Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ ENSIKOT heinäkuussa +++

01.07.2007 |

[color=00868B]Haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta, mutta jostakin syystä Täti Punaisen sijaan Herra Haikara on eksynyt matkalla ja tarvitsee nyt vähän apua! Tutkimuksiin ja hoitoihin on siis tiemme käynyt.

[color=00C5CD]Mukaan mukavaan joukkoomme saavat liittyä kaikki halukkaat esikoistaan toivovat, oli sitten hoitopolkusi vasta alussa tai olet ehtinyt jo sitä pidemmälle kulkemaan!

[color=00868B]Esittelethän itsesi vastaamalla tähän viestiin. Jos

esittelyssäsi on myöhemmin lisättävää tai muutettavaa, vastaa taas, niin päivitämme tietosi.

[color=00E5EE][b][size=2]Ensikot:[/b][/size][/color]

[color=FF69B4]Adette

[color=CD1076] Ikä: Molemmat 27 vuotiaita

Yritystä takana: Syyskuusta 2005

Hoidot: clomit+terolutit. munatorvien aukiolo tutkimus joka ok. verikokeita liuta otettu musta josta löytyi vika keskenmenoille (2 keskenmenoa 8/2006 ja 10/2006 ) verenhyytymistekijöissä häiriö. Viimeistään kesäkuussa 2007 jatkuu tutkimukset/hoidot.

[color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]Afternoon

[color=CD1076]Ikä: molemmat vuosimallia -73

Kotipaikka: Etelä-Pohjanmaa

Virallinen yritys aloitettu 07/05, pillerit jätetty pois 04/05

Tutkimukset: verikokeet, simppatesti, aukiolotutkimus, useita ultria, 4

kiertoa clomifenia, 2 inssiä tehty tuloksettomina. Siirrytään yksityiselle

hoitoihin 17.1. lähtien. Vikana ilmeisesti ovuloimattomuus, muuta syytä ei tiedossa.

[color=FF69B4]amalia78

[color=CD1076]Eli mulla ikää 27v, mies samaa vuosimallia

Kotipaikka: pohjosen tyttöjä olen

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimukset: miehen simpat tutkittu, hitaita ovat, mutta muuten ok. Laparoskopia tehty ja siellä kaikki hyvin. Ensimmäinen inssi 02/07.

[color=FF69B4]AnnaLeena78

[color=CD1076]Ikä: 28 v, mies 31

Asustellaan etelä-suomessa.

Yritystä takana: Esikoista ollaan yritetty nyt viitisen vuotta, ja ilman mitään tuloksia.

Tutkimukset: Meillä vika miehen simpoissa, vasta-aineita, yms.., Hoitohistoria meillä on sellainen, että meidät laitettiin suoraan ivf:n, eli meille ei siis ole tehty inssejä. Lääkäri sitä mieltä, ettei niistä olisi tulosta tullut. Nyt siis ensimmäinen ivf takana. [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]_apila_

[color=CD1076]Ikä: minä 84 ja mies 83

Asuinpaikka: pohjanmaalla asustellaan

Yritystä takana: tammikuusta 06

Tutkimukset: munasarjat aukiolotutkimuksessa auki. Seuraavaksi verikokeita ja miehen simpat syynissä.

[color=FF69B4]Aqua80

[color=CD1076]Ikä:molemmat vm-80

Yritys alkoi 02/06 ja tutkimukset nyt loppukeväästä. Mulla on nyt kierron kartoitus menossa ja miehen pitäis simppanäyte viedä tutkittavaksi, kunhan saisi aikaiseksi. Ultrattaessa mulla oli toinen munasarja rakkulaisen näköinen, mutta kuulemma ei kannata vielä yhden ultran perusteella sanoa mitään (?)

[color=FF69B4]Buumi73

[color=CD1076] Ikä: kumpikin 33v.

Kotipaikka: Pääkaupunkiseutu

Pillerit jätetty pois 01/06

Tutkimukset: verikokeita, ultria, simppatesti. Oma kierto olematon, sitä käynnistämään Terolut-kuuri ja eilen ensimmäinen Puregon-piikki, maanantaina ultraan...

[color=FF69B4]Brooke73

[color=CD1076]Ikä: minä 33, mies yli 40-v.

Mistä kotoisin: Kaakkois-Suomesta

Yritystä kesäkuusta -05, tutkimukset aloitettu tammikuussa -07. Vikaa löytyi molemmista: miehellä huonot siittiöt ja vasta-aineita, minulla hormonihäikkää. Mies saanut lääkitystä joka auttoi vähän mutta ei ratkaisevasti. Hoitona meillä ICSI, ja ensimmäinen yritys on huhti-toukokuun vaihteessa.

[color=FF69B4]desejo, yleensä vaan dese

[color=CD1076]Ikä: sekä minä että mieheni 28v.

Yritys aloitettu 09/05

Tutkimukset: Perusverikokeet otettu 04/06, kaikki ok. 06/06 ultrattu

pco-tyyppiset munasarjat, gyneltä lugesteronia kiertoja tasoittamaan. 09/09 gyne totesi, ettei ovista taida tapahtua luomusti kuin silloin tällöin

sattumalta ja sain sitten clomit. Resepti odottelee vielä kaapissa, mutta

eiköhän apteekkireissu ole edessä jo ensi viikolla. Miehellä on lähete

simppatutkimuksiin, mutta hidasteena on aikataulusta johtuvia

järjestelyongelmia. Ehkäpä sekin saadaan vielä hoidettua.

[color=FF69B4]-Diina-

[color=CD1076]Ikä: minä 26, mies 27

Asuinpaikka: Etelä-Suomi

Yritys aloitettu: 10/05

Tutkimukset: Tutkimuksissa selvisi, että en ovuloi ainakaan joka kuukausi, joten tilannetta korjaamaan määrättiin Clomit 02/07. Eka Clomikierto ei auttanut, nyt annos tuplattu. Kiertoa säännöllistämään sain Terot. Aukiolotutkimus ok. Mieheltä otettu 2 x näyte, tulos normaalin rajoissa, hieman hitautta. Inssiä ei päästy tekemään kevään 2007 aikana, syynä ovuloimattomuus. Nyt kesä taukoa ja syksyllä toivottavasti nopeasti tositoimiin. Menopurit ja Clomit odottavat kaapissa klinikoiden kesätauon päättymistä.

[color=FF69B4]ElisaDay tai pelkkä ED

[color=CD1076] Ikä: 29 v., mies 31

Mistä kotoisin: pk-seudulta

Koska yritys aloitettu: 02/05

Mitä tutkimuksia tehty: miehellä siittiöitä vähän & hitaita, minulla ei

ainakaan kierronkartoituksessa ovulaatiota. Jonotellaan ICSI:in julkisella

puolella.

[color=FF69B4]hapö2

[color=CD1076]Ikä: molemmat -78

Kotipaikka: pääkaupunkiseutu

Yritys aloitettu: " tositoimiin" 02/06, pillereistä luovuttu vähän aiemmin

Tutkimukset: pco-tyyppiset munasarjat todettu 02/07, aukiolotutkimus oikea puoli ok vasen??, lisäksi verikokeita ja ultria. Simpat epänormaaleja ja vähän.

Hoito: yksi inssi touko-kesäkuussa ja sitten ICSI

[color=FF69B4]hellikki

[color=CD1076]Ikä: vuosirenkaita kertynyt itselle 32, miehelle 35

Kotipaikka: Pk-seudulla asutaan

Yritys aloitettu: esikoinen on ollut toiveissa elokuusta 2005 lähtien.

Tutkimukset ja hoidot: kaikki ensivaiheen tutkimukset takana ja toukokuussa on tarkoitus tehdä ensimmäinen inssi.

[color=FF69B4]hyntty-

[color=CD1076]Ikä: Ikää mulla on 22 ja miehuudella 23

Kotipaikka: asustellaan täällä melkeen pääkaupunkiseudulla

Yritys alotettu: 3/06 ja eilen oli sitten ensimmäinen polikäynti lääkärillä.

[color=FF69B4]Jessica

[color=CD1076]Ikä: Minä 31, mies 34

Kotipaikka: Turun seutu

Yritys aloitettu: 05/05

Tutkimukset aloitettu 9/06; kaikki ok (lievä endoepäilys); inssit 12/06, 02/07, 03/07 negaa. Seuraavaksi ivf syksy -07.

[color=FF69B4]Kathy@

[color=CD1076] Ikä: minä vm.-79, mies vm.-78

Kotipaikka: Jyväskylän maalaiskunta

Yritys aloitettu 09/05

Mulla todettu PCO 05/06, miehen simppatestissä todettiin, että epänormaaleja siittiöitä normaalia enemmän. Lääkityksenä on ollut nyt terolut. Kolme viimesintä kiertoa syönyt terojen lisäksi clomeja, Clomit eivät saaneet muniksia kasvaan eli en ovuloi ollenkaan. Kesän hoidot tauolla ja syksyllä aloitetaan Menopurin pistely ja toivottavasti päästään ensimmäiseen inssiin.

[color=FF69B4]Keiju

[color=CD1076]Ikä: 29v. (mies 28v.)

Kotipaikka: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: pillerit jätettiin pois 8/2005. " Tositoimiin" ryhdyttiin

2/2006. Terolut aloitettu 5/2006. Teroista huolimatta kierto muuttunut taas epäsäännölliseksi. Clomit aloitettu 01/07. Siemenneste erinomaista.

[color=FF69B4]Killa

[color=CD1076]Ikä: molemmat 31v

Kotipaikka: Helsinki

Yritys aloitettu: 8/05

Perustutkimukset tehty. Vikaa ei löytynyt. Inssiä suositeltiin ekaksi hoidoksi. Hoidot aloitettiin huhtikuussa -07. Tokasta inssissä kemiallinen raskaus.

[color=FF69B4]käärö

[color=CD1076]Ikä: minä 24 ja mies 27

Kotipaikka: Pohjois-suomi

Yritys aloitettu 06/04

Tutkimukset: mulla on todettu etten ovuloin tai sitten ovuloin todella harvoin, endo epäily. Clomeja syöty 3 kiertoa 50mg ja 100mg, ilman ovista ja tulosta. Miehen simppatestin tulos normaali.

[color=FF69B4]-marge-

[color=CD1076]Ikä: olen 25v. ja mieheni 26

Kotipaikka: hämeessä asustellaan.

Yritys aloitettu 05/06

Tutkimukset: pco-tyyppiset munasarjat todettu 11/06. Simpat ok, kierronkartoitus mahdollisimman pian. Clomit ja puregon kokeiltu, ei sopineet (sekoittivat tuotannon täysin). 02/07 lähete ivf-jonoon julkiselle puolelle, yksityisen vastausta odotellaan. [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]Naksu

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 26-v.

Kotipaikka: Tampere

Yritys aloitettu: 09/2005

Tutkimukset: Tehty kierronkartoituksia, ssg, ultria, simppatestit, ei mitään vikaa missään. Inssit 12/06, 02/07, 05/07 kaikki negaa ja lisäksi suunnitellut mutta ei toteutuneet 01/07 ja 03/07. Viimeisessä inssissä todettu mun kropan toiminta täysin ennustamattomaksi ja oikukkaaksi > ivf suunnitteilla JO vkolle 26!

[color=FF69B4]nellamaija

[color=CD1076]Ikä: minä -76 ja mies -74

Asuinpaikka: Keskemmällä Suomea

Yritystä takana: maaliskuusta -06

Tutkimukset: Minulla endometrioosia (myös munasarjoissa), miehellä simpat ok, mutta vasta-aineita. Lisätutkimukset elokuussa -07

[color=FF69B4]-ninnuli1-

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 27v.

Mistä päin: Kaakkois-suomi

Yritys aloitettu: 04/05

Tutkimukset: Aloitettu elokuussa 06. Miehen simpat, verikokeita, ultra.

Muuten kaikki ok, paitsi pco-epäily. Aukiolotutkimus ok, Metforem-lääkitys ovulaation tukena tällä hetkellä ja maalis-huhtikuussa alkaa " oikeat" hoidot. Yllätys luomuplussa juuri ennen hoitojen aloittamista, mutta KM 5/07.

[color=FF69B4]Nuutti77

[color=CD1076]Ikä: Molemmat vm 77.

Asuinpaikka:Yhdysvallat

yritys aloitettu06/06

Tutkimuksiin heinakuussa 07

[color=FF69B4]Oon@77

[color=CD1076]Ikä: 29 ja 37

Kotipaikka: Pääkaupunkiseutu

Pillerit jätetty pois 12/04

Tutkimukset: Mulle ultria, endoepäilyjä ja kaikenlaista sekavaa. Toistaiseksi kaikki kuitenkin näyttää normaalilta. Mies ei vielä suostu hoitoihin.

[color=FF69B4]Rouwa

[color=CD1076] Ikä: minä 24v. ja ukko 25v.

Kotipaikka: Pirkanmaa

Yritys aloitettu: 06/06

Taustaa: 2003 endo epäily, 08/06 PCO, minulla ei ole spontaaneja menkkoja enkä myöskään luomusti ovuloi

Tutkimukset: Miehen simpat tutkittu, jotka ovat hyvät, ultria tehty,

clomeja+teroja kokeiltu (eivät sopineet ja käyttö kiellettiin :( ). Vuoden

lopusta saadaan lähete TAYS lapsettomuuspolille. Sitä ennen ei tehdä enää mitään.

[color=FF69B4]s-a-a-r-a, saara vaan;)

[color=CD1076]Ikä:minä22v, mies 23

Mistä kotoisin: tampereen lähikunta...

Koska yritys aloitettu:09/04 on pillerit jätetty pois

Mitä tutkimuksia tehty:mieheltä on tutkittu simpat, niissä vähän häikkää, eli määrä hiukan pienempi kun olis suotavaa ja myös epämuodostuneita on niistä osa. testosteronitaso myös hiukan matala. tosin näiden kummankaan asian ei kuulemma pitäisi ratkaisevasti lapsettomuuteen vaikuttaa...? sitten vielä joku kromosomitutkimus on otettu, mutta tulokset ei ole vielä tulleet. itelle tehty jotain verikokeita...en muista tarkalleen mitä, jotain hormoneja niistäkin mitattiin,niissä kaikki ok. ja myös sokerirasitustesti, kuu-lemma varmuuden vuoksi että jos olis jotain sokerihäikkää joka estäis

ovuloimasta.kaikki kuitenkin ok. munanjohtimien aukiolotutkimus myös

takana,sekin ok. kaks tuloksetonta inssiä takana, nyt on mies

clomifen-kuurilla, ja tää kierto on taukoa, ja sit joulukuussa taas uusi

yritys.

[color=FF69B4]Sannamary

[color=CD1076]Ikä: Minä 27 ja mies 26

Yritystä takana: Elokuusta 2005

Hoidot: Terolut menee lähes jatkuvasti. Clomit menneet ties kuinka monta kiertoa ja nyt kokeiltu myös Clomi+Menopur+Pregnyl yhdistelmää tuloksetta. Syksyllä tarkoitus kokeilla inssiä.

[color=FF69B4]sannuli-80

[color=CD1076]Ikä: Minä 26 ja mies vuoden vanhempi

Kotipaikka: Olemme lounais-suomesta

Yritys aloitettu: pillerit lopetettu alkuvuodesta 2004, tehokkaasti aloitettu yritys elokuussa 2004

Tutkimukset: Siemenneste todella hyvä, ovuloin normaalisti.

Aukiolotutkimuksessa munajohtimet todettiin tukkeessa oleviksi ja niitä yritettiin laparoskopiassa avata siinä kuitenkaan ilmeisesti onnistumattta ja eka ivf hoito nyt ohitse ja mäkeen meni se yritys ja nyt viikolla 7-8 toivottavasti päästään PAS hoitoon. Mulla myös pco toisessa munasarjassa,toinen munasarja onkin vähän niinkuin nuukahtanut..edes stimuloimalla siihen ei saatu potkua. Hoidossa olemme käyneet ensin tyksissä ja nyttemmin turun ava-klinikalla.

[color=FF69B4]s-k-

[color=CD1076] Ikä: molemmat 23, mies muutaman kuukauden nuorempi

Kotipaikka: Oulun seutu

Yritys aloitettu 05/06

Tutkimukset: simppatesti (vastausta ei vielä tiedossa), ultra, jossa näkyi helminauhaa molemmissa munasarjoissa (lääkäri positiivisilla fiiliksillä, minä en)

[color=FF69B4]tuutimari

[color=CD1076]Ikä: Ollaan miehen kanssa molemmat 31 v.

Mistä päin: asustellaan Pohjoisessa Suomessa.

Yritys aloitettu: Ensimmäinen lapsi ollut toiveissa jo yli kaksi vuotta ja " todellinen" yritys aloitettu 10/05 (kun huomattiin, että ei se tullutkaan kun on tullakseen... :).

Tutkimukset: Viime syksynä on tehty kaikki perustutkimukset (siittiöt ok, hormonilabrat ok, munatorvet ok) ja siis selittämättömiä ollaan.

Hoidot: Muutaman kierron ajan Lugesteroni loppukierrossa (lyhyeen kiertoon ja tiputteluun) ja nyt kevään ajan Clomifeneja. Kesän jälkeen ollaan päätetty lähteä järeämpiin hoitoihin, jos ei vielä sittenkään tulosta ole tullut.

[color=FF69B4]VihervaaranAnna

[color=CD1076]Ikä 28, mies 25.

Paikka: Lounais-Suomi

Taustat: ekat PCO-epäilyt 3/2006, nyt diagnoosi varmentunut.

Lääkitys: E-pillerit jätin 11/2005, mutta ehkäisy pois kokonaan vasta

5/2006, Terolutit sain jo 3/2006 ja Clomifenit aloitin yhdellä tbl/pvä

10/2006. Mies simppatesteissä 11/06, jatkotutkimukset ja mahdollisesti ICSI edessä. Hoitojonossa olemme julkiselle puolelle. (Jonoon 12/06.) Clomit lopetettu.

[color=FF69B4]YksityinenAsia

[color=CD1076]Ikä: Minä -71 ja mies -69

Sijainti: Yhdysvallat

Yritystä: vähän on ja off vuodesta -97 ja nyt ihan tosissaan tutkimuksissa ja hoidoissa toukokuusta 07

Hoitoja: Tutkimuksissa kaikki kunnossa, miehellä myös. Ongelmana miehen ejakuloimattomuus yhdynnässä. Edessä kolme inseminaatiota alkaen kesä-heinäkuussa 07

[color=FFC0CB]*********************************************************

[color=00E5EE][b][size=2]Plussanneet Ensikot:[/color][/b][/size]

[color=FFC0CB]*********************************************************

[color=CD1076]milka1

[color=FF69B4]Ikä: 32

Mistä kotoisin: pk-seutu

Koska yritys aloitettu: klinikalla eka käynti tammikuussa 06

Mitä tutkimuksia tehty: aukiolot, progesteronit ym hormonit, kilpirauhaset, toistaiseksi ei syytä löytynyt miksi ei toimi, takana 5 inseminaatiota luonnonkierrolla, 1 hormoneilla joka johti raskauteen, josta km rv8. Uusi raskaus seuraavasta inssistä.

[color=CD1076]EmmaEmilia eli lyhyesti EE

[color=FF69B4] Ikä: minä ja mies molemmat vuosimallia -79

Kotoisin: Pohjois-Suomesta

Yritys aloitettu: tammikuussa 2005

Tutkimukset: miehen simppatesteistä paljastui karu totuus eli omia siittiöitä ei ole lainkaan. Tilannetta yritettiin korjata kahdella hormonikuurilla, mutta se ei valitettavasti auttanut. Itselleni ei ole juuri tutkimuksia tehty paria verikoetta lukuun ottamatta.

Hoitohistoria: syksyllä 2006 tehtiin yhteensä 4 inssiä lahjasiittiöillä (1. luomukiertoon, 2. clomit+pregnyl, 3. clomit+pregnyl, 4. clomit+menopur+pregnyl) ja kaikista puhdasta negaa. Ensimmäinen IVF tammikuussa 2007, tuloksena 8 top-alkiota, joista 7 pakkaseen ja yksi siirrettiin. Tuosta tuoresiirrosta siis elämäni ensimmäinen plussa :)

LA (jos toivottavasti sinne asti päästään) olisi lokakuun puolivälissä¿

[color=CD1076]Bianco

[color=FF69B4] Ikä: minä 30, mies 32

Kotipaikka: pk-seutu

Yritys aloitettu 03/05

Perustutkimukset tehty loka-marraskuussa ja kaikki periaatteessa ok.

Ensimmäinen inssi 12/06, negaa. Toisesta, tammikuun 07 lopussa tehdystä inssistä siis tärppäsi, la on 23.10.07

[color=CD1076]Tuittu78

[color=FF69B4]Ikä: 28 ja mies 30

Kotipaikka: Espoo

Yritystä 12/04 alkaen ja hoitoihin hakeuduttiin 2/06. Kilpirauhasarvot saatiin kuntoon 12/06 ja elämäni ensimmäinen plussa tuli toisesta inssistä 2/07. LA olisi näillä näkymin 6.11, tosin todennäköisesti vielä muuttuu raskauden edetessä.

[color=CD1076]trixie2

[color=FF69B4]Ikä: Minä 27 ja mies 24v

Kotipaikka: Olemme pohjanmaalta.

Yritys aloitettu: Pillerit jätetty 05/05.

Tutkimukset: Simppatesti ok. Labrat ok. Aukiolotutkimus ok. Kaikki ok.

Eka ivf takana. Pakkaseen 6 alkiota ja siirtoon 1. Tulos nega. Seuraavaan kiertoon zumenon ja luge ja siirtoon 2. Toinen kiinnittyi ja la 9.12.07

[color=CD1076]kille75

[color=FF69B4]Ika: kumpikin vuonna -75 syntyneita

yritysta takana reilu vuosi (enaa ei itsekaan muista tarkalleen)

tutkimukset: Mitaan syyta lapsettomuuteen ei ole loytynyt. Nyt 11/06 kolme inssia takana ja neljas ensi viikolla. Tammikuussa olisi tarkoitus menna ivf:aan. 1. ivf ja tuoresiirto negaa ja eka pas plussaa. La 14.12.07

[color=CD1076]Tuiskutiusku

[color=FF69B4]Ikä: 25 v. ja miehellä 28 v.

Mistä päin: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: 08/05

Tutkimukset: Tehty normaalit molemmille + miehelle lisäksi ultra. Selvisi, että miehellä vähän siittiöitä ja huonosti liikkuvia.

Hoito: ICSI huhtikuussa

[color=CD1076]-piggeliina

[color=FF69B4]Ikä: 32v, mies 31v

Kotoisin ollaan Etelä-Suomesta

Yritys aloitettu: pillerit jätetty pois 09/2001

Tutkimukset: clomit+terot 3kiertoa 07/2002 tuloksetta, 02/2006 hoitoihin yksityiselle, jossa verikokeet, ultrat, munatorvien aukiolotutkimus tehty ja kaikki oli ok. Mulla vaan pitkät kierrot, ei pco epäilyjä. Miehen simpat tutkittu 2 kertaa ja eka oli normaali ja toinen normaalin rajoissa. Pelkät clomit uudestaan 06 ja 07/2006 tuloksetta. Tuplaclomit 04/2007 ja samaan kiertoon inssi 05/2007.

[color=CD1076]Vannis

[color=FF69B4]Ikä: 25, mies 26

yritys aloitettu: 3/05

tutkimukset: verikokeet kaikki ok, SSG normaali, 10/06 todettu PCO, simpat melko ok (epämuodostuneita paljon, mutta kokonaismäärä hyvä)

hoidot: clomeja 3 kk/2006, 1. IVF 1/07, 2. IVF 04/07, 3. IVF plussa.

[color=CD1076]Juliaana-82

[color=FF69B4]Ikä: vm -82, mies -78

Kotipaikka: Pohjanmaalla asustellaan

Yritys aloitettu 04/06

Tutkimukset: PCO-tyyppiset munasarjat todettu 05/07, johon aloitettu Metformiini. Myös Clomit oli tarkoitus aloittaa, mutta yllätysplussa tulikin ennen sitä.

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän paha päivä, ja sekoilen yksin kotona. Siis nää mun kysymykset on ihankelle vaan joka osaa vastata, jäivät vaan ton Naksun onnittelun jalkoihin.

Itestä sen verta päivitystä, että nyt on sit odoteltu se ensimmäinen viikko ja rtesti edelleen nega, tätiäkään ei kuulu. Hoitava lääkäri, eli oman kunnan ainoa gyne, on lomalla elokuun alkuun asti ja nyt sit pitäis yleis(oma)lääkärin mielestä vartoilla vielä viikko ja sit etehdä se toinen testi, ennen ku hän ees miettii lääkkeitä. Oisko kellään hyviä vihjeitä, mitä pitäs tehä? Laskeskelin tosa et jos siis ens maanantaina sais luvan lugeihin ni tädin PITÄIS ilmaantua heti elokuun ekoina päivinä. Kierrosta tulis sillon yli 60 pv! kannattaiskohan yrittää poiketa yksityisellä puolella jo nyt vai vartoilisko kiltisti?

Seuraava aika omalle gynelle olis vasta suuskuun alussa, pitäisköhän sitä hoputtaa?(siel on kyl sellanen vastaanottohirmu vastas joka jankuttaa ettei hän asialle mitään voi...) Oma gyne puhu viimeks sellasii et JOS miehen simpat ja mun hormonitasot on syyskuussa kunnossa ja clomit ei kesän aikana oo tuottanu tulosta, ni sit voitas saaha lähete keskussairaalan lapsettomuuspolille. Se vaan et kuulin sellasta et jonot TAYSiin, johon me se lähetesaatas, olis 3-4kk. Kannattaako odotelle? ja Pitäskö se lähete vaatia kaikesta huolimati, oli tulokset ja tasot sit mitä tahansa?

Löytyiskö hyviä ideoita ja vinkkejä...

Oon kesälomalla ja sekoilen siis yksin kotona. No, kylhän tästä" remonttiyksiöstä" ja päättötyöstä hommia löytyis, jos sais vaan ittensä kasattua, mutta kun tää meikäläisen tilanne syö hermoja.....

Omasta navasta huolimatta kaikille positiivisia tuulia toivottelee Mushu.

[/quote]

Vierailija
102/159 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin loppuviikon miekkosen kanssa kaupunkilomalla eteläisessä Euroopassa, mutta nyt olen taas menossa mukana.

Ihan ensiksi Naksulle suuren suuret onnittelut! Kyllä oli ihana yllätys odottamassa. Toki tämä pinon pituus paljasti jo osan. Siitä kun voi heti päätellä, että jotain suurta on tapahtunut. Toivottavasti kaikki sujuu tästä eteenpäin oikein mallikkaasti, pääsette teidän perheessänne sitten ensi keväänä juhlistamaan jo äitienpäivääkin. Voi hyvin!

Ninnulille myös onnittelut, kun olit " salaa" plussannut. Toivotaan, että tällä kerralla olisi suojelusenkelit matkassa alusta loppuun saakka. Kaikkea hyvää!!!

Muiden kuulumisista yritän vähitellen päästä taas kärryille. Paljon sitä ehtii viikossa tapahtua. Seuraavaksi taidetaan sitten jännäillä Yksiksen puolesta, tai näin ainakin muistelisin. Toivotaan, että sama plussapuhuri veisi (meitä) muitakin matkaansa.

ONapaan kuuluu sellaista, että viime viikon keskiviikkona ovistesti näytti vahvinta plussaa ikinä. Käytettiin sitten hotellihuonetta koko rahan edestä. Nyt vaan odotellaan ja toivotaan - taas kerran.

~dese

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kannustuksesta ja kanssa piinaamisesta ¿ pitkiähän nämä ovat, odottavan päivät... mieskin aina välillä kysyy koska saa testata...

Naksu vieläkin sydäntä lämmittää kun ajattelen sun plussaa... voi ihanaa, ihanaa! Joko olet rohjennut o-puolelle kirjoittelemaan?

Mamabear, me ollaan päätetty ettei puhuta näistä meidän hoidoista kenellekään ennen kuin on aihetta ¿ ihan vaan mainitsemastasi syystä, kun ei jaksa jatkuviin kyselyihin vastailla ja huonojen uutisten kertominen on niin kertakaikkisen kurjaa...

Nella, miten ne nyt tolla tavalla on onnistuneet sun näytteen sotkemaan... Säikyttelevät ihmisiä! Ihan tyhmää ja aikaakin menee taas kerran hukkaan :(

Diina se on popsinut kesän teroja ja saanut kierrot järjestykseen... tervetuloa meidän inssiläisten kerhoon! Toivottavasti pääsette ekaan inssiin heti pikapuolin.

Ninnulille myös onnittelut uudesta plussasta. Oikein paljon liimaa ja tarrrasukkia mukaan, jotta tällakertaa jaksaisi pysyä mukana.

Mushu, kunpa osaisinkin neuvoa mutta en oikein tiedä mikä olis fiksua... itse tietty amerikkalaistuneena kannatan aina sen toisen mielipiteen hakemista, mutta sekin nyt kai on täällä lähinnä sellainen tapa vaan...

Tuutikin on kerinnyt käymään :) Pahoittelut epätoivotusta vieraasta ¿ olis todella saanut edes ajoittaa vierailunsa vähän paremmin...

Sannalle tervetuloa takaisin, flunssan sairastaneena ja toivottavasti entistä ehompana :)

Deselle peukut pystyyn ¿ toivotaan, toivotaan että nyt tärppäisi!

ON: Täällä piinaillaan ja yritetään kovasti liftata Naksun kyytiin ;) Viikonloppuna iski sitten totaalinen itkuraivari ¿ klinikan sittemmin virheelliseksi osoittautunut lasku sai meikäläisen totaalisesti pois raiteiltaan ja lopulta toivotin miehen ja kissat ja koiratkin kivennavalle ja vetäydyin autotalliin vetistelemään... Toivottavasti se on hyvä enne, kun ei kuitenkaan ole ihan normaalia käytöstä ;) Nännit on edelleen kipeät ja valkovuoto todella runsasta ja väsyttää, mutta niinhän mua aina väsyttää... en kyllä kuitenkaan uskalla toivoa liikoja vaikka salaa toivonkin...

Yksis pp11

Vierailija
104/159 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kävin täällä kurkkimassa vanhojen kuumeilukamujen tilanetta ja mitä minun silmäni näkivätkään.

Suuren suuret onnittelut NAKSULLE :). Teidän pitkä odotus palkittiin nyt plussalla. Valtavan ihanaa ja onnellista masunkasvatusaikaa :)

Plussatuulia ja terkkuja myös kaikille muille vanhoille kuumeilukamuille (jos vielä mua muistatte)

-Sara-Maria rv 9+6-

Vierailija
105/159 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas...:)

Elokuu lähestyy pikku hiljaa ja innostus kasvaa koko ajan siis sen tulevan hoidon suhteen. Päästään taas piiiitkän tauon jälkeen takaisin hoitojen pyörteisiin kun klinikka avataan;) Kyllä se aika menee loppujen lopuksi melko nopeasti.

Yksis: Siellä sitä vaan piinaillaan:) Oireet kuulostaa ainakin lupaavilta, mutta kuten sanoit kannattaa nyt odotella, mutta täällä ollaan jo peukut pystyssä:D

Dejo: Nyt ei kun toivotaan vaan parasta! Jos tulos ei sitten kuitenkaan miellytä niin yrityksen puutteesta ei voi teitä syytellä;) Teillä oli jo hyvät lähtökohdat kun ovistesti oli positiivinen... Joten peukut pystyyn teidänkin puolesta!

ON: Täällä ollaan tosiaan tätä kesää yritetty ottaa suhteellisen rauhallisesti ja jätetty tämä " projekti" huilimaan.Kyllähän se mielessä pyörii koko ajan, mutta kun ei mihinkään pääse hoitoihin niin minkäs teet. Nyt siis heinäkuun lopulla olisi tarkoitus alotella terolutteja kuukautisten käynnistämiseksi ja sitten soitellaan jo klinikalle inssin toivossa:). Julkiselle puolelle on lähete vetämässä ja sieltä odotellaan kutsua. Olisi mukava päästä sinne julkiselle puolelle piankin, sillä rahaa palaa aikalailla tuolla yksityisellä puolella. Ollaan kyllä oltu todella tyytyväisiä yksityisen klinikan toimintaan, vaikka se nyt maksaakin.

Lopettelenkin tässä nämä löpinät ja painun suihkuun:)

Terv.Sannamary

Vierailija
106/159 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllapa toi Naksun uutinen jaksaa lammittaa mielta.

Sara-Marialle myos paljon onnea ja tarrasukkia matkaan mukaan...jotenkin oli sun plussa mennyt ohi!

Biancolle myos vilkutus¿miten sulla noita viikkoja on jo noin paljon!

Pariisitarkin oli ehtinyt moikkaamaan¿kiva kun jaksat olla kiinnostunut meista. Mites sun elamanmullistukset ovat sujuneet?

Ninnulille myos valtaisasti onnea! Onneksi tarppas nopeasti km:n jalkeen.

Tuutimarille hauskaa lomanjatkoa¿ei tassa auta muuta kuin odottaa ,etta aika menee nopeasti.

Desekin on palannut takaisin¿taisi olla varsin nautinnollinen matka¿toivottavasti yllatys tuliainen viela ilmoittelisi tulostaan, ja tati olis jaanyt pitkaksi lomaksi keski-Euroopan hulinoihin.

Yksis¿mun rapakontakainen kanssa-sisko! Voi vitsi mulla on taalla, kaikki raajat ja ulokkeet ristissa sun puolesta¿oireet on ainakin lupaavat¿bdbdbdbd¿Itkuraivarit kuullosti kunnon draamalta¿on siina varmaan ollut miehella ihmettelemista.

ON sen verran etta simppatestien tuloksia saa kuulemma soitella alkuviikosta jos siihen mennessa ei olla kuultu omalaakarilta. Mies ei ollut tyytyvainen lopputulokseen, mutta labrantati sanoi etta miehilla on aina joku ihme kuvitelma etta sita pitais saada purkki vahintaan puolilleen. Munkin mielesta naytetta oli vahanlaisesti, kaipa ne pyytaa uuden naytteen jos tavaraa ei ollut tarpeeksi.

Edelleen jannittaa ihan hirveesti miehen tulokset, mutta ei kai tassa muu auta kuin odottaa. Ja odottavan aikahan on tunnetusti pitka.

Vilkutukset viela Nellalle ja muillekin enskaliineille!

Nuuts-Tuuts

Vierailija
107/159 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei vaineskaan ei ole joulu heinäkuussa, mutta pitkältä tämä aikaa kyllä nyt tuntuu, ja ajatukset on kyllä aika tarkkaan vaan siinä testissä :( Onko testipäivä elämän onnellisin päivä vai tuleeko kylmää vettä niskaan koko saavillinen... Ei jaksais odottaa! ¿ tekis ihan hirveesti mieli testata, mutta liian aikaistahan tuo vielä on... testaanko pp14 vai pitäiskö odottaa odotettuun kuukautisten alkamispäivään (pp17)? Osaako joku fiksumpi neuvoa?

Anteeksi tämä omanapaisuus, mutta mies on taas reissussa ja on ihan selkeesti liikaa aikaa ajatella näitä juttuja...

Sannamary odottelee terokuuria alkavaksi ja inssiä... ei muuta kuin jaksua odotukseen! *taputtaa olkapäälle ja halaa* Täällä meillä ei julkista puolta ole vaihtarina, mutta onneksi meillä vakuutus korvaa aika mukavasti vielä tässä vaiheessa.

Nuutti ¿ kyllä lämmitti kun ihan siskoksi kutsuit... hauskaa kun en ole yksin täällä isossa ihmemaassa näitten juttujen kanssa :) Mies oli kyllä aika hoona, katteli vaan kun tavarat lenteli ;) Tuskin teidän tarttee määrää murehtia ¿ onhan ne niin pieniä ne uimarit, että vähempäänkin mahtuu enemmän... jaksua odotukseen! Toivottavasti siellä on kaikki kunnossa.

Huiskutuksia kaikille muillekin...

T. Yksis Yksinäinen pp12

Vierailija
108/159 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnulille onnittelut -ymmärrettävää tuo matalan profiilin pitäminen keskenmenon jälkeen. Toivottavasti nyt kaikki sujuu hyvin ja pikkukyytiläinen pysyy matkassa.

Yksis, voihan vitalis, kun sulla on jännät paikat... Oireet kuulostaa kovin samalta kuin Naksukin taannoin kirjoitteli, joten ei muuta kuin bdbd.

Dese on pistänyt hotellin sängyn jouset vinkumaan, hyvä juttu! Kunpa teille olisi tarttunut mukaan matkamuisto, luigi tai jose tai vastaava :)

Hitsi Tuutimari, sulla kävi kuin Killalla ja muutamalla päivällä missasitte seuraavan kierron hoitojen osalta -pahoittelut. Itsellä kävi, kerrankin, onnellisesti päinvastoin ja pitkäksi venähtänyt kierto mahdollistaa inssin jo tähän kiertoon.

).( Kp 4 ja huomenna aloitan Puregonin piikittämisen. Seuraava ultra sovittiin vasta viikon kuluttua, mäkin kun kuulun tähän HitaastiLämpiävät-klubiin. Jos kaikki sujuu hyvin, inssi olisi heinä-elokuun vaihteessa. Kuten me kaikki vastaavassa tilanteessa, toivon niin kovasti, että tärppäisi, sillä seuraava kierto jää taas väliin matkan takia.

Nyt mansikoita poimimaan!

-helli

Vierailija
109/159 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksis: Pakko nyt tulla sanomaan hieman omia mielipiteitä kun kyselit tuota testailupäivää... Eli mä varmaan pyrkisin odottelemaan sinne kuukautisten todennäköseen alkamispäivään. Se voi olla vaikeeta, mutta ehkä se on varmempi kuitenkin testata hieman myöhemmin kuin etuajassa. Ei tule niin paljon pettymyksiä. Painotan kuitenkin, että tää oli vaan mun mielipide ja saathan sä testata vaikka kumpanakin päivänä jos siltä tuntuu:) Helppohan se mun on täällä sanoo, että odottele kun ei tarvii itse vielä piinailla;)

Hellikki: Sullakin on sitten kohta jännät ajat edessä:) Me tullaantäältä perässä myös, mutta suunniteltu inssi olis menossa vasta sinne elokuun loppuun jos kaikki hyvin menee siinä sivussa. Toivotaan,että kaikki menee toivomusten mukaisesti.

Yksis ja Nuutti: Saanko mä udella, että mistä päin yhdysvaltoja kirjottelette? Olette mahdollisesti kertoneet sen jo joskus aiemmin, mutta kun tulin tänne palstailemaan näin jälkikäteen niin ei oo kaikista asioista oikein perillä vielä...:/ Ei tietenkään ole pakko sitä kerto, mutta kunhan uteliaisuuttanin kyselin...;) Teillä näyttää ainakin kirjoitusten perusteella olevan mahtavia ilmoja,ehkä välillä liiankin kuumia :)*kärsii jo näistä Suomen 25 asteen lämpötiloista*

Terv.Sannamary

Vierailija
110/159 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa jäädä osa jutuista kommentoimatta, sen verran pitkää pinoa olitte poissaoloni aikana ehtineet saamaan aikaan. Mutta yritän jotain edes....

deselle kiitos kirjavinkistä ja videosta netissä. Itkuhan se tuli täälläkin! Onse vaan kumma, että vaikka asian yrittää painaa villasella niin sieltä se alitajunnasta se itku sitten kuitenkin aina tulee. Ja mitä ¿mökötykseen¿ tulee, juu, soffalla edelleen mökötetään ja kirotaan tätä hiivatin sadesäätä lomalla....

AnnaV:lle harmi että näin kävi, mutta hyvä nyt että arvot ovat nollilla. Pääsette taas uuteen yritykseen! Joko sait neuvon tähän kommentoimiseen, että kannattaa pitää kahta ikkunaa auki kun haluat kommentoida toisten viestejä. Mä pidän toisella puolella pinoa auki ja toisella puolella word-dokumenttia. Näin voi ¿reaaliajassa¿ kommentoida jokaista viestiä =) Sitten vain copy+paste viesti tuonne pinoon =)

Mihinkäs Brooke ja Jessica ovat joutuneet? Kesälomalla? Joko hoidot aloitetaan elokuussa vai meneekö syyskuuhun? Miten Jessican sen työpaikan kanssa kävi?

pisaralle tervetuloa joukkoon! Olen tällainen vanha patu täällä jo, harvakseltaan kirjoittelen kun omassa navassa ei tapahdu ikinä mitään =( Usko, toivo ja kaikki muutkin alkaa olla jo menetetty, mutta jonkun harvan langan varassa roikun siis vielä mukana zembaloissa...=)

Onnea Julille ja ninnulille plussista hurjan paljon!

Ja Naksu rakas ystävä! Sieltä se plussa sitten tuli ¿ ihanaa, mahtavaa, upeeta!! Ei haitanne enää siis mahakatarritkaan =) (mistä ihmeestä sä sen itsellesi kehittelit?) Hui kun menee ihan kananlihalle ajatuksesta, että kohta se on se pieni taapero sullakin =)

Nyt sitten seuraavaksi peukutetaan Yksiksen puolesta!!! Tuuhan sit heti kertomaan miten kävi, testasit sitten pp14 tai 17 =)

Tervetuloa joukkoon myös Sannamary, Mushu ja mamabear!

hapölle tsemia suurien päätösten edessä ja joko Islannin matka on takana? Olikos kivaa?

hellikille iso rutistus. Täällä samassa ¿kaivossa¿ ollaan! Onpahan ainakin seuraa toisistamme =) Onnea inssiin!

Buumi ¿ harmi, että hoitoihin tulee tauko! höh! Muistan itse kuinka hyppelin tasajalkaa kun se kysta ilmaantui ¿ just kun oltais päästy aloittaan hoidot. Olin niin varma että helmikuussa viimeistään päästään tositoimiin niin tässähän sitä vieläkin ollaan ilman mitään hoidon hoitoa =( Ei ole elämä reilua ei! *halaa*. Nellamaijalle myös tsemit tulosten selville saamiseksi! On se kumma kun aina tulee jotain esteitä....

Omassa navassa ei siis mitään erikoista kuten odottaa saattaa. Elokuun lopulla on kai sitten sen ekan ivf:n vuoro, jos sinne asti selvitään ilman vastoinkäymisiä. En kyllä oikein jaksa uskoa enää minkään asian onnistumiseen. Mutta sellaista se on.

Auringonpaistetta odotellessa. Huiskutukset kaikille ihanille enskoille! You rock!

Lomalainen Afternoon kp3

Vierailija
111/159 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helli: Hauskaa kun säkin olet päässyt hommiin ja inssi on edessä... annat vaan niiden munisten kasvaa ihan rauhassa ¿ hiljaa hyvä tulee ;) Lähettelen täältä munisten kasvatussäteitä ja tärppituulia...

Sannamary: Kiitos tuesta! Oikeassa olet, kyllähän se sinne sunnuntaille kannattaa odottaa eikä vaan turhaan tikkuja tuhlailla... eihän siihen ole enää kuin neljä yötä ;)) Ehkä mä kestän... Tänään on kyllä vatsaa juilinut siihen malliin, että olisko sieltä kuitenkin se tädin perhana tulossa. NuutsTuuts saa itse kertoa omasta sijainnistaan, mutta meikäläinen on täällä kaukana lännessä... hienot ilmatkin on taas välistä ohitse ja tänään on sää ollut kuin talvella konsanaan eli vesisade ja silleen ¿ toisaalta on ollut kyllä ihan hyväkin saada taloa vähän tuuletettua viileämmäksi sisältä.

Aftiskin on taas löytänyt tiensä tänne :) Täällä pidetään kyllä peukkuja ettei mitkään kystat tule väliin ja pääsette siihen IVF:ään... oikeesti ei voi olla niin huono tuuri, että menis suunnitelmat mönkään. Yritän malttaa sitä testaamista tonne pp17 ¿ ihan vaan ettei kuitenkaan tulis liian aikaisin testattua ja ehkä se testitikkukin vielä säästyy jos tätsä kerkiää paikalle ennen.

Huiskutuksia kaikille muillekin... lomalaisille Brookelle ja Jessikselle (mitens sen työn kävi?), Naksulle, Killalle, Buumille, Deselle, Diinalle, Hapölle, Tuutille, VA:lle ja kaikille muillekin...

ON: Täällä tissikipu vähenemään päin ja vatsaakin on juilinut tänään siihen malliin että saas nähdä... :( Aloitin tänään bussissa lukemaan Anna-Leena Härkösen Heikosti Positiivista ja kyllähän se hyvältä vaikuttaa (lue: yritin kovasti olla nauramatta ääneen siellä täydessä bussissa). Kaikki kamut on lomalla kuka missäkin, mies on Clevelandissä ja minä siis ihan Ykä Yksinäisenä täällä ¿ vettä sataa ja mieli on vähän matala... huono piinailija olen ja pessimismi alkaa viemään voiton...

T.Yksis pp13/17

Vierailija
112/159 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapikaa vaan käymässä, mulla on sellainen työ että näin kesällä on oikein superhässäkkää - ja lomaan vielä pari viikkoa aikaa, huoooooh.

Naksuliini, mitkäs fiilikset?

Yksikselle on kaikki sormet ja varpaat täälläkin pystyssä, miten ihmeessä pystyt olemaan testaamatta? Eihän nuo juilinnat välttämättä ole huono merkki - *bd bd bd bd*

Nyt en ole ihan kärryillä, että keillä kaikilla oli hoidot käynnissä/alkamaisillaan... sorry.

Aftis - moi pitkästä aikaa! Sinäköhän kyselit mun työpaikka-dilemmasta? No mä tein sen ratkaisun, että lopetin leikin kesken. Eli siis päätin, että keskityn vain ja ainoastaan hoitoihin ja pysyn tässä työssäni, joka on jo tuttua ja turvallista, jos se mitenkään auttaa hoidoissa.

ON: kp1 ja tänään soittoa tyksiin; varmistan, että pistän tässä kierrossa sitten jarrun (tai siis tk-täti pistää), ja ensi kierrossa ollaan jo tositoimissa, huihuihuihui. Ivf pitkällä kaavalla siis.

Nyt pakko jatkaa töitä, puhelin hyppii pöydällä koko ajan!

Vilkutukset kaikille Enskoille ja aurinkoista loppupäivää, yritän ehtiä palata paremmalla ajalla!!

Jessis

Vierailija
113/159 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa, että moni on pääsemässä elokuun lähestyessä taas vauhtiin hoitojen kanssa. Jotenkin ainakin omaa oloa taas helpottaa, että on mukamas joku proggis meneillään. Ja Aftiskin on palaillut langoille sirkuttamaan -kiva juttu.

Yksikselle vielä erikoissuperhyperäldet tsemppaukset ja peutukset viimeisinä piinapäivinä -nappaa se plussa! Go Yksis, go Yksis...

Koira on lenkitetty, kukat kasteltu, mies lietsussa, joten nyt parkkeeraan telkkarin ääreen loppuillaksi Tehistä ja Sinkkuelämää seuraamaan.

Ja loppukevennykseksi kuumeilupuolelta kopsattua -kiitokset wannabe_ammalle. Osui ja upposi mun huumorintajuuni :)

The Smiths were unable to conceive children and decided to use a surrogate father to start their family. On the day the proxy father was to arrive, Mr. Smith kissed his wife goodbye and said, ' Well, I' m off now. The man should be here soon.'

Half an hour later, just by chance, a door-to-door baby photographer

happened to ring the doorbell, hoping to make a sale. ' Good morning, Ma' am' , he said, ' I' ve come to...'

' Oh, no need to explain,' Mrs. Smith cut in, embarrassed, ' I' ve been expecting you.'

' Have you really?' said the photographer. ' Well, that' s good. Did you know babies are my specialty?'

' Well that' s what my husband and I had hoped. Please come in and have a seat' .

After a moment she asked, blushing, ' Well, where do we start?'

' Leave everything to me. I usually try two in the bathtub, one on the couch, and perhaps a couple on the bed. And sometimes the living room floor is fun. You can really spread out there.'

' Bathtub, living room floor? No wonder it didn' t work out for Harry and me!'

' Well, Ma' am, none of us can guarantee a good one every time. But if we try several different positions and I shoot from six or seven angles, I' m sure you' ll be pleased with the results.'

' My, that' s a lot!' , gasped Mrs. Smith.

' Ma' am, in my line of work a man has to take his time. I' d love to be In and out in five minutes, but I' m sure you' d be disappointed with that.'

' Don' t I know it,' said Mrs. Smith quietly.

The photographer opened his briefcase and pulled out a portfolio of his baby pictures. ' This was done on the top of a bus,' he said.

' Oh, my God!' Mrs. Smith exclaimed, grasping at her throat.

' And these twins turned out exceptionally well - when you consider their mother was so difficult to work with.'

' She was difficult?' asked Mrs. Smith.

' Yes, I' m afraid so. I finally had to take her to the park to get the job done right. People were crowding around four and five deep to get a good look'

' Four and five deep?' said Mrs. Smith, her eyes wide with amazement.

' Yes' , the photographer replied. ' And for more than three hours, too.

The mother was constantly squealing and yelling - I could hardly concentrate, and when darkness approached I had to rush my shots.

Finally, when the squirrels began nibbling on my equipment, I just had to pack it all in.'

Mrs. Smith leaned forward. ' Do you mean they actually chewed on your,uh...equipment ?'

' It' s true, Ma' am, yes.. Well, if you' re ready, I' ll set-up my tripod and we can get to work right away.'

' Tripod?'

' Oh yes, Ma' am. I need to use a tripod to rest my Canon on. It' s much too big to be held in the hand very long.'

Mrs. Smith fainted.

Vierailija
114/159 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas¿

Piti vaan tulla vilkuttamaan Aftikselle ja Jessicalle pitkasta aikaa! Teillahan on molemmilla jannat paikat elokuussa. Toivottavasti IVF:n taika tehoaa myos teihin.

Sannamary: Me ollaan taalla ¿smack dab in the middle¿ eli Keski-Lannessa. Juu on ilmoja pidellyt, 35c-39c on ollut, tanaan onneks vahan viileampaa. Ukkosta lupasivat, mika voi olla varsin railakasta menoa taalla tasangolla.

Yksis-Yksinainen¿varmasti on hankalaa olla miettimatta mita navan alla tapahtuu, varsinkin kun ukkokin on reissussa. Toivottavasti saat ajan kulumaan nopsasti. Tohon testaamisen ajankohtaan en osaa kylla mitaan sanoa, kun en ite paase koskaan testaamaan. Jaksuhaleja harmaaseen paivaan kuiteski.

Hellikille tsemia piikitykseen ja kiitos paivanpiristyksesta!

Pitaa jatkaa taas toita!

Nuutti

Vierailija
115/159 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun palasin en tunnu osaavan pysyä poissa =)

Mut piti tulla sanoon Hellikille ja Nuutille että kiitos tsempityksistä ja että palasin osaksi siksikin, että kohta se pitäisi se ivf olla meilläkin edessä eli jotain ON juttujakin olisi siis kerrottavana =)

Ja Yksis, kiitos sullekin tsempityksistä =) Vielä aion sinnitellä mukana, enkä ihan vielä suostu antamaa periksi! Ja se piti vielä sanomani, että oltiin molemmat kommentoitu yhtä lapsettomuusblogia eilisen/tämän pvn aikana (tai tuskin siellä ketään muuta Yksistä jenkeistä oli =). Mä esiinnyin siellä mun toisella nettinimellä eli Ellie =)

Öitä armaat enskat!

Afternoon

Vierailija
116/159 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on koira lenkitetty, kaupassa käyty ja nyt sitten parkkeerasin tähän koneen ääreen kahvikupposen kanssa... ja vesisadekin alkoi sopivasti. Toivottavasti vähän sataakin, jos vaikka saatais kanttarellejä tulevana syksynä. Koira loikoilee sylissä ja kissa nukkuu pöydällä, mikäs tässä olessa :) En tiedä miten kieroutunutta ajattelua tää on, mutta kyllä verkkokamuista seuraa on ¿ ihan odotan aina, että pääsen tänne tarkistamaan kuulumiset ;)

Aftis: Heh, hassua minähän se siellä :) Harvemmin mitään kommentoin, mutta nyt kun oikein käskettiin...

Hellikille kiitos piristyksestä! Kyllä putosi täälläkin ihan täysin... ja kiitos myös tsemppauksesta.

Nuutille kiitos halista (tuli tarpeeseen) ja muillekin Enskoille kannustuksesta :)

Jessiksellä siellä alkaa tositoimet... seuraat vaan Naksun esimerkkiä niin hyvä tulee :) Käyt siis tk:ssa jarrupiikillä? Pistätkö kuitenkin muut mömmöt itse...

ON: Kolme yötä vielä... kyllä jännittää ja jotenkin vaan tuntuu siltä, että jos ei onnaa niin onnistuuko sitten koskaan... juu, juu, ihan väärä ajattelumalli ja kuten Aftiskin totesi niin periksihän ei anneta. Kai tässä vaan on nyt niin iso lataus, kun ensimmäistä kertaa tämän naisen elämässä saattais jopa oikeesti onnistua... Huomenna on perjantai ja ukkokultakin saadaan taas kotiin viikonlopuksi :)

T.Yksis pp14 (enkä ole vielä testannut)

Vierailija
117/159 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa se on jo perjantai ja viikonloppu edessä:) Voi että kun olenkin odottanut tätä ihanaa aikaa...Saa nukkua aamulla piiiiiitkään;)

Nyt alkaa pikku hiljaa asiat pyörimään täälläkin päin. Sain eilen ensimmäisen ajan sinne naistenklinikalle, joka on sitten elokuun lopulla. Näyttääkin menevän kaikki ajat päällekäin kun mulla pitäis siellä elokuun lopulla olla tuleva yksityisen inssi aika.Pitää nyt sitten katsoa millaista vauhtia siellä julkisella puolella se hoitoruljanssi oikein menee... Onneksi tajusin kysäistä teitä tästä naistenklinikan lähete asiasta muuten odottelisin täällä edelleen turhaan kutsua ensikäynnille kun edes koko lähetettä ei ole sinne saapunut. Kiitos teille! :)

Lähdenki tästä tekemään pienet lenkit ennen kuin alkaa sataa taas.Heido!

Terv.Sannamary

Vierailija
118/159 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joten eipä sitäkään testitikkua tuhlata ja jännätä sunnuntaille. Pääsenköhän mä koskaan siihen testitikkuun saakka? :(

Kiitos kaikille tsemppauksista!

Yksis

Vierailija
119/159 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kaikille onnittelijoille!!! Niin mahtavasti kirjoitatte, tulee niiiiiin hyvä mieli!! Kiitoskiitoskiitos!! Hapö, Mushu, Tuutimari, Dese, Sara-Maria, Aftis... Toivottavasti taas kiittelin kaikkia, teitä on niiin monta että voi joku jäädä vahingossa väliin!

Ja heti alkuun sitten vielä kyselen, että saanko vielä jonkin aikaa täällä palstailla teidän kanssa? Kun vielä aristan muualle siirtymistä, te kun olette SE porukka jolta sen suurimman tuen olen saanut!!!

Mushu: Aika pitkä kierto on tulossa, toki yksityisellä käynti ei kyllä hallaakaan voi tehdä... Tosta Taysin jonosta: Meillä kesti pari-kolme kuukautta lähetteen laittamisesta ensikäyntiin, siitä sitten lähti rullaamaan oikein vauhdilla. Itse olen tosi tyytyväinen (näin jälkikäteen), että odotettiin, hoito on kyllä ollut mitä mahtavinta. Todella huomaavaista porukkaa siellä töissä (suurin osa), ottavat asian oikeasti omakseen, ymmärtävät miten tämä asia vaikuttaa tunteisiin ja ymmärtävät myös sen, ettei enää hoidoissa aikailla ¿ tarpeeksi on jo saanut odottaa siihen mennessä. Joten itse koen, että kannatti odottaa se muutama kuukausi!

Tuutimari: Jaksamista sinne sieltä alkukierron kurjuudesta nousemiseen, kyllä se elämä taas voittaa!! Ja kyllä se kiva tulos sieltä vielä tulee!! :)

Sannamary: Toden totta, toivoa ei kannata heittää sinne kaivoon!!! Ilmielävä esimerkki olen siitä, että täysin toivottamaltakin vaikuttava tilanne voi hoitojen myötä kääntyä onneksi!! Totta se vaan on!!

Dese: Hih, hienoa että tuli supervahva ovisplussa, sieltä se varsinainen plussakin sitten pamahtaa!! :)

Yksis: Ehei, en ole vielä kirjoitellut o-puolelle. Iiiiiik, tosiaan, voisin sinnekin jo mennä, asian sulattelu onkin ottanut arveltua pidemmän aikaa, en ole oikein vielä itseäni plussanneeksi sisäistänyt! ;) Sulla on siellä kyllä tosi selvät oireet, toivotaan että liityt seuraan!! :) Niin, siis mullahan se tissikipu tais hävitä melkeen kokonaan ja mahassa mylläsi menkkamaisesti ¿ tosin nyt on tisut tulleet uudelleen kipeeksi, erilaisesti ku ennen!

Sara-Maria: Onnittelut myös sinne!!!! Loistojuttu, nyt päästään taas yhdessä samaan pinoon!!! :)

Nuutti: Kyllä se pienikin tippa riittää, ei sitä tavaraa litratolkulla tarvita! ;) Pidän peukkuja, että alkuviikosta saatte hyviä uutisia!!

Hellikki: Sinä se olet siellä alkanut piikittelemään masuun, toivottavasti on suuuuuuren suuri hyöty siitä!

Aftis: eiköhän se eka ivf sielläkin tuo sen tuloksen! ;)

Jessis: Jeyyy, teilläkin sitten tuo ivf saa luvan alkaa!! Onnea tulevaan koitokseen!!

Täällä on nyt työreissusta palattu ja loma alkoi!! Täytyy sanoa, että tämän viikon aikana en ole kyllä vieläkään sisäistänyt tätä asiaa, ei ole vaan ollut aikaa edes miettiä sitä paljoa! Paitsi öisin ennen nukkumista, masua tulee kyllä nyt jo taputeltua ja pienelle mielessä juteltua... :) Nyt ajattelin, että " käytän" tämän loman asian perusteelliseen pohtimiseen ja sisäistämiseen ja toivon, että siihen on myös syytä eikä mikään ikävä yllätä. Sitä on niiiin pitkään ollut lapseton ja näköjään sen jo tosiaan sisäistänyt omaan minään (vaikka vielä hetki sitten väitin, ettei näin ole!), että vie varmasti aikansa, ennen kuin tajuaa että todella olen raskaana! Sellaisia sekunnin valaistuksia tulee silloin tällöin ja se on mitä mahtavin tunne!! :)

Vierailija
120/159 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missasin tuon sun vikan viestin... Älä vielä luovuta kultapieni, ei se tuhruvuoto vielä ole tappion merkki - toisilla tarkoittaa juuri SITÄ!!!! Pidän edelleen peukkuja teille niin että ihan kramppaa!!! *halaa ja rutistaa tiukasti*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme