Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maalismasut 2008

02.07.2007 |

Huomenta kaikille!!!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelemaan Piipaata, onneaonneaonnea!! Ihanaaaaa!!<3<3<3<3 Yritin löytää sun sähköpostiosotetta mut tuloksetta, käyhän se sit näinki. :)

Posa

Vierailija
22/54 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoilmari! Toivottavasti sun väsymys pian helpottaa. Hirmu paljon onnea ultrakäyntisi johdosta! Ihanaa, että sä oot jo nähny pikkuisen ja sydänkin jo löi!

PauliNea! kiitos, jospa sulla on ennustajan lahjoja! =) Toivottavasti todellakin päästään sinne lyllerrysvaiheeseenkin! =D

Niiloakseli! Heh, kyllä nuo lapset keksii!

Mun isompi neitii (vajaa 4v) tanssii mun yöppis päällä paraikaa tangomarkkinoiden tahdissa ja laulaa..

Posa! Kiitos! =D Ihanaa " nähdä" sua pitkästä aikaa! Toivottavasti teillä voi kaikki hyvin ja pikkurinsessa kasvaa kohisten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienon listan olet tehnyt. En oo kauheesti jaksanut vielä kirjoitella kun on esikoisen kanssa tohinaa ja mieskin jäi lomalle. Nautin nyt lomailusta ja varmaan myöhemmin aktiivisemmin kirjoittelen. Tuntuu kuin ei oliskaan raskaana kun ei ole juuri mitään oireita. Pikkuisen mahaa turvottaa kuin ois syönyt liikaa grilliherkkuja mutta ehtiihän niitä oireita vielä varmasti tulla. :-) Ja onnea kaikille plussanneille!

Vierailija
24/54 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa: Kaikki hyvin, piiku ryömii pitkin taloa jo. :) tuu joku ilta meseen jos kerkeät!

Vierailija
25/54 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea vaan kaikille tasapuolisesti!! Meillä on tosiaan vähän hassu tilanne kun pillereistä huolimatta on kakkonen tulossa :) Tänään tein testin ja samantienhän se plussa siihen paukahti.

Eli tälläiset tiedot meillä:

Oma ikä 27-v. (elokuussa 28) ja mies 31-v.

LA laskurin mukaan 10.3. En kyllä ole niin varma kun noita pillereitä on popsittu. Viimeisimmät menkat 4.6.

2. lapsi tulossa, isosisko täyttää 10.7. 1-v.

Mitäköhän sitä muuta vielä piti olla, niin tosiaan asutaan Ruotsissa miehen kanssa :) EI jotenkin aivot toimi kun ollaan niin äimänä mutta kauhean iloisia :))

Mamasaurus oliskos viikkoja 4+4?

Vierailija
26/54 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Täällä uusi,juuri rekisteröitynyt mammuli (älkäähän hermostuko mikäli takkuan täällä tekstin ja vastausten kanssa!opettelen tässä tavoille,heh!), jolla 4 lasta entuudestaan, tein rakaustestin kanssa eilen ja saas nähdä pitääkö kutinsa, kun tein apteekin raskaustestin ja menkat myöhässä vain 1pv. No haaleeta haamua näytti täälläkin...jännätään!

Vierailija
27/54 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekax suuret onnittelut uusille plussanneille:)

Mä ostin tänään mun vauvelille rintarepun...saa nähdä sitten kauanko saan neitiä siinä kuljettaa,ennenkuin tää masuasukki rupee protestoimaan;)

Lähinnä ajattelinkin et käytän sitä nyt Safialle niin kauan kuin tosiaankin voin, ja ens keväänä se olis suuri apu sitten kun näit pieniä onkin kaksi:)

Sitten mä jo alustavasti rupesin netistä pongaileen tuplavaunuja/rattaita. Haluaisin ensisijaisesti teutoniat,mut mitä netissä näin,ni ei ne tehnyt kyl kovin suurta vaikutusta...noi rattaiden hommaaminen onkin varmaan suurin projekti mulle ennen maaliskuuta.

(.)Ikävää masukipua,oli viimex samanlaista joten en stressaa siitä.Vähän väsyttää ja aamul oli taas etova olo,tällä kertaa tosin ei tarvinnut vessaan mennä.

Kysymys: Paljonko maksaa alkuraskauden ultra pääkaupunki seudulla???

Nyt koti töiden pariin,nähdään taas!

Hanan

Vierailija
28/54 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=10708265&p=3&tm…

Katson toimiiko tää linkki oikein..tuolt pitäis löytyy se meidän LA lista??

Vierailija
29/54 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä laitoin tohon äskeiseen linkin sinne meidän Maalismussukoiden listaan,minne kaikki voisivat sitten itsensä liitää....

Vierailija
30/54 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/54 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös ikävää juilimista ja repimistä mahassa :o/ ei kiva...

Mutta en valita kun näin vähällä vielä mennään ja kuitenkin ihan itse hankittu olotila ;o) Mun mahaa turvottaa hirveästi ja se tuntuu kumman painavalta.

Tänään tuli eka kerran oikein pahaolo kun laitoin kanelia mannapuuroon lapsille,siis ei kanelia enää minun lähelle hyi! :o)

Hirveä himo rasvaiseen ja suolaiseen. Johtuisko siitä tuo turvotuskin ja kun nälkä on ihan koko ajan niin onko ihmekkään.Väsy on kova kun kun kaksi nuorinta valvottaa yöt kun poloiset on vesirokon kourissa ja aina kun nousen ja menen takaisin sänkyyn joudun samantien vessaan nousemaan.Viime yönä oli 12 ylös nousua :o/

Minäkin jo kantoliinoja hypistelin kun edelliseltä on vielä kaapissa muutama kun en ole raskinut luopua. Ja parit retro potkuhousut ostin kirppikseltä kun sattui löytymään halvalla.

Aloitin myös raskaus päiväkirjan johon on tarkoitus viikottain panna mietteitä,pelkoja ja fyysiset muutokset muistoksi ylös. Olen aina halunnut tehdä sen mutta aina se on jäänyt ja nyt otin asiaksi kun on kuitenki viimeinen raskaus kyseessä.Aloitan sen kuvalla raskaustesteistä :o) ja kuukausittain masu kuva.

Niiloakseli rv4+5

Vierailija
32/54 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollut jo vuoden verran nimet odottamassa :o)

Vierailija
33/54 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi, joka liittyisi iloiseen joukkoonne.

Kalastelin helmeä - mutta taidankin saada maalisvauvan:) Eli hienosti kävi!

Olen siis 3 lapsen äiti, tytöt 11 ja 9 sekä kuopuspoika on 1v 4kk.

Olin jo luopua toivosta, kun helmenkalastajat siirtyivät yksi kerrallaan odotuspuolelle, ja minä parin muun kanssa jäimme jatkamaan juttua: milloin menkat alkavat.

Oireetkin oli niin mahtavat, menkkakivut ja kaikki, otin hirmu arsenaalin sidetarpeita lomalle mukaan, kun olin 100% varma oireista että pian alkaa kuin putouksesta valuen..

Mutta kun 3 lomapäivä koitti, jo heinäkuu puolella, alkoi jotenkin tuttu pahoinvointi, oli pakko ostaa pari testiä apteekistä, ja niin kävi että loppuloma olinkin salaperäinen hymy huulilla...

Mies oli tosi ihmeissään että että miten nyt ekasta kierrosta tärppäsi, kun muita lapsia on tekemällä tehty. Ja tosiaan, tuosta kuopuksesta on vasta ollut yhdet kuukautiset, kun onnisti- Poikaa imetän vielä pari kertaa vuorokaudessa..

Hanan, me kans mietitään että tuplarattaat ois varmaan viisasta hankkia, ja haluisin sellasilla tosi isoilla pyörillä, mieluusti että se edessä on pyörät lähellä toisiaan.. Kun urheillaan, ja liikutaan paljon erilaisissa maastoissa, ne pitäs olla sellaset joilla pääsee helposti, ja kestää hyvin:) Eli jos jollain on antaa merkkivinkkejä, tai nettiosoitteita, otan mielelläni vastaan.

tälläistä kuuluu onnelliselle sinuville:)

Vierailija
34/54 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulen että nyt saadaan se tytön nimi käyttöön.

Haluisin toisen pojan, kuopuksen seuraksi, mutta kun se riippuu muista tekijöistä, kuin minun halustani tuo sukupuoli, niin luulen että pitää tarkistaa ultrassa että onhan sieltä tyttö tulossa. Sitten voi ruveta onnellisena odottamaan tyttöä ja taas jos sattuisi että selviäsi että tulija olisikin poika, olisin taas onnellinen siitä!!

Ja siis meillä on vain etunimet valmiina, niin pojalle kuin tytöllekin.

-sinuvi-

Vierailija
35/54 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kuulkaa jotenkin ihan epätodellinen olo tästä raskaudesta.. tietty se häiritsee että kun se ehkäisy on kuitenkin ollut käytössä ja siitä huolimatta se kakkonen on tulossa. Vähän kyllä hirvittää vaikkakin on ihana asia. Sekavat tunteet siis. Sen lisäksi kun ei oikeen mitää oiretta ole, tänään on ollut kamalan väsy mutta se voi johtua tästä sade-ilmasta. Eipä sitä kyllä niinkään muista miltä se silloin alussa tuntui vaikka ei siitä kauan ole, heh :D

Pojalle on ainakin nimi valmiina, se mietittiin jo esikoisen raskausaikana ja sitä tullaan käyttämään kyllä jos onnellisesti päästään loppuun asti ja tulokas on pieni mies. Tyttöjen nimet on mun mielestä kamalan hankalia, saatiin tuolle neidillekkin pohtia tosi pitkään että mikä olis hyvä. Onneksi oli nimensä näköinen kun viimein saapui ;)

Rattaita/vaunuja on kans mietitty. Kauhean hintasia ne tuplat kyllä on, muutaman vuoden vanhana ja käytettynä saa kyllä kivoja. Mutta kaikki aikanaan.

Paras lähetä iltapalalle ja nukkumaan niin jaksan huomenna siivota.. äiti ja sisko tulee käymään muutamaksi päiväksi ja samalla synttärivieraiksi :)

Mamasaurus

Vierailija
36/54 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin nyt näin maanantain kunniax uuden ketjun.

En tiedä oletteko jo yhdessä päättäneet " meille" nimeä,mutta kun olen itse maalismasu 2007, niiin laitoin nyt tolla aloituksella.

Kävin eilen ilmoittautumassa yhteen ketjuun,mutta tässä vähän lisää itsestäni.

Siis tyttäreni syntyi 23.3.2007, ja nyt olen taas raskaana.Minulla on esikois poika vuosimallia 01/2001, ja nyt siis pikku kolmonen tulossa taas maaliskuussa.

Tein siis tosiaankin testin eilen illalla ja varmaan johtuen näytteen " laimeudesta" sain selkeän haamun siihen testiin.Menkoista on jo 35pvää.

Mitään raskaus oireita ei vielä ole ilmaantunut,tosin olen huomannut taas mahan turvotusta kuten viime kerrallakin.

Jännittää ihan vietävästi,miten tulen selviämään taaperon ja vauvan kanssa ensi keväänä. Mieheni työn takia hän on paljon poissa kotoota.

Anyway,suuret onnittelut kaikille maalismasuille 2008!!!!!!

Hanan rv5+6? kait

Vierailija
37/54 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanan ONNEA todella paljon uuteen alkaneeseen raskauteen .. Wautsi wau, olipas ylläri, ja ihana sellainen. No ei muuta kuin koita jaksaa ja kyllähän sinä kahden kanssa pärjäät, kun esikoinen on jo isompi. Vielä kerran onnea ja haleja !!! Täällä aloitetaan ' kakkosen' yritys ensi huhtikuussa ..2008 !!

t. Maalismasu 2007 (tai siis huhtihan musta tuli)

emmi ja Rosanna-vauva (melk.3kk)

Vierailija
38/54 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olen itsekkin vielä ihan pihalla koko jutusta,en millään voi uskoa että taas odotan maalisvauvaa!!

Hanan

Vierailija
39/54 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä alkaa sujua.Meillä oli 1.ja 2. välissä 1v2kk ja kyllä kivasti sujui.Miksei sitten naftilla vuoden ikäerolla sujuis??:)

Onnellista maalismasun kasvatusta!!

Leanna ja puoli tusinaa

Vierailija
40/54 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritänpä lähteä mukaan tähän ketjuun. Kiva olisi vaihtaa ajatuksia. Meinaa vaan olla aika sen verran kortilla, että tahdon tippua näistä ketjuista, kun ei ole aikaa lukea kaikkien viestejä.

Minä odotan toista lasta. Esikoinen on nyt 8 kk eli syntynyt 10/06. Laskettu aika on vauvalaskurin mukaan 2.3.2007, ikäeroksi tulisi siis lapsilla 1 v 4 kk.

Lomareissulle ollaan lähdössä, joten ainakaan ennen ensi maanantaita en pääse mukaan keskusteluun.