Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-*- Ensikot viikko 27 *-*-

02.07.2007 |

Uusi viikko uusi pino! Ps. voiko joku linkittää edellisen pinon, kun kännykällä se ei onnistu...

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultrassa käyty: kaikki näytti olevan ok. Huh, nyt kyllä helpottaa jännitys ja ihanaa oli nähdä Pätkis siellä heilumassa. Hieman pienempi Pätkis on kuin mitä kuukautisten mukaan on viikkoja laskettu, mutta ihan normaalin rajoissa kuitenkin. Lääkäri sanoi, että synnytyksen kannalta ihan positiivinen juttu vaan, ettei yläkäyrillä mitat huitele. Sukupuolensakin Pätkis näytti (ihan varmaahan se ei tietysti ole), mutta taidan säilyttää salaisuuden itselläni : ) Verenpaineita mittailtiin myös, kun mulla on nyt muutamana iltana tällä viikolla ollut sellaista outoa huimausta ja korvissa humisee. Normaalit oli nekin, pikkuisen alapaine oli alakanttiin, eli saattaa johtua siitä. Ja sitten kiireinen aika töissä voi vaikuttaa myös.

Live: Ahaa, suppareita siellä siis. Jospa vauveli nyt kuitenkin vähän aikaa vielä viihtyisi masussa.

Jushka: jännää, ettei sulla ole ikinä ollut menkkakipuja! Siellä laskettu aika mennyt jo, suppareita siis kovasti. Jospa se lorahdus enteilisi nyt sitä itseään. Tsemppiä!

Titi: hienoa, että kissa selvisi säikähdyksellä! Eli siis sup sup sinne nyt sitten!

Pikku-Juska: Jokohan siellä nyytti kainalossa, jännää! Kiitti puolivälin onnitteluista.

Tipu: kiitos onnitteluista uusista pyöreistä viikoista. Tuo näön huonontuminen raskausaikana on kyllä ihan uusi juttu mullekin. No, sittenhän se on synnytyksen jälkeen ja vauvanhoidon lomassa mukava piristää itseään uusilla laseilla.

Millaste: höh, onpas siellä outo terkka ollut: kyllähän nyt kaikki täysjärkiset ihmiset varmasti ihan itse tietää, että ei se vauva-arki aina niin ruusuista ole.

Malaika: yritähän jaksella töissä väsymyksen keskellä, ja pyydä tosiaan saikkua, jos ei ala hellittää. Täällä vähän samanlaista väsymystä myös ilmassa.

Buuffa: joo, ei kiitos vielä suppareita tänne : ) Kiva, että sokeriarvot kunnossa. Hyvää mökkeilyä vaan!

Hermione: kiitos onnitteluista! Mitäs tykkäät äippäpakkauksesta?

Hoyt: ja sielläkin viikot sanoi poks: onnittelut ja tsempitykset!

Hyvää viikonloppua ja hyviä vointeja kaikille enskoille!

Dajm + Pätkis 20+2

Vierailija
22/81 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Tulin pinoa nostamaan pois tuolta toiselta sivulta. Ihme yleensäkään että olen tähän aikaan ylhäällä, nousin jo kun mies lähti viiden jälkeen töihin ja söin rauhassa aamupalaa ja kävin suihkussa. Jännää nähdä syntyykö tänään enskavauvoja kun on niin " erikoinen" päivä, siis päivämäärän puolesta 070707. No, en usko että Vimpula ainakaan päättää tänään synytyä vaikka mun äiti sille eilen mahaan jutteli että synnyhän jo huomenna, juuri tuon päivämäärän takia. Mutta yks mun kaveri oli nähnyt unta että Vimpula syntyi 8.7, saas nähdä, ei kyllä ole nyt yhtään sellainen olo että se viikonlopun aikana syntyisi. Mutta jännään muitten loppupääläisten puolesta tätä viikonloppua! No en jaarittele tämän enempää, pitänee mennä pyykkejä viikkaamaan ja sun muuta semmoista mitä tässä taas jaksaa ennen kuin väsymys jälleen ottaa vallan.

T:Titi ja Vimpula rv37+6 (itse olen tismalleen näillä viikoilla syntynyt, samoin mieheni on syntynyt rv38 mut en tiedä hänen kohdaltaan tarkkoja rv:ja)[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia!!

aamuinen ilmoittautuminen. Ei olla tekemässäkään lähtöä. =/ Ei mitään merkkejä että lähtö tulis ihan tässä hetkohta.

Nukuin koko yön heräämättä kertaakaan edes vessareissulle. Nyt uni loppuikin sitten tuossa kahdeksan maissa.

SUPSUP loppupääläiset!!!

Toivottavasti aletaan pian jakautua urakalla!!

Jushka ja Naksu 40+2

Vierailija
24/81 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, täällä on viikot vaan sanoneet poks, poks. Pikku-Juska on tainnut päästä tositoimiin, *bd*! Hoytille ja Jushkalle sup, sup - toivottavasti pääsette lunastamaan nyyttinne vielä tänä viikonloppuna :)

Hieno homma, että Titin kisu on kunnossa. Taitaa olla jäljellä enää kahdeksan henkeä ;) Jännä nähdä tuleeko teidän pikkasenne vanhempiinsa ja syntyy ilostuttamaan teitä piakkoin! Sup, sup.

Tipu oli käynyt optikolla. Mulle optikko sanoi, että synnytyksen aikaiset näönmuutokset jäisivät todennäköisesti pysyviksi, mutta imetyksen aikana tapahtuva näönmuutos saattaa palautua imetyksen loputtua. Eli pari kuukautta synnytyksen jälkeen voi vielä olla riskipeliä, jos tissittää... Uskon kyllä tähän, sillä yksi kaverini hankki lasit imetysaikana (silmälääkäri ei tiennyt imetyksestä) ja nyt lasit ovat käyttökelvottomat :( Inhottavaa kyllä kyräillä näiden vanhojen lasien kanssa. Mutta tsemppiä meille! Taidan investoida sitten enemmän piilareihin imetysaikana ja hankkia uudet lasit vasta ensi vuoden puolella. Plaah.

Dajm oli käynyt rakenneultrassa! Ihanaa, että uutiset olivat hyviä ja tulokas vilauttikin ;) Ihan muutama suppari on vaan tuntunut tiistai-illan jälkeen joten ei ole vauvalla kiirusta ulostautua - mutta ei ole mullakaan kiirusta sen suhteen. Tulee kun on tullakseen :)

(.) Eilen oli neuvolakäynti. Ihanaa, että mulla on ihana kesäsijainen! Ihan suotta jännitin sitä ihmistä ja sen ammattitaitoa. " Täti" kietoi mut heti pikkusormensa ympärille kehumalla mua maasta taivaisiin " Ompas sun mahasi säilynyt nättinä!" " Sulla on kaikki arvot olleet niin hyviä!" jne. Kunnon tsempitys onkin se mitä tässä loppuvaiheessa kaipaa ;) Painokin oli vähän laskenut viikossa, mikä oli ylläri - olin meinaan jo meinaan päättänyt, että viimeisiä viikkoja viedään: Ihan sama mitä suuhunsa laittaa.

Tylsää viikonloppua viettelen, koska mies on koko viikonlopun töissä. Mutta taidan vähän härnätä itseäni ja touhuilla tänään oikein urakalla, jos vaikka illalla taas suppailis ja kypsyttelis paikkojaan ;)

Live 37+3

Vierailija
25/81 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Nostanpa pinoa kun oltiin jo vaarassa pudota kolmannelle sivulle... On ihan kiitettävissä määrin suppaillut tässä illan mittaan, välillä tuli jo supistuksia säännöllisesti 25min välein mutta nyt eivät ole enää säännöllisiä. Mieskin tuossa miettii uskaltaako ottaa olutta vai ei, että tuleeko lähtö... Tuskimpa sentään tänä yönä...[/color]

Vierailija
26/81 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan HOYT lähtenyt kanssa nyytinhakureissulle kun ei ole näkynyt?!

Meillä ei merkkiäkään että ihan just tarttis lähtee.

Todennäköisesti tässä käy niin että kunhan Ukkokulta huomenna lähtee työreissulle tuohon Hesan seutuville niin johan rouva soittaa perään että tars lähteä synnyttämään.. =)

Että täällä siis yhdessä kasassa, vähän kypsänä.

Jushka ja Naksu 40+3

Vierailija
27/81 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]PIKKU-JUSKA on karannut jo hakemaan nyyttiänsä! :) Ja HOYT + JUSHKA, kovasti suppareita ja tsemppitä!

Ajattelin tulla vain vinkkaamaan JUSHKA, että jos yhtään epäilet että sulla on mennyt niitä lapsivesiä, niin soittaisin varmuuden vuoksi synnärille. Mulla nimittäin käynnistettiin koska ihan pikkasen lirahti. ¿Korkea vedenmeno¿ ¿ eli pikkanen reikä kalvossa ja sieltä suhahti. Siis ei edes mistään siteistä puhuttu. Ettei ole mitään tulehduksen vaaraa jne, siksi käynnistettiin. + mulla nyt oli jo viikot 40+5 sillon ja verenpaineet koholla..

Kovasti tsemppiä ja tulkaahan sitten kaikki ilmoittautumaan tuonne vauvapuolelle PikkuEnskoihin! Ihanaa odotusta kaikille, nauttikaa masuistanne, mulla on sitä jo vähän ikävä! ;)

Mammis & Oona jo 12+ vkoa :) [/color]

Vierailija
28/81 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dajmille onnittelut hyvistä rakenneultra kuulumisista. Kuinka aikaisin sinne pitäisi tilata aikaa eli onko niihin jonoja noin yleensä vai pääseekö tyyliin seuraavalla viikolla? Ei täs vielä hätää, mutta elokuussa olis sen verran viikkoja kasassa...

Vai on Juska jo lähtenyt jakautumaan. Hienoa ja voimia Juskalle.

Ja supistuksia ja voimia teille muillekin loppupääläisille. Tää palsta tyhjenee puoleen kun te kaikki saatte omanne :)

Mikäs titin kissan vointi? Joko on täysin toipunut?

(.) Eipä oikein mitään. Pelottavan oireeton olo, voi olla et kuvittelenkin vaan. Ei pitäis lukea toisten kauhujuttuja... Voi kun tuntis jo jotain liikkeitä niin ei tarvis niin paljon huolehtia, onko kaikki kunnossa. Seuraavaan neuvolaankin on vielä melkein 2 viikkoa, että kuulis sydänäänet. Yritän vain lohduttautua sillä, että olin jo rv 11+4 kun viimeksi äänet kuulin eli melkein " varmempien viikkojen" puolella.

No iltavuoroon olis lähdettävä, eikä tontillekaan lähdetty tänä aamuna kun mies valittaa kurkkukipua. Kiva kun rauhallisempi aamu välillä. Nää sadekelit tuli meidän iltavuoroihin kuin tilauksesta. Toivotaan että sataa vielä tiistaihin asti ;)

En nyt muista mitä muuta piti kirjoittaa...

Pore&Papunen rv14+0

Vierailija
29/81 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mihinkään ole lähtenyt. On vaan ollut niin huono olo ja mielikin maassa, etten ole viitsinyt kirjoitella. Parina päivänä on nyt ollut pahoinvointia ja kova väsymys. Neuvolassahan kaikki mittaukset olleet ok, joten eiköhän kyse vaan ole tästä loppuajasta. Mitään en oikein pysty syömään, ei ole nälkä ja tulee paha olo ruokailun jälkeen. Pienetkin liikkumiset pistää puuskuttamaan niin, että oikeastaan muuta en ole tehnytkään kuin makoillut sängyssä. Välillä yrittää vähän supistella, mutta ei kunnolla. Kummasti se mieli aina piristyy, kun supistelee, kun luulee, että josko nyt se ois sitä.

Tuntuu ihan kuin tuo mahakin ois vaan kasvanut! Luulen, että vauva on painautunut syvemmälle, mutta kun on varmaan jo nelikiloinen niin ei maha silti ole laskeutunut. Vauva on oleillut koko raskauden tuolla minun oikealla kyljellä ja nyt, kun on laskeutunut niin pylly on nyt tuossa keskellä, joka sitten ahdistaa vaan enemmän. Eihän tässä muu auta kuin jatkaa odottelua. Tuntuu vaan päivät niin pitkiltä, kun ei mitään pysty tekemään.

Olipas valitusvirsi! Käyn taas ilmoittelemassa kuulumisia huomenissa!

Hoyt rv40+2

Vierailija
30/81 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Samoja tuntemuksia täällä kuin [b]hoytillakin[/b], minä olen kans ollut hirveän väsynyt ja ottaa päähän kun puuskututtaa koko ajan. Hiki virtaa ihan normaaleissa päiväaskareissakin, saati sitten jossakin normaaleista päivärutiineista poikkeavassa kuten kasvimaan kitkemisessä. Päivät tuntuu tosi pitkiltä täälläkin! Kohdunsuuta nipistelee vähän väliä, eilen oli jo säännöllisiä supistuksiakin 25min välein, mutta nekin meni sitten lopulta ohi. Tuntuu vaan niin turhauttavalta että ei tämä muksu ikinä synny, vaikka viikkojen puolesta hänhän voi viihtyä masussa vielä neljäkin viikkoa... Mutta turhapa minun on täällä inistä kun toisilla joilla on jo 40 rikki on varmasti vielä turhauttavampi ja tukalampi olla. Sitä vaan haluaisi jo kovasti oman nyytin maailmaan kun täysiaikainen jo kuitenkin olisi... Maha on revennyt nyt parin päivän aikana ihan kunnolla, tietääpähän lapsen tehneensä... [b]Pore[/b] kyseli kisun vointia, kisu on entisellään, joskin vähän säikympi kuin ennen, mutta sietää tuollaisen jälkeen ollakin! Mutta nyt en jaarittele enempää, pitää mennä syömään, mies otti juuri pizzan uunista! Nams!

T:Titi ja Vimpula rv38+0 (viikot taas poksahti)[/color]

Vierailija
31/81 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti tässä vaavin unien aikaan ajattelin tulla kertomaan, että kotio on päästy ja kaikki on mennyt tosi hyvin. Ehkä eniten on yllättänyt oma herkkä mielentila. Itku tulee tosi helposti ilman mitään surullista asiaa. Ja siis en ole tosiaan surullinen, kun itkutan vaan ihan vaan yksinkertaisesti herkistynyt. Hormonit siis hyrrää!

Sairaalassa muuten nämä seuraavat asiat oli hyödyllisiä:

- välipalapatukat

- juomapullo (nokallinen)

- shampoot dödöt ja sen sellaiset hygieniatarvikkeet

- omat alushousut (eivät likaantuneet yhtään - ne synnytyssiteet on niin jumalattoman kokoisia vaippoja!)

- liivisuojia (näitä meni paljon, eikä niitä olisi sairaalasta saanut...)

Mulla oli omat aamutossut mukana, mutta ei niitä kyllä olisi tarvinnut. Myöskään omia lehtiä ei juuri tullut luettua, kun osastolla oli lehtiä vino pino. Vauvalle hyödyllinen kapistus kotiin lähtiessä oli tutti - saatiin pikkuäijä sillä tyytyväiseksi :)

Synnytyksestä voisin tulla vielä kertomaan myöhemmin lisää - nyt pitää lähteä pikkumiestä syöttämään. Synnytyshän meillä siis kesti tosiaan 22,5 tuntia - että oli siinä tekemistä...

TSEMPPIÄ KAIKILLE ENSKOILLE - kyllä se odotus palkitaan kun nyytin saa syliinsä!

Peipposka ja vaavi

Vierailija
32/81 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi listasta uupumaan imetysliivit. Liivit kannattaa ostaa aika paljon isompana, sillä kun maito nousee tissit kasvaa tosi reilusti. Mullakin koko on 90 DD ja siis normisti ennen raskautta käytin 80C liivejä ja raskauden aikana 80D liivejä... Mutta nämähän on yksilöllisiä juttuja.

jeps - nyt pitää mennä!

Vierailija
33/81 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Huomenta ensikot! Nyt se limatulppa sitten irtosi eilen illalla ja yön kyttäilin supistuksia joita tuli ja meni mutta ei muuttuneet erityisen kipeiksi tai säännöllisiksi. Vauva laskeutui kyllä yön aikana alaspäin, että olisikohan se nyt sitten kiinnittynyt lähtöasemiinsa... Nyt on ainakin sellanen paineen tunne alapäässä ja lantiossa koko ajan. Lisäksi kohdunsuulla tuntui läpi yön nipistelyjä ja selkää jomotti ihan megaluokan menkkakivuilla, en saanut oikein nukuttua ja välillä yritin käydä jo olohuoneessakin nukkumassa että mies edes saisi nukuttua, se kun lähti äsken töihin. Mullahan on rv36+6 asti tullut sitä vaaleanpunaista/rusehtavaa valkkaria, mutta nyt se lima oli ihan selkeästi limatulppaa, sellaista kirkkaampaa ja joustavampaa kuin valkovuoto ja siinä oli veriviiruja seassa. Josko tuo valkkari vaan enteili sitä limatulpan irtoamista? Kuitenkin, ei taida tarvita odottaa laskettuun päivään asti, kyllähän se vauva yleensä maailmaan tulee muutamisen päivien sisällä limatulpan irtoamisesta... Hui että rupes kyllä oikeesti jänskättämään! Ja jänskätti kyllä jo yölläkin! Yritän kuitenkin vielä tässä mennä nukkumaan kun eipä paljon tullut levollista unta viime yönä vietettyä. Tulkaas muutkin kertomaan kuulumisia! Ei ole hirmuista vilskettä meidän pinossa viime aikoina ollut...

T:Titi ja Vimpula rv38+1[/color]

Vierailija
34/81 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli edelleen oon yhtenä kappaleena, ja ne eiliset supistukset siis loppui iltaan mennessä. Aamusta kävin jo neuvolassakin. Ei mitään uutta - kaikki oli ok. Vauva voi hyvin ja äippä voi hyvin :). Seuraava aika perjantaina, jolloin soitellaan sitten äitipolille. Nyt lähden kahville.

Peipposka ja vaavi 40+3

Vierailija
35/81 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/81 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

Heinäkuu...voi, aika menee kamalan nopeaa! Toisaalta, eipä haittaa kun tietää, että tässä kuussa meistä aika moni saa oman nyyttinsä kotiin! :)

peipposka: sup sup, kyllä ne siitä vielä kiihtyy! Lähtö voi tosiaan tulla hetkellä millä hyvänsä!

titi: onkos siellä muutoksia? kurjaa tosiaan sellainen, että tekis mieli kaikenlaista hommailla, muttei sitten kuitenkaan löydy tarpeeksi jaksamista..tai siis tulee heti jotenkin hankala olo, tuttu tunne. Jaksamista vain ja hommailet ainoastaan sen, mitä pystyt! :)

Uusiakin oli tänne ilmoittautunut, tervetuloa! Olen taas hiukan pihalla kaikkien kuulumisista kun viime viikko jotenkin vain viuhahti ohitse...täytyy yrittää ryhdistäytyä! Oikein paljon vain aurinkoisia päiviä kaikille alkupääläisille ja teille keskiraskaudesta nautiskelijoille myös mukavia mietteitä!

ON: Täällä fiilis ihan ok. Lapsi on tuolla mahassa muutellut vielä ahkerasti tarjontaansa ja sen asian kanssa olen nyt sitten äippäpolilla vieraillut. Jotenkin tuntuu aika koomiselta se, että aina neuvolassa mahassa ollaan perätilassa ja kun seuraavana päivänä mennään äippäpolille, on siellä käännytty raivotarjontaan! Äippäpolilla alkoivat jo epäillä meidän neuvolan kätilön taitoja kokeilla tarjontaa, mutta epäilykset osoitettiin turhiksi ultralla -eli siis neuvolassakin kätilö nykyään ultraa tarjonnan kun ei tästä kaverista oikein ota selvää. Itseä tietenkin vähän mietityttää se, että mitenkäs päin siellä sitten ollaan kun pitäis alkaa syntymään...niin ja jos kerta tämä homma on tällaista pyörimistä, mietityttää se, pääseekö kaveri ollenkaan tuonne lantioon laskeutumaan? Kauhulla ajattelin myös sitä, että entäs jos tämä vauva jotenkin kierrittää itsensä napanuoraan niin tuhannen solmulle, että syntyminen on jotenkin vaivalloista...voi minua, turhaa varmasti huolehdin etukäteen, mutta omille ajatuksilleen kun ei voi mitään. Nivuset on kipeänä ja alapäässä tuntuu painetta, mitään erityisiä limatulpan merkkejä en ole huomannut, valkovuoto on joskus hieman paksumpaa, mutta ei muuta. Vauva on aika vilkas, tosin nyt viimeisimmän arvion mukaan tosiaan köllöttelee rt:ssä ja on hiukan rauhoittunut..ehkäpä siis valmistautuu laskeutumaan/syntymään??!! Toivotaan niin.

Mikäs vointi on Jushka82:lla,juskalla, Hoyotilla, Buuffalla...apua, en muista paljon kenenkään nimimerkkejä, ehkä pitäis surffata täällä useammin...?:)

Aloitanpa jälleen päivän hommat ja lähden käymään vähän kaupungilla. Oiken mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

*greetas 37+4*

Vierailija
37/81 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan pitkä viikkopino! En ihan kokonaan jaksanut kahlata läpi, kunhan loppupään jutut kävin kurkkimassa.

Peiposkalla on jo ihan viime hetkistä kyse! Tosi jännitävää :) Onneksi olet saanut levättyä ja voit hyvin. Suppareita vaan kovasti sille suunnalle!!

Titi-uukin on kovaa vauhtia perässä. Minä olen huomannut myös tuota uupumista tavallista askareista. Vessan pesu ja pyykkien laittaminenkin vie voimia sen verran, että täytyy siirtyä kylkiasentoon köllöttelemään - turhauttavaa on, kun tuntuu kuitenkin, että nyt olisi aikaa kaikkeen tuollaiseen...

Hoytillakaan ei mene enää pitkään! Ihanaa, että sulla on mies kotona seurana :)

Hermione oli muuten tehnyt ihan saman turvakaukalohankinnan kuin mekin. Ostettiin kanssa Brion Primo isofixin kera. Ihanan helppo tosiaan kiinnittää autoon - ja oli aika edullinen verrattuna muihin isofixeihin :) Vaunut me tilattiin netistä Saksasta - tuli puolet halvemmaksi kuin Suomesta...

Pikku-Juska oli saanut mansikoita pakkaseen - iskee kateus. Minä en ole jaksanut yhtenäkään kesänä vielä säilöä marjoja ja aina harmittaa talvella. Pitäisköhän nyt ryhdistäytyä ja lähteä metsästämään jostain laatikollinen, kun ei taida enää masun kanssa taipua niitä itse poimimaan ;)

Tipulla alkaa tänään loma! Ihanaa :) Nautiskele pitkistä aamuista!

Dajm on ollut viikonlopun reissussa sukulaisissa. Miten meni? Paljon puhetta vauvoista? Meidän perhepiirissä se tuntuu olevan aika pop puheenaihe :)

Sara-Marialle isot onnittelut plussasta!!! Harmi tuo sinun vatsatautisi - isosti toipumisia :) Toivottavasti oli muuten kiva reissu.

Aika monella tuntuu olevan sijainen nyt heinäkuun ajan neuvolassa. Minulla myös. Harmittaa vietävästi, kun tuntui, että olin juuri päässyt samalla aaltopituudelle tämän oman terkkarini kanssa. Hieman pelottaa myös, että kun on viimeisistä käynneistä kyse, että osaako tämä sijainen nyt varmasti vastata ja huomioida kaikki asiat niin kuin pitää. Hölmöähän tätä on tietty näin ajatella - ammattitaitoisiahan niiden tulee olla. Perjantaina näen omaa sijaistani ensimmäisen kerran. Toivottavasti synkkaa!

(.) Viime viikko meni ihan toipuessa juhannuksen reissusta - ei ole tosiaan kivaa enää loppupääläisenä istua kuutta tuntia autossa... Ainakaan tällai kesällä! Onneksi ei nyt tarvitse samanlaista reissua tehdä toviin :) No, kun juhannuksesta tuli toivuttua, niin minulle iski vatsatauti :( Voin sanoa, että jollei se oksentaminen ollut kivaa alkuraskaudessakaan, niin ei se ollut kivaa nyt loppuraskaudestakaan. Huhuh. Onneksi sitä kesti vain vuorokauden. Oksentelu aiheutti suppareita, mutta ei sentään kivuliaita, eikä pitkäksi aikaa. Toivottavasti nekin kuitenkin kypsytteli paikkoja, ettei ollut ihan turhaa touhua ;)

Eilen rupesi hieman jännitämään, kun eräs tuttu synnytti viikon ennen laskettua aikaa esikoisensa. Itse kun olen asennoitunut siihen, että ensimmäistä saa odotella vielä pitkään LA:n jälkeen. Mullahan saattaa olla vauva jo parin viikon päästä. On se hurjaa!

LiVe 36+5

Vierailija
38/81 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan ainakin yhtenä kappaleena toistaiseksi. Päivän Jorvi-keikkakin (labranäytteitä vain) tuli heitettyä, joten nyt voi taas relata. Matkalla pysähdyin vielä Selloon ostamaan pyöröpuikot neulomisprojektiani varten. Eihän minun mitään pitänyt neuloa, mutta kummasti tuota jälkeä syntyy silti... :-)

Minulla on ihan sama juttu, kun Titillä ja Livellä, elikkä uupumus vaivaa. Sellossakin piti pysähtyä penkille pitkäksi aikaa huilaamaan, kun jo Anttilan liukuportaissa tuli semmoinen pökryttävä olo. Normaalit aamutoimet astianpesukoneen tyhjentämisestä puhumattakaan vetää niin piippuun, että pitää mennä pitkälleen. Päivässä tuleekin otettua vähintään yhdet päikkärit, usein kahdetkin. Hyvähän sitä on kerätä voimia synnytystä varten, mutta on tämä kyllä ärsyttävää, kun ei mitään oikein jaksa tehdä.

Hyviä vointeja kaikille ja suppareita meille loppupääläisille! (Hmm... ottaisikohan sitä seuraavaksi päikkärit, vai ryhtyisinkö neulomaan...)

t. pikku-Juska, 39+4

Vierailija
39/81 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihan hassua, että nyt la:n jälkeen tätä energiaa piisaa! Livelle, juskalle, greetasille ja titille iso kasa jaksamista. Kyllä tää loppuaika osaa olla jännää! Vauvat voi päättää tulla maailmaan hetkenä millä hyvänsä! Suppareita meille kaikille loppupääläisille! Mä jatkan tätä keskustassa hengailua... Taidan seuraavaksi mennä zoomailemaan henkka maukkaan vauvanvaatteita. Greetasille vielä erityistsempitykset sille, että vauva nyt pysyttelisi siinä raivotarjonnassa kiltisti!

Ps. Missäs jushka ja lisbet luuraa?

-peipposka-

Vierailija
40/81 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä sama tilanne kuin muillakin loppupääläisillä eli olossa ei kummempia ja vahvasti yhdessä koossa. Jospa nämä päivät nyt kuluisivat nopeampaa, kun mies on seurana. Eilen oli siinä mielessä erilainen päivä, että koko päivän tuli harjoitussuppareita eli maha kireänä olin, vaikka vaan istuskelin. Oikein makuulla olokaan ei enää oo hirveän kivaa, kun paikat puutuu ja tullut makoiltua menneinä viikkoina niin paljon ja toisaalta ei istuminenkaan enää luonnistu. Mutta tällaistahan tämä on! Tosin ei kauaa!

Pitäisi jaksaa vähän siivoilla kotiakin tänään ja jospa tuolta kyliltä löytyisi jo niitä mansikoita pakkaseenkin asti. Vaihdettiin tuossa äsken puhelinliittymätkin, kun meni hermot, kun jo viikon ajan ei ole aina päässyt puhelut läpi kumpaankaan suuntaan, kun ollaan kotona. Ehkä joka viidennellä yrityksellä on päässyt läpi, kun kiertänyt ympäri taloa. Herjaa vaan " verkko varattu" -tekstiä ja meillekään ei voi soittaa. Arvaatte varmaan, että jännitti hieman viime viikolla olla päivät yksin, kun ei päässyt puhelimella mihinkään läpi, jos ois lähtö tullut! Jospa asia nyt korjaantuu, kun liittymän myötä vaihtui verkko Soneraan. Tää on tätä ihanaa nykyaikaa!

Eipä tässä muuta kuin hyvää vointia kaikille!

Hoyt rv39+3