin vai voinko tehdä sen ihan omin nokkineni ku se on töissä. Ei osannut sanoa. Sanoin sit et oonhan mä aiemminki testaillu omin nokkineni. Vastasi siihen että " mut sä et ookaan aiemmin ollu raskaana!" Että tuota...
No, poistun takavasemmalle ja lähetän lämpimiä ajatuksia kaikkien teidän suuntaan, erityisesti piinailijoille! :)
Majita kp 20/24