Maalismasut 2008
Kommentit (54)
Tosi alussahan raskaus vielä on ja mitä tahansa voi tapahtua, mutta toivon ja rukoilen että vauvelin saisimme keväällä. Onnittelut kaikille plussanneille!
Hei ! Liittyisin mielelläni mukaan. Meillä tosiaankin eka tulossa, joten kaikki vauvanodotukseen liittyvä aivan uutta:) Sunnuntain testissä oli haalea toinen viiva, ja tänään tehty erimerkkinen testikin oli positiivinen, joten täytyy uskoa todeksi ! Kaikkeahan voi tietenkin sattua, etenkin iän puolesta.
Osaako joku muu teistä tehdä meille sellaista listaa mihin tulee
nimimerkki
Oma ja miehen ikä
LA
synnytyssairaala
Monesko lapsi
???
Mä olen niin onneton näitten koneiden kanssa etten kyl pysty laatiin sellasta listaa.
Olis sit kiva nähdä sieltä kuinka monta maalismasua on!! :))
(.) Mä testasin tänään viel uusix ja sain taas plussan,joten kyllä sitä taas ollaan erittäin vahvasti raskaana. Vieläkään ei ole oireita,mut kyllä se pahoinvointi varmasti tulee aika pian...
Mut nyt suihkun kautta nukkumaan.
Hanan rv5
Jospa minäkin jo nyt varovasti kurkkaan tälle puolelle! =)
Huomenna oli kyllä vasta tarkotus, mutta tuskinpa sitä tällä tavalla irtoomaan saa..
Meillä on kaksi tyttöä, 03 ja 05 syntyneet. Kolmosta ollaan yritetty pian 2 vuotta ja yhtä keskeytynyttä keskenmenoa ja lukuisia kemiallisia raskauksia lukuunottamatta ei ole tärpännyt.
Täällä oli melko monta alotusta näemmä maaliskuulle. Ois varmaan syytä järjestäytyä yhteen pinkkaan, vai mitä ootte mieltä?
Mä voin kyllä ilmoittautua vapaaehtoiseksi listan tekijäks,kun niitä on tullut pidettyä aiemminkin! Toki vain, jos kellään ei ole mitään sitä vastaan!
Ja mikäpä porukan nimi on? Maalismasut kuulostaa minusta vähän tylsältä! Oisko yhtään parempia ehdotuksia? Vaikka eipä sillä nyt väliä ole!
Mut oispa kiva, jos saatas iso ja kiva porukka kasaan täällä kirjottelemaan! On niin pitkä matka tuonne ens maaliskuulle! =)
T: piipaa 4+1 heh, ihanaa kirjottaa noin ptkästä aikaa!
siis n.puolituntia sitten tehty testi näyttää reipasta haamua!! JEE!!! vuoden yritys on nyt loppu ja uudet jännät ajat käsillä. Testaan perjantai aamuna uusiksi josko viiva vahvistuu siitä.
Tässä vähän tietoa minusta:
Olen 26 v(elokuussa 27v) mies 29v
lapset ennestään 07/1998, 05/2001, 01/2003 ja 12/2004 eli viides olisi meille tulossa jos vain kyydissä jaksaa keskenmenon pelko on suuri vakken koskaan ole sitä joutunut kokemaan.
Nyt pitää yrittää toipua järkytyksestä ja yrittää saada käsien tärinä lakkaamaan jotta saa edes kahvit juotua :o)
Niiloakseli rv4+1
:D Näitä maalis-ketjujahan syntyy jo kuin sieniä sateella. Mutta jokatapauksessa, maalismasu minäkin. Jos en ole jo ilmoittautunut tähän ketjuun.
Ja meillä on sama la.kin! =D
Täällä on kyllä tosi hiljasta.
Mutta koska kärsivällisyys ei oo koskaan kuulunu hyveisiini niin mä ehdin jo listan naputtelemaan, toivottavasti se ei ketään haittaa!
Taidanpa pistää jo näytille!
Ja sitä nimeä sitten voitas muuttaa, jos haluatte! Laittakaa vaikka listan perään nimiehdotuksia!
Mä oletin, että tämä ketju oli jo jatkoa sille ekalle niin siksi itse päätin jatkaa tähän! =)
Pääasia, että saadaan kunnon porinat käyntiin, oli ketju mikä hyvänsä! =D
Tämä " ketju" on tosiaankin jatkoa siihen edelliseen,mikä sen nyt nimi sit olikaan.En vain muistanut laittaa tonne alkuu esim. maalismasut 2008 vko 27, vaan viikko jäi merkitsemättä!!!!!
Siis MINÄ olen maalismasu vm.2007 joten sen takia laitoin linkin tolla maalismasu nimellä.Jos se on jonkun mielestä tylsä, niin mulle on ihan sama millä nimellä tää homma etenee.
Kunhan nyt olis joku " paikka" mihin vois vaik päivittäin jättää viestiä.
Meillä Maalismasuilla' 07 oli ihan päivittäiset pinot...
Anyway, hanan
missä se sun listas on ja millä nimellä kun en löydä sitä????
Ei se lista ole vielä missään! =) Mulle tuli äkillinen häiriö päivällä ja piti häipyä koneelta joten en ehtiny sitä näytille laittamaankaan.
Pyydän sulta anteeksi samalla. Ei ollut tarkoitus pahastuttaa mieltäsi, kun sanoin tuota nimeä tylsäksi. Näitä masuja & mammoja, kun vaan on niin usein listoissa niin ois kiva, kun keksittäs joku ei niin usein nimenä ollut!
Mutta niinkuin aiemminkin jo sanoin, pääasia, että saadaan mukava porukka kasaan juttu- ja odotusseuraksi olkoon nimi mikä vaan! =)
Ehkä alkuun riittäis vielä pari pinoa viikossa? Toki kannattaa siirtyä heti päivänpinoihin, kun on paljon porukkaa kasassa!
Mut nyt meen laittamaan listan esiin! Jos ei kelpaa niin sanokaa vaan! =)
Kunhan ehdotatte muita niin se on helppo vaihtaa! =)
Kaikki on ihan ok!!!!
Meitä oli vaan alusta asti todella paljon ja aina riitti joka päivälle juttuu..siksi mainitsin et meil oli pino joka päivälle.
Kävin laittaan mun tiedot listalle, ja mun mielestä näytti todella hienolta:)
(.)Tänään pikkasen huippas kun kumarruin nostaan tavaroita lattialta, joten kyl nää raskausoireet vaan hiipii salakavalasti mua kohden ja kohta sitä saakin taas halata vessan pönttöö...aikun lämmöllä muistelen viime kesää ja niit helkkarin venäjän metsäpaloja kun olin naama viehreenä koko sen ajan.
Mä en ole vielä neuvola aikaa varannut ja annan sen asian ollakkin niin varmaan elokuulle asti,kun kohta poistun maalle loppu kesää viettämään.
Vaikka huomenna on tytön 3kk neuvola niin en kerro th' lle viel mitään..odottelen rauhas.
Nyt jos sais ton neidin nukkumaan kun se viel kukkuu tuolla:)
Hanan ja salamatkustaja rv5+1
Meillä poika -02 ja tyttö -05. Saimme viikolla tietää, että kolmas olisi tulossa, laskettu aika maaliskuulla.