Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^**Maaliskuun Mammat vko 27**^^

02.07.2007 |

Uusi pino pystyyn.

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloiset vilkutukset KIELOLLE!!! :) Olis niin ihanaa saada plussat samoihin aikoihin, oi oi...Kunpa niin kävisi, peukutetaan! Ja PIIPAAN odotuslistalle haluan niin minäkin!

Aapuva, ovistestiin tuli tänään taas nega :( Jospa en sit ovuloi kunnolla, kun tuli parina päivänä vaan niin himmeet viivat. Nooh, ei auta muu kuin peuhuta välillä ja odottaa loppukiertoa...

Nyt ajatukset katkesivat...Neiti haluaa mun huomiota, keksii kaikkea ilkeää...Pakko mennä. Palailen illemmalla.

Nelliina kp12 yk7

Vierailija
82/125 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona taasen. :) Oottepa te likat olleet ahkeria sillä aikaa, kun minä olin nettipimennossa useamman päivän. Oli melkonen homma kahlata viime viikonlopun ja tämän viikon pinot läpi.. Ja täytyy kyllä sanoa, että meni kyllä ihan sekasi mitä kenellekin on tapahtunut. :) Siksipä en alakaan nyt suuremmin kenellekään kommentoimaan, vaan yritän tässä taas pikku hiljaa päästä paremmin kärryille.

Piipaalle kuitenkin mielettömän suuret onnittelut plussasta! Mahtava uutinen! :) Ei varmaan kaduta, että päätitte vielä yrittää. :) Valtavasti vauvaliimaa ja tarrasukkia maha-asukille. Oon niin iloinen puolestasi. :)

Täällä oli paljon mulle uusia nimiä liittynyt porukkaan mukaan, moikat vain kaikille. :) Plussia taisi olla Piipaan lisäksi muillakin, onnittelut kaikille ja vauvaliimaa pikkuisille. :)

Mulla on tämä kierto ollut jotenkin kumma. Se satunnainen veren sekainen limainen vuoto, josta kirjotin viime viikolla, kesti neljä päivää ja sen jälkeen alkoi ruskea tuhru, joka loppui toissa päivänä. Vieläkin ihmettelen, että mitä lie ollut. Tänään on alavatsassa juilinut ikävän menkkamaisesti, ehkäpä se täti siellä tekee tuloaan. Lämmöt on kuitenki vielä puolisen astetta koholla, mutta ehtiihän ne laskea vielä monta kertaa.. Ensimmäinen mahdollinen menkkapäivä ois lauantaina, sikäli mikäli täti ei oo etuajassa ryykäämässä tänne. :p Mitään raskausoireita mulla ei ole. Tuota vuotoa vain ihmettelen.. Tosin hirveen väsynyt oon ollut koko viikon, mutta sen laitan kyllä tuon reissun piikkiin. Mutta niin kauan on toivoa, kun täti pysyy loitolla!!

Khaos, kp 24/25-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku78, onnittelut haamuviivasta! Toivottavasti vahvistuu ajan myötä.

Mulla samat oireet jatkuu. En voi uskoa etten olisi raskaana. Tänään on kp 20 ja viime kiertohan oli terolutien ansiosta 23, joten sunnuntaina olis 23 täynnä. En tosin tiedä tämän kierron oikeaa pituutta, kun nyt en ole teroja syönyt. Sunnuntaina ajattelin kuitenkin tastata seuraavan kerran. Eilenhän sain vielä puhtaan negan.

Vierailija
84/125 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaksille ja Tuitulle paljon onnea ja tarrasukkia!:)

Ansku78:Onnittelen suakin jo varovaisesti, toivotaan että viiva vahvistuu!

Essi78:Ei kannata vielä toivoaan menettää, jospa se plussaksi muuttuu!:)

paaru:Ehkäpä se sun mies on oikeassa, että elokuussa plussaat..:)

Kielo:Joo tein testin eilen, negahan se oli, ja tänään täti pyyhälsi kylään. Meillä on muuten melkein samanikäiset tyttäret, mulla on joulukuussa 05 syntyny tonttutyttö!

mangusti:Jospa siitä papakokeen otosta ois ollu hyötyä raskautumusta ajatellen.Monella tuntuu olleen..

lastwish:Samaa ajattelin kuin mangusti, että jos raskaus on niin alussa ettei vielä oo niin paljon hormoonia. Toivon että plussaat!

-minime kp1/18-31(näköjään heittelee miten sattuu..) yk 3 alkaa kun täti häipyy.

Vierailija
85/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku: onnea haamusta, testaathan taas lauantaina ja saat vahvan plussan. Istumapaikka vierelläni odottaa sinua!

Majita: toivottavasti sinä tulet myös heti tuonne odotuspuolelle; oireet kuulostavat hyviltä....

Peukkuja kaikille maalismammoille! Minä poistun pariksi viikoksi kesäloman viettoon ja nettipimentoon. Ajatusten kasaaminen on myös paikallaan; kmpelko on aivan valtava.

-vauvaksi- rv 4+2

Vierailija
86/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa näin heti... Mulla tuli eilen nänni aivan sairaan kipeiksi ja tänään jatkuu. ihan käyy kipeetä jos esim käsi vahingossa osuu sille alueelle... Viimeksi kun olin raskaana rinnat oli ekat mitkä oli kipeenä. Tuntuu vaan tosi epätodennäköiseltä. vasta 1yk menossa pillereiden jälkeen... Ja nyt parina aamuna on ollut äklö olo jokusen tunnina aamusta.. ihan kivoja oireita. Tai sitten hormoonin tekee tepposia..

jokohan pitäs varalta jättää alkoholi pois? nyt vasta menossa 21/28?. Onko muilla tullut oireita missä vaiheessa kiertoa?

Vierailija
87/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariatar84, kyllähän se voi heti ekastakin kierrosta tärpätä! Talvella tulin raskaaksi ja silloin mulla oli jo ennen plussausta vihlaisuja rinnoissa ja vähä ällö-oloa. Silloin tuli kuitenkin km viikolla 9. Nyt mulla on ollu rinnat todella kipeät oviksesta asti ja ällö-oloa noin 5 päivää. Lisäksi ala-vatsan nippailuja ja yhtäkkiä iskevä hirmuinen nälkä! Ja lämmöt on ollu lupaavasti 37 hujakoilla oviksesta asti. Toivottavasti johtuu tärpistä!

Essi78 kp 21/23(?)

Vierailija
88/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku, sanovat että apteekin omalla ei pitäs tulla edes roskishaamua. Mut testaile vielä uudestaan... eiköhän se viiva vahvistu!

Essillä onki aika samat kp:t ku mulla, kierron pituus vaan eri.

Siis tänään laskin vielä uudelleen kiertopäivät ja tajusin et nyt on kp 22/24 ja menkat pitäs siis alkaa vasta sunnuntaina eikä vielä huomenna. Plääh, yks päivä lisää jännäämistä...

Testejä ei oo vieläkään kuulunu postista vaikka ne lähetettiin viime lauantaina. Alan olla vielä varmempi et naapuri otti ne eilen postiensa mukana... Tosi kiva.

Oireita on edelleen, tissit kipeät, tyypillinen tuhruvuoto poissa, kohdussa tuntuu koko ajan kaikenmoisia tuntemuksia; sekä niitä tyypillisiä menkkatuntemuksia että sellasia hyvinkin erilaisia tuntemuksia ku yleensä. Toiveet menee vuoristorataa, välillä on niin raskaana oleva olo ku vaan voi olla, välillä oon lähes varma että en ole raskaana. No eipä sitä auta pähkäillä. Pääsis vaan jos testaamaan! >:-(

Tsemppiä muille piinailijoille!

Lohtuhalit Minimelle, pahus kun se täti tuppas sinnekin. Toivottavasti on parempi onni tässä kierrossa!

Vierailija
89/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majita:

Ansku, sanovat että apteekin omalla ei pitäs tulla edes roskishaamua.

Tarkoitin että ei pitäs tulle edes roskishaamua jos ei ole raskaana! :)

Vierailija
90/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kp 23/24 jo täällä meneillään.

Vierailija
91/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majita ja kaikki muut, kiitos! =) En unohda, en! Kirjotin tuolla odotuspuolella, että tämän pikkusen on kyllä syytä pysyä kyydissä kun on niin upeat taustajoukot olleet mukana tukemassa!

Vielä Majitalle! Nuo limakalvomuutokset on muuten ihan hyvä merkki! =) Hirmuset peukutukset!

Lastwish. mä pidän ihan hurjasti peukkuja sulle, että kyse ois vaan hyvin myöhäsestä oviksesta ja tuo lukema tarkottas, että siellä ois vauvanalku kasvamassa!

Kielo! kiitos kehuista! Mä todella toivon, että saan pian päivittää tuohon listaan teidät kaikki!

Mä muuten just mietin, että mahtaa kotitesteillä jäädä joulukinkku tänä vuonna pieneks, kun suurasiakas on kadonnut..! =)

Vauvaksille ihanaa lomaa vaikka varmaan jo ehdit lähteä!

Kaikille piinailijoille hurjasti tsemppiä ja plussatuulia! Mä käyn kyllä täällä tarkkaan vahtaamassa, että täti todellakin ymmärtää pysyä poissa!

piipaa

Vierailija
92/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu saapa nähdä mikä tämä homma on... nännit on ihan sairaan kipeät! Miten malttas olla tekemättä testejä turhan aikasi... vielä jos viikon jaksais odottaa... hmm. onneksi nyt on perjantai ja viikonloppu tolossa..

Ei muutako plussarikasta viikonloppua kaikille!!

Mariatar84 kp 21/28? yk 1

Essi78:

Mariatar84, kyllähän se voi heti ekastakin kierrosta tärpätä! Talvella tulin raskaaksi ja silloin mulla oli jo ennen plussausta vihlaisuja rinnoissa ja vähä ällö-oloa. Silloin tuli kuitenkin km viikolla 9. Nyt mulla on ollu rinnat todella kipeät oviksesta asti ja ällö-oloa noin 5 päivää. Lisäksi ala-vatsan nippailuja ja yhtäkkiä iskevä hirmuinen nälkä! Ja lämmöt on ollu lupaavasti 37 hujakoilla oviksesta asti. Toivottavasti johtuu tärpistä!

Essi78 kp 21/23(?)

Vierailija
93/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen, ei näy tätiä vieläkään, lämmöt 36,8 vieläkin. Saas nähdä miten pitkäksi tämä tästä venyy ja venyy :(

Lastwish kp 50/33

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
94/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinoudun tänne, kun haaveilijat jäi jonnekin kesäkuulle :-) eli tjottailun merkeissä mennään, mutta kuume on kova. mitään oireita en vielä ole tosin huomannut, kp:kin vasta 23/28.

Onko muuten muita, joilla kuukautisvuoto kestää kauan, 7 vuorokautta? Vai olenko pillerivuosien jälkeen vain unohtanut miten kauan luomumenkat kestää?

plussatuulia kaikille ja onnea plussan bonganneille!

Vierailija
95/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittiko se lääkäri jo sulle? Kerrothan mitä se sanoi sitten. Ymmärrän et tossa tilanteessa on varmaan vaikea tietää kuinka paljon uskaltaa toivoa. Voimia sulle ja toivotaan parasta!

kalliope, mulla kesti sillon nuoruudessa ennen pillereitä luomumenkat aina 7 päivää. Sit pillereiden lopetuksen jälkeen (söin niitä pari vuotta), ne lyheni, nykyään kestävät n. 4 päivää. Yksilöllistä on tuo, kyllä 7 päivän menkat on käsittääkseni vielä ihan normaalit, riippuen toki niiden runsaudesta. Mulla oli joskus niin runsaat että hemoglobiini laski reilusti.

Vierailija
96/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen ekaa kertaa " linjoille" , ketjuanne olen seurannut jo jonkin aikaa. Yritystä ei ole takana vielä juurikaan, eikä varsinaista vauvakuumetta ole ollut lainkaan. Ihan vihreä olen siis näissä jutuissa, enkä kroppaani tai sen toimintaa ole tuntenut näihin päiviin asti juuri lainkaan. Oviksetkin on tulleet ja menneet mun niitä noteeraamatta. Mutta tässä kierrossa ekaa kertaa varsinaisesti yritettiin kaveria esikoiselle ja piinapäiviä viettäessä tämä tietämättömyys alkaa käydä sietämättömäksi! Kp 24/27-28 menossa.

Milloin olisi viisasta testailla? No joo, tiedän, eli sit ku menkat myöhässä... mut ei malttaisi millään odottaa! Kaapissa on jo valmiina RFSU:n testi, mutta en liian aikaisin haluaisi sitä korkata... Onko se muuten niin, että plussa on aina plussa (jos testi siis sitä näytää) ja nega voi sitten mahdollisesti muuttuakin, kun aikaa kuluu vähän enemmän?

- poijuli

Vierailija
97/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuhannesti!!!

Ja onnittelut kaikille muillekin jo plussanneille, tuntuu että teitä on tässä kuussa ollut aika paljon, upeaa!

Mä oon ollu tarkotuksella ihan taas muilla palstoilla, viime kierto kun meni niin pitkäksi, en edes ole oikein kartalla että koska pitäis ovulaation olla tai mitään. Niin eipä ole ollut mitään kerrottavaa täällä.

Kuukauden päästä pääsee sitten sinne tutkimuksiin, ihanaa.

Hyvät viikonloput kaikille ja monta plussaa testatkaahan!

CalZal kp? / 28-35

Vierailija
98/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon olin pois ja hui miten tapahtumarikasta täällä on ollutkaan!!!!!

Tuhannet onnittelut kaikille plussanneille näin yhteisesti ++++!!!!++++

Teitä oli hurja joukko,kun pinoa kävin läpi!

Paljon oli myös uusia,joten teillekin tervetulemasta ja onnea piinailuun tässä mukavassa joukossa.Lista oli pitkä,joten nimellä en jaksa kommentoida...

++++tuulia puhaltelen edelleen -on ollut tehokas tuuli++++

T:PauliNea

Vierailija
99/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun pakkailut vielä ihan kesken ja siivous ja kaikki..

Eli huomenna aamulla aion testata vielä apteekin omalla josko vihdoinkin tulisi vahva viiva ja uskaltais alkaa luottamaan siihen että siellä pieni on kasvamassa. Jännittää ihan kamalasti!!

Pitäkää siskot peukkuja mulle sen vahvan viivan puolesta!!!!!!!!

Palaan taas lukemaan paremmalla ajalla viestejä, hurjasti oli tullut kirjoituksia lisää. Kivaa!

Tuun huomenna kertomaan miten kävi jos vain ennätän ennen lähtöä sinne kahden päivän kutulomalle miehen kanssa. Jipii! On sitä odotettukkin melki koko vuosi :)))

Anteeksi omanapa-viesti tällä kertaa. Täytyy rientää!

Ansku78 kp29/28

Vierailija
100/125 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANSKU! Sun on PAKKO tulla kertomaan aamulla mitä tikku näyttää! Me ollaan miehen kanssa menossa hotelliin kans kutulomalle ;) Ja eihän siitä mitään tule, jos en tiedä sun tilannetta! Niih =) Onkos sulla oireita? Sori jos oot jo kertoillut, tän pinon oon lukenu vähän huonosti.

Mulla hiukan mieli maassa, kun ovistikkuun tulee puhdasta negaa! Siis mähän sain haaleita viivoja parin päivän ajan tuossa alkuviikosta, mutta nyt tullut vaan negaa. Pelottaa kamalasti etten ovuloinutkaan tässä kierrossa, kun niitten viivojenhan pitäis olla tasavahvat eikä haaleita :( Nooh, yritän kovasti olla ajattelematta asiaa. Ei auta ku odotella pari viikkoa. Ja toivoa parasta.

Jotain muutakin mulla oli mielessä...hmm...Ei hitto, ei muistu mieleen. Palaan aamulla vielä lukemaan Anskun kuulumiset.

Heippa! Nelliina kp13/23-28 yk7