Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ ENSIKOT heinäkuussa +++

01.07.2007 |

[color=00868B]Haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta, mutta jostakin syystä Täti Punaisen sijaan Herra Haikara on eksynyt matkalla ja tarvitsee nyt vähän apua! Tutkimuksiin ja hoitoihin on siis tiemme käynyt.

[color=00C5CD]Mukaan mukavaan joukkoomme saavat liittyä kaikki halukkaat esikoistaan toivovat, oli sitten hoitopolkusi vasta alussa tai olet ehtinyt jo sitä pidemmälle kulkemaan!

[color=00868B]Esittelethän itsesi vastaamalla tähän viestiin. Jos

esittelyssäsi on myöhemmin lisättävää tai muutettavaa, vastaa taas, niin päivitämme tietosi.

[color=00E5EE][b][size=2]Ensikot:[/b][/size][/color]

[color=FF69B4]Adette

[color=CD1076] Ikä: Molemmat 27 vuotiaita

Yritystä takana: Syyskuusta 2005

Hoidot: clomit+terolutit. munatorvien aukiolo tutkimus joka ok. verikokeita liuta otettu musta josta löytyi vika keskenmenoille (2 keskenmenoa 8/2006 ja 10/2006 ) verenhyytymistekijöissä häiriö. Viimeistään kesäkuussa 2007 jatkuu tutkimukset/hoidot.

[color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]Afternoon

[color=CD1076]Ikä: molemmat vuosimallia -73

Kotipaikka: Etelä-Pohjanmaa

Virallinen yritys aloitettu 07/05, pillerit jätetty pois 04/05

Tutkimukset: verikokeet, simppatesti, aukiolotutkimus, useita ultria, 4

kiertoa clomifenia, 2 inssiä tehty tuloksettomina. Siirrytään yksityiselle

hoitoihin 17.1. lähtien. Vikana ilmeisesti ovuloimattomuus, muuta syytä ei tiedossa.

[color=FF69B4]amalia78

[color=CD1076]Eli mulla ikää 27v, mies samaa vuosimallia

Kotipaikka: pohjosen tyttöjä olen

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimukset: miehen simpat tutkittu, hitaita ovat, mutta muuten ok. Laparoskopia tehty ja siellä kaikki hyvin. Ensimmäinen inssi 02/07.

[color=FF69B4]AnnaLeena78

[color=CD1076]Ikä: 28 v, mies 31

Asustellaan etelä-suomessa.

Yritystä takana: Esikoista ollaan yritetty nyt viitisen vuotta, ja ilman mitään tuloksia.

Tutkimukset: Meillä vika miehen simpoissa, vasta-aineita, yms.., Hoitohistoria meillä on sellainen, että meidät laitettiin suoraan ivf:n, eli meille ei siis ole tehty inssejä. Lääkäri sitä mieltä, ettei niistä olisi tulosta tullut. Nyt siis ensimmäinen ivf takana. [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]_apila_

[color=CD1076]Ikä: minä 84 ja mies 83

Asuinpaikka: pohjanmaalla asustellaan

Yritystä takana: tammikuusta 06

Tutkimukset: munasarjat aukiolotutkimuksessa auki. Seuraavaksi verikokeita ja miehen simpat syynissä.

[color=FF69B4]Aqua80

[color=CD1076]Ikä:molemmat vm-80

Yritys alkoi 02/06 ja tutkimukset nyt loppukeväästä. Mulla on nyt kierron kartoitus menossa ja miehen pitäis simppanäyte viedä tutkittavaksi, kunhan saisi aikaiseksi. Ultrattaessa mulla oli toinen munasarja rakkulaisen näköinen, mutta kuulemma ei kannata vielä yhden ultran perusteella sanoa mitään (?)

[color=FF69B4]Buumi73

[color=CD1076] Ikä: kumpikin 33v.

Kotipaikka: Pääkaupunkiseutu

Pillerit jätetty pois 01/06

Tutkimukset: verikokeita, ultria, simppatesti. Oma kierto olematon, sitä käynnistämään Terolut-kuuri ja eilen ensimmäinen Puregon-piikki, maanantaina ultraan...

[color=FF69B4]Brooke73

[color=CD1076]Ikä: minä 33, mies yli 40-v.

Mistä kotoisin: Kaakkois-Suomesta

Yritystä kesäkuusta -05, tutkimukset aloitettu tammikuussa -07. Vikaa löytyi molemmista: miehellä huonot siittiöt ja vasta-aineita, minulla hormonihäikkää. Mies saanut lääkitystä joka auttoi vähän mutta ei ratkaisevasti. Hoitona meillä ICSI, ja ensimmäinen yritys on huhti-toukokuun vaihteessa.

[color=FF69B4]desejo, yleensä vaan dese

[color=CD1076]Ikä: sekä minä että mieheni 28v.

Yritys aloitettu 09/05

Tutkimukset: Perusverikokeet otettu 04/06, kaikki ok. 06/06 ultrattu

pco-tyyppiset munasarjat, gyneltä lugesteronia kiertoja tasoittamaan. 09/09 gyne totesi, ettei ovista taida tapahtua luomusti kuin silloin tällöin

sattumalta ja sain sitten clomit. Resepti odottelee vielä kaapissa, mutta

eiköhän apteekkireissu ole edessä jo ensi viikolla. Miehellä on lähete

simppatutkimuksiin, mutta hidasteena on aikataulusta johtuvia

järjestelyongelmia. Ehkäpä sekin saadaan vielä hoidettua.

[color=FF69B4]-Diina-

[color=CD1076]Ikä: minä 26, mies 27

Asuinpaikka: Etelä-Suomi

Yritys aloitettu: 10/05

Tutkimukset: Tutkimuksissa selvisi, että en ovuloi ainakaan joka kuukausi, joten tilannetta korjaamaan määrättiin Clomit 02/07. Eka Clomikierto ei auttanut, nyt annos tuplattu. Kiertoa säännöllistämään sain Terot. Aukiolotutkimus ok. Mieheltä otettu 2 x näyte, tulos normaalin rajoissa, hieman hitautta. Inssiä ei päästy tekemään kevään 2007 aikana, syynä ovuloimattomuus. Nyt kesä taukoa ja syksyllä toivottavasti nopeasti tositoimiin. Menopurit ja Clomit odottavat kaapissa klinikoiden kesätauon päättymistä.

[color=FF69B4]ElisaDay tai pelkkä ED

[color=CD1076] Ikä: 29 v., mies 31

Mistä kotoisin: pk-seudulta

Koska yritys aloitettu: 02/05

Mitä tutkimuksia tehty: miehellä siittiöitä vähän & hitaita, minulla ei

ainakaan kierronkartoituksessa ovulaatiota. Jonotellaan ICSI:in julkisella

puolella.

[color=FF69B4]hapö2

[color=CD1076]Ikä: molemmat -78

Kotipaikka: pääkaupunkiseutu

Yritys aloitettu: " tositoimiin" 02/06, pillereistä luovuttu vähän aiemmin

Tutkimukset: pco-tyyppiset munasarjat todettu 02/07, aukiolotutkimus oikea puoli ok vasen??, lisäksi verikokeita ja ultria. Simpat epänormaaleja ja vähän.

Hoito: yksi inssi touko-kesäkuussa ja sitten ICSI

[color=FF69B4]hellikki

[color=CD1076]Ikä: vuosirenkaita kertynyt itselle 32, miehelle 35

Kotipaikka: Pk-seudulla asutaan

Yritys aloitettu: esikoinen on ollut toiveissa elokuusta 2005 lähtien.

Tutkimukset ja hoidot: kaikki ensivaiheen tutkimukset takana ja toukokuussa on tarkoitus tehdä ensimmäinen inssi.

[color=FF69B4]hyntty-

[color=CD1076]Ikä: Ikää mulla on 22 ja miehuudella 23

Kotipaikka: asustellaan täällä melkeen pääkaupunkiseudulla

Yritys alotettu: 3/06 ja eilen oli sitten ensimmäinen polikäynti lääkärillä.

[color=FF69B4]Jessica

[color=CD1076]Ikä: Minä 31, mies 34

Kotipaikka: Turun seutu

Yritys aloitettu: 05/05

Tutkimukset aloitettu 9/06; kaikki ok (lievä endoepäilys); inssit 12/06, 02/07, 03/07 negaa. Seuraavaksi ivf syksy -07.

[color=FF69B4]Kathy@

[color=CD1076] Ikä: minä vm.-79, mies vm.-78

Kotipaikka: Jyväskylän maalaiskunta

Yritys aloitettu 09/05

Mulla todettu PCO 05/06, miehen simppatestissä todettiin, että epänormaaleja siittiöitä normaalia enemmän. Lääkityksenä on ollut nyt terolut. Kolme viimesintä kiertoa syönyt terojen lisäksi clomeja, Clomit eivät saaneet muniksia kasvaan eli en ovuloi ollenkaan. Kesän hoidot tauolla ja syksyllä aloitetaan Menopurin pistely ja toivottavasti päästään ensimmäiseen inssiin.

[color=FF69B4]Keiju

[color=CD1076]Ikä: 29v. (mies 28v.)

Kotipaikka: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: pillerit jätettiin pois 8/2005. " Tositoimiin" ryhdyttiin

2/2006. Terolut aloitettu 5/2006. Teroista huolimatta kierto muuttunut taas epäsäännölliseksi. Clomit aloitettu 01/07. Siemenneste erinomaista.

[color=FF69B4]Killa

[color=CD1076]Ikä: molemmat 31v

Kotipaikka: Helsinki

Yritys aloitettu: 8/05

Perustutkimukset tehty. Vikaa ei löytynyt. Inssiä suositeltiin ekaksi hoidoksi. Hoidot aloitettiin huhtikuussa -07. Tokasta inssissä kemiallinen raskaus.

[color=FF69B4]käärö

[color=CD1076]Ikä: minä 24 ja mies 27

Kotipaikka: Pohjois-suomi

Yritys aloitettu 06/04

Tutkimukset: mulla on todettu etten ovuloin tai sitten ovuloin todella harvoin, endo epäily. Clomeja syöty 3 kiertoa 50mg ja 100mg, ilman ovista ja tulosta. Miehen simppatestin tulos normaali.

[color=FF69B4]-marge-

[color=CD1076]Ikä: olen 25v. ja mieheni 26

Kotipaikka: hämeessä asustellaan.

Yritys aloitettu 05/06

Tutkimukset: pco-tyyppiset munasarjat todettu 11/06. Simpat ok, kierronkartoitus mahdollisimman pian. Clomit ja puregon kokeiltu, ei sopineet (sekoittivat tuotannon täysin). 02/07 lähete ivf-jonoon julkiselle puolelle, yksityisen vastausta odotellaan. [color=00E5EE]~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ +~+~+~

[color=FF69B4]Naksu

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 26-v.

Kotipaikka: Tampere

Yritys aloitettu: 09/2005

Tutkimukset: Tehty kierronkartoituksia, ssg, ultria, simppatestit, ei mitään vikaa missään. Inssit 12/06, 02/07, 05/07 kaikki negaa ja lisäksi suunnitellut mutta ei toteutuneet 01/07 ja 03/07. Viimeisessä inssissä todettu mun kropan toiminta täysin ennustamattomaksi ja oikukkaaksi > ivf suunnitteilla JO vkolle 26!

[color=FF69B4]nellamaija

[color=CD1076]Ikä: minä -76 ja mies -74

Asuinpaikka: Keskemmällä Suomea

Yritystä takana: maaliskuusta -06

Tutkimukset: Minulla endometrioosia (myös munasarjoissa), miehellä simpat ok, mutta vasta-aineita. Lisätutkimukset elokuussa -07

[color=FF69B4]-ninnuli1-

[color=CD1076]Ikä: Molemmat ollaan 27v.

Mistä päin: Kaakkois-suomi

Yritys aloitettu: 04/05

Tutkimukset: Aloitettu elokuussa 06. Miehen simpat, verikokeita, ultra.

Muuten kaikki ok, paitsi pco-epäily. Aukiolotutkimus ok, Metforem-lääkitys ovulaation tukena tällä hetkellä ja maalis-huhtikuussa alkaa " oikeat" hoidot. Yllätys luomuplussa juuri ennen hoitojen aloittamista, mutta KM 5/07.

[color=FF69B4]Nuutti77

[color=CD1076]Ikä: Molemmat vm 77.

Asuinpaikka:Yhdysvallat

yritys aloitettu06/06

Tutkimuksiin heinakuussa 07

[color=FF69B4]Oon@77

[color=CD1076]Ikä: 29 ja 37

Kotipaikka: Pääkaupunkiseutu

Pillerit jätetty pois 12/04

Tutkimukset: Mulle ultria, endoepäilyjä ja kaikenlaista sekavaa. Toistaiseksi kaikki kuitenkin näyttää normaalilta. Mies ei vielä suostu hoitoihin.

[color=FF69B4]Rouwa

[color=CD1076] Ikä: minä 24v. ja ukko 25v.

Kotipaikka: Pirkanmaa

Yritys aloitettu: 06/06

Taustaa: 2003 endo epäily, 08/06 PCO, minulla ei ole spontaaneja menkkoja enkä myöskään luomusti ovuloi

Tutkimukset: Miehen simpat tutkittu, jotka ovat hyvät, ultria tehty,

clomeja+teroja kokeiltu (eivät sopineet ja käyttö kiellettiin :( ). Vuoden

lopusta saadaan lähete TAYS lapsettomuuspolille. Sitä ennen ei tehdä enää mitään.

[color=FF69B4]s-a-a-r-a, saara vaan;)

[color=CD1076]Ikä:minä22v, mies 23

Mistä kotoisin: tampereen lähikunta...

Koska yritys aloitettu:09/04 on pillerit jätetty pois

Mitä tutkimuksia tehty:mieheltä on tutkittu simpat, niissä vähän häikkää, eli määrä hiukan pienempi kun olis suotavaa ja myös epämuodostuneita on niistä osa. testosteronitaso myös hiukan matala. tosin näiden kummankaan asian ei kuulemma pitäisi ratkaisevasti lapsettomuuteen vaikuttaa...? sitten vielä joku kromosomitutkimus on otettu, mutta tulokset ei ole vielä tulleet. itelle tehty jotain verikokeita...en muista tarkalleen mitä, jotain hormoneja niistäkin mitattiin,niissä kaikki ok. ja myös sokerirasitustesti, kuu-lemma varmuuden vuoksi että jos olis jotain sokerihäikkää joka estäis

ovuloimasta.kaikki kuitenkin ok. munanjohtimien aukiolotutkimus myös

takana,sekin ok. kaks tuloksetonta inssiä takana, nyt on mies

clomifen-kuurilla, ja tää kierto on taukoa, ja sit joulukuussa taas uusi

yritys.

[color=FF69B4]Sannamary

[color=CD1076]Ikä: Minä 27 ja mies 26

Yritystä takana: Elokuusta 2005

Hoidot: Terolut menee lähes jatkuvasti. Clomit menneet ties kuinka monta kiertoa ja nyt kokeiltu myös Clomi+Menopur+Pregnyl yhdistelmää tuloksetta. Syksyllä tarkoitus kokeilla inssiä.

[color=FF69B4]sannuli-80

[color=CD1076]Ikä: Minä 26 ja mies vuoden vanhempi

Kotipaikka: Olemme lounais-suomesta

Yritys aloitettu: pillerit lopetettu alkuvuodesta 2004, tehokkaasti aloitettu yritys elokuussa 2004

Tutkimukset: Siemenneste todella hyvä, ovuloin normaalisti.

Aukiolotutkimuksessa munajohtimet todettiin tukkeessa oleviksi ja niitä yritettiin laparoskopiassa avata siinä kuitenkaan ilmeisesti onnistumattta ja eka ivf hoito nyt ohitse ja mäkeen meni se yritys ja nyt viikolla 7-8 toivottavasti päästään PAS hoitoon. Mulla myös pco toisessa munasarjassa,toinen munasarja onkin vähän niinkuin nuukahtanut..edes stimuloimalla siihen ei saatu potkua. Hoidossa olemme käyneet ensin tyksissä ja nyttemmin turun ava-klinikalla.

[color=FF69B4]s-k-

[color=CD1076] Ikä: molemmat 23, mies muutaman kuukauden nuorempi

Kotipaikka: Oulun seutu

Yritys aloitettu 05/06

Tutkimukset: simppatesti (vastausta ei vielä tiedossa), ultra, jossa näkyi helminauhaa molemmissa munasarjoissa (lääkäri positiivisilla fiiliksillä, minä en)

[color=FF69B4]tuutimari

[color=CD1076]Ikä: Ollaan miehen kanssa molemmat 31 v.

Mistä päin: asustellaan Pohjoisessa Suomessa.

Yritys aloitettu: Ensimmäinen lapsi ollut toiveissa jo yli kaksi vuotta ja " todellinen" yritys aloitettu 10/05 (kun huomattiin, että ei se tullutkaan kun on tullakseen... :).

Tutkimukset: Viime syksynä on tehty kaikki perustutkimukset (siittiöt ok, hormonilabrat ok, munatorvet ok) ja siis selittämättömiä ollaan.

Hoidot: Muutaman kierron ajan Lugesteroni loppukierrossa (lyhyeen kiertoon ja tiputteluun) ja nyt kevään ajan Clomifeneja. Kesän jälkeen ollaan päätetty lähteä järeämpiin hoitoihin, jos ei vielä sittenkään tulosta ole tullut.

[color=FF69B4]VihervaaranAnna

[color=CD1076]Ikä 28, mies 25.

Paikka: Lounais-Suomi

Taustat: ekat PCO-epäilyt 3/2006, nyt diagnoosi varmentunut.

Lääkitys: E-pillerit jätin 11/2005, mutta ehkäisy pois kokonaan vasta

5/2006, Terolutit sain jo 3/2006 ja Clomifenit aloitin yhdellä tbl/pvä

10/2006. Mies simppatesteissä 11/06, jatkotutkimukset ja mahdollisesti ICSI edessä. Hoitojonossa olemme julkiselle puolelle. (Jonoon 12/06.) Clomit lopetettu.

[color=FF69B4]YksityinenAsia

[color=CD1076]Ikä: Minä -71 ja mies -69

Sijainti: Yhdysvallat

Yritystä: vähän on ja off vuodesta -97 ja nyt ihan tosissaan tutkimuksissa ja hoidoissa toukokuusta 07

Hoitoja: Tutkimuksissa kaikki kunnossa, miehellä myös. Ongelmana miehen ejakuloimattomuus yhdynnässä. Edessä kolme inseminaatiota alkaen kesä-heinäkuussa 07

[color=FFC0CB]*********************************************************

[color=00E5EE][b][size=2]Plussanneet Ensikot:[/color][/b][/size]

[color=FFC0CB]*********************************************************

[color=CD1076]milka1

[color=FF69B4]Ikä: 32

Mistä kotoisin: pk-seutu

Koska yritys aloitettu: klinikalla eka käynti tammikuussa 06

Mitä tutkimuksia tehty: aukiolot, progesteronit ym hormonit, kilpirauhaset, toistaiseksi ei syytä löytynyt miksi ei toimi, takana 5 inseminaatiota luonnonkierrolla, 1 hormoneilla joka johti raskauteen, josta km rv8. Uusi raskaus seuraavasta inssistä.

[color=CD1076]EmmaEmilia eli lyhyesti EE

[color=FF69B4] Ikä: minä ja mies molemmat vuosimallia -79

Kotoisin: Pohjois-Suomesta

Yritys aloitettu: tammikuussa 2005

Tutkimukset: miehen simppatesteistä paljastui karu totuus eli omia siittiöitä ei ole lainkaan. Tilannetta yritettiin korjata kahdella hormonikuurilla, mutta se ei valitettavasti auttanut. Itselleni ei ole juuri tutkimuksia tehty paria verikoetta lukuun ottamatta.

Hoitohistoria: syksyllä 2006 tehtiin yhteensä 4 inssiä lahjasiittiöillä (1. luomukiertoon, 2. clomit+pregnyl, 3. clomit+pregnyl, 4. clomit+menopur+pregnyl) ja kaikista puhdasta negaa. Ensimmäinen IVF tammikuussa 2007, tuloksena 8 top-alkiota, joista 7 pakkaseen ja yksi siirrettiin. Tuosta tuoresiirrosta siis elämäni ensimmäinen plussa :)

LA (jos toivottavasti sinne asti päästään) olisi lokakuun puolivälissä¿

[color=CD1076]Bianco

[color=FF69B4] Ikä: minä 30, mies 32

Kotipaikka: pk-seutu

Yritys aloitettu 03/05

Perustutkimukset tehty loka-marraskuussa ja kaikki periaatteessa ok.

Ensimmäinen inssi 12/06, negaa. Toisesta, tammikuun 07 lopussa tehdystä inssistä siis tärppäsi, la on 23.10.07

[color=CD1076]Tuittu78

[color=FF69B4]Ikä: 28 ja mies 30

Kotipaikka: Espoo

Yritystä 12/04 alkaen ja hoitoihin hakeuduttiin 2/06. Kilpirauhasarvot saatiin kuntoon 12/06 ja elämäni ensimmäinen plussa tuli toisesta inssistä 2/07. LA olisi näillä näkymin 6.11, tosin todennäköisesti vielä muuttuu raskauden edetessä.

[color=CD1076]trixie2

[color=FF69B4]Ikä: Minä 27 ja mies 24v

Kotipaikka: Olemme pohjanmaalta.

Yritys aloitettu: Pillerit jätetty 05/05.

Tutkimukset: Simppatesti ok. Labrat ok. Aukiolotutkimus ok. Kaikki ok.

Eka ivf takana. Pakkaseen 6 alkiota ja siirtoon 1. Tulos nega. Seuraavaan kiertoon zumenon ja luge ja siirtoon 2. Toinen kiinnittyi ja la 9.12.07

[color=CD1076]kille75

[color=FF69B4]Ika: kumpikin vuonna -75 syntyneita

yritysta takana reilu vuosi (enaa ei itsekaan muista tarkalleen)

tutkimukset: Mitaan syyta lapsettomuuteen ei ole loytynyt. Nyt 11/06 kolme inssia takana ja neljas ensi viikolla. Tammikuussa olisi tarkoitus menna ivf:aan. 1. ivf ja tuoresiirto negaa ja eka pas plussaa. La 14.12.07

[color=CD1076]Tuiskutiusku

[color=FF69B4]Ikä: 25 v. ja miehellä 28 v.

Mistä päin: Itä-Suomi

Yritys aloitettu: 08/05

Tutkimukset: Tehty normaalit molemmille + miehelle lisäksi ultra. Selvisi, että miehellä vähän siittiöitä ja huonosti liikkuvia.

Hoito: ICSI huhtikuussa

[color=CD1076]-piggeliina

[color=FF69B4]Ikä: 32v, mies 31v

Kotoisin ollaan Etelä-Suomesta

Yritys aloitettu: pillerit jätetty pois 09/2001

Tutkimukset: clomit+terot 3kiertoa 07/2002 tuloksetta, 02/2006 hoitoihin yksityiselle, jossa verikokeet, ultrat, munatorvien aukiolotutkimus tehty ja kaikki oli ok. Mulla vaan pitkät kierrot, ei pco epäilyjä. Miehen simpat tutkittu 2 kertaa ja eka oli normaali ja toinen normaalin rajoissa. Pelkät clomit uudestaan 06 ja 07/2006 tuloksetta. Tuplaclomit 04/2007 ja samaan kiertoon inssi 05/2007.

[color=CD1076]Vannis

[color=FF69B4]Ikä: 25, mies 26

yritys aloitettu: 3/05

tutkimukset: verikokeet kaikki ok, SSG normaali, 10/06 todettu PCO, simpat melko ok (epämuodostuneita paljon, mutta kokonaismäärä hyvä)

hoidot: clomeja 3 kk/2006, 1. IVF 1/07, 2. IVF 04/07, 3. IVF plussa.

[color=CD1076]Juliaana-82

[color=FF69B4]Ikä: vm -82, mies -78

Kotipaikka: Pohjanmaalla asustellaan

Yritys aloitettu 04/06

Tutkimukset: PCO-tyyppiset munasarjat todettu 05/07, johon aloitettu Metformiini. Myös Clomit oli tarkoitus aloittaa, mutta yllätysplussa tulikin ennen sitä.

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Buumi, kurjaa... :( Olishan ne nyt sen verran voineet siellä NKL:llä joustaa. Ihan oikein varmasti valitsit ¿ parempi luottaa siihen omaan hoitavaan lääkäriin kuin johonkin sijaiseen ja ehtiihän siihen IVF:n sitten myöhemmin jos kevyet keinot ei tepsi (ja kyllähän ne nyt tepsii ¿ ihan pakko!!!)

Sannamarylle myös pahoittelut lähetesekaannuksesta. Kurjaa kun menee tuolla tavoin aikaa hukkaan :( Toivottavasti se lähete nyt löytää pian perille ja saatte sen ensimmäisen ajan...

Mamabearille tervetuloa mukaan meidän joukkoomme! Pahoittelut keskenmenosta *halaa*

Nuutti ¿ Tottahan se on ¿I¿m blessed¿ kun saan asua paikassa, jossa on meri, järviä ja vielä vuoretkin... kaunistahan täällä on ja tekemistä riittää.

Aquan postimiehelle potku takapuolelle - siitähän se on kiinni, piilottelee vastauksia postissa ;) Toivotaan että saat simppatestivastauksen jo heti huomenna!

Naksu, joko testasit?

Loput enskat taitavatkin olla lomalaitumilla... vilkutuksia siis sinne *vilkuttaa*

Omaan napaan ei kuulu mitään kummempaa... täällä lasketaan piinapäiviä ¿ toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Helle jatkuu ¿ eilen elohopea kohosi +38,5C ja kyllä oli kuuma.

Yksis pp7

Vierailija
62/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin kuulkaa on, että perjantai 13.päivä... SE ON ONNENPÄIVÄ!!! Täällä on tänä aamuna testattu vahva, aivan selkeä +!!!! Käsittämätön tunne, meille tulee maaliskuussa vauva, jos kaikki menee hyvin!!!! Mä en ole edes osannut kuvitella, miltä tuntuu tällainen uutinen itse kertoa, on niin tottunut kuulemaan sen muilta..!! Mutta totta se on, me odotetaan vauvaaaaaaa!!!!! Oon ihan sekaisin, itken ja nauran, hytkyn ja tärisen!! Mies lähti hämmentyneenä töihin, aivan sekaisin tuokin, ei taida tietää mitä ajatella! :)

Ja uni ei tule silmään enää tänään, se on varma! :D

-Maailman onnellisin ihminen, Naksu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpäivähän tästä perjantai 13. päivästä tuli! :)

[color=deeppink]ONNEA NAKSU!!![/color] Aivan mahtavia uutisia heti aamutuimaan! Tää on kyllä ihan paras juttu! :) Ihanaa, että vanhimman kuumeilukamun pitkä odotus vihdoin palkitaan (odotuksella ;) ) ja sit vielä se, että jos ei inssit tuota tulosta, niin onneksi on sentään IVF olemassa! :)

Nyt vähän töitä, palaan teidän muiden kuulumisiin myöhemmin!

Killa

Vierailija
64/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko tulla kurkkaan ennen reissuun lähtöä miten sun testaukset meni ja aivan loistavan tuloksen saitte, joten oikein paljon ONNEA plussasta. Lähettelen täältä mukaan valtavan kasan vauvaliimaa ja tarrasukkia.

Vierailija
65/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt täällä jännäämässä ja kurkkimassa sun uutisia ja olihan ne parhaat mahdolliset!! Onneksi olkoon rakas palstakamu *haliruttaus*! Olikohan siitä mun pää punaisena puhaltamisesta apua :D Voi että kun ihanaa.. ihanaa ja ihanaa ja ihanaa!!!

T. Huomenna rouvaksi muuttuva Juli rv 7+1

Ps. Nyt sitten teille kaikille sitä plussapölyn pää punaisena puhaltamista +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
66/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN MAHTAVAA NAKSU!!!! Paljon onnea tästä loistavasta uutisesta!!!! Täällä ihan kyyneleet silmissä. Meinasin eilen jo sulle kommentoida tonne ivf-pinoon, mutta ajattelin odottaa tähän aamuun.... Loistavaa! Tiedän tasan miltä susta tuntuu, tämän kaiken odottamisen ja turhautumisen jälkeen.

Nyt et murehdi turhia vaan nautit täysin siemauksin raskaudesta!!! Olette sen ansainneet!! Ihania uutisia *onnenhali*

Käyn siis edelleen täällä vakoilemassa teidän kuulumisia. Nyt toinen kesäpiinailija Yksis, hyppäät Naksun kanssa samaan junaan! Tämä on määräys!

Buumille harmillinen yksi odotuskuukausi lisää....murr mitä toimintaa!

Minnes Brooke on kadonnut? Onko heppa kantavana?

Julille: mukavia häitä!

Kaikille muillekin enskoille kovasti vilkutuksia ja plussapölyn toivotuksia! Nyt Naksun perässä....

Kille

p.s. Masun kasvatus sujuu hyvin. Viikon päästä on jo rakenneultra ja nyt viikkoja on kasassa jo 18. Vatsa pömpöttää vähän, mutta rinnoista on tullut ihan Dolly Partonit ;-)

Vierailija
67/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja niitä parhaitahan täältä löytyi: ONNEA TUHANNESTI NAKSU! Ihana, odotettu plussa :)

Yksikselle kovasti plussatuulia ja jaksuja viimeisiin piinailuhetkiin -nappaahan sinäkin se plussa.

Buumille pahoittelut aikatauluongelmista -niin tuttua ja juuri niin rasittavaa. Sannamarylläkin on ollut sekaannusta lähetteiden kanssa -plääh, kylläpä tämä välillä on vaikeaa.

Killa, muistatko, että oliko VL kiinni viikot 27&28 ja lopun heinäkuuta toiminta normia? Mulla se tättärä vaan antaa odottaa itseään ja aloin jo haaveilla, että josko seuraavaan kiertoon voisi tehdä toisen inssin, ettei tarvitsisi syys-lokakuulle odottaa. Jäin vain miettimään, että vainko noiden kahden kiinnioloviikon takia lääkäri on koko ajan puhunut, että (aikaisintaan) elokuussa jatkettaisiin.

Hyvää viikonloppua kaikille enskoille \o/

-helli

Vierailija
68/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meinaa työnteosta tulla mitään, kun olen nii innoissani tuosta Naksun plussasta! :D

Hellikki: mun muistaakseni se on niin, että VL on kokonaan kiinni nää kaksi viikkoa ja senkin jälkeen vähän hiljaisempaa, mutta kyllä toimenpiteitäkin tehtäisiin. Itse olin ainakin ajatellut, että jos ois kierto vähän pitemmäksi venynyt, niin oltais tehty inssi tähän kiertoon. Mutta nyt kävi niin, että alkukierron ultraan en pääse, joten se tästä kierrosta.

Killa kp 3

Vierailija
69/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten upeeeeeeta!!!! Aivan mieltsisti onnea darling!! Tippa linssissä täälläkin äimistellään sun uutisia, en oikein edes tiedä mitä sanoisin kun oon vaan tosi onnellinen sun puolesta. IHANAA!!

Haleja!

Jessica

Vierailija
70/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...noin sen muistelinkin menevän. Joko sulla muuten alkaa loma vai vieläkö kärvistelet ensi viikon duunissa?

Olo on nyt siis vähän parempi -Naksuttimen plussa piristi, samoin tosiaan toiveet seuraavan inssin aikaistumisesta. Toivottavasti tättärä löytää tiensä tänne ja pääsisin ensi viikoksi varailemaan ajan alkukierron ultraan. Elokuun reissuakin odotan taas innolla -Toscanan pikkukylät kutsuvat meitä silloin.

-helli

Vierailija
71/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu, Valtavasti onnea ja tarrasukkia matkaan!=) Mä olen käynyt täällä joka päivä kurkkimassa varpaat ja peukut pystyssä. Siis aivan mahtavaa! Meinasin jo tulla sanomaan sulle että plussa tulee kun siitä limasta/vuodosta kyselit, mutta ajattelin olla takalalla vaan;) Kun mulla lorahteli viikon aina jotain housuun ennen plussaa.

Mutta hei paljon onnea matkaan ja ihanaa kesää vauvan odotuksen merkeissä!

Aurora & Oliver5kk

Vierailija
72/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kiitos kaikille onnitteluista: Killa, Kathy, Juli+pieni, Kille+pieni, Hellikki, Jessis, Aurora+Oliver... Tää on aivan käsittämätöntä, minä onnitteluiden kohteena - vihdoinkin!!! :) Pää on kyllä sekaisin ku mikä, itkua ja naurua meinaa tulla koko ajan, vaikka yksikseni täällä kotona kökin! :)

Ihanaa muuten kun te jo plussanneet käytte muistamassa - ja AURORA, kiitos!!! Tuntuu kyllä niiiin lämpimältä, että olette tässä mukana!! Auroran Oliver (aivan mieletön nimi muuten, yksi lemppareistani!!) onkin jo iiiisooo poika, siellä vauva-arki on jo täysin tuttua touhua! ;) Kyllähän ne lorahtelut ja muukin tässä on saanut toiveet nousemaan, vaikken sitä niin kovin ole uskaltanut hihkuakaan! ;) Katsotaan koska tämä mamma uskaltautuu o-puolelle kurkkimaan! :)

Nyt on jo ultrakin varattuna :), se on 2.8. mikäli kaikki menee sinne asti kuten pitääkin! Maailman paras ensimmäinen kesäloma!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
73/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: Oikein paljon onnea sulle plussan johdosta! Eli ei kannata menettää toivoa, vaikka välillä tää yrittäminen toivottomalta tuntuukin. Heti tuli oikein mahtava olo kun kuuli näin hyviä uutisia:) ONNEA!

Me ollankin tässä lähdössä piakkoin mökkireissulle viikonlopuks. Toivottavasti säät sallii. Flunssakin on jo parempaan suuntaa,pientä niiskutusta vielä:)

Taidankin tästä mennä pakkailemaan tavaroita. Hauskaa viikonloppua teille kaikille!

Terv.Sannamary

Vierailija
74/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Naksu!!! Aivan FANTASTISIA uutisia :) Nostit kuule kertaheitolla tämän muijan kaivosta - eikä siihen tarvittu tikkaita eikä mitään, pompattiin ihan itse hyvien uutisten voimalla!!!

Ihanaa, ihanaa, ihanaa! Mulla oli kyllä koko ajan hyvä kutina sun piinailun suhteen, vielä kerran ONNITTELUT!

Nyt tämä flikka lähtee hymyssä suin (kiitos Naksun) viikonlopun viettoon, eli koneen ääressä seuraavan kerran aikaisintaan sunnuntaina.

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

-Buumi

Vierailija
75/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAKSULLA ON KUIN ONKIN PULLA VISUSTI UUNISSA!!!

Onnea ihan mielettomasti...makin yritan nieleskella taalla kyyneleita heti aamutuimaan toissa! Kuin sita voikaan olla nain onnellinen toisen plussasta!

Tarrasukkia ja vauvaerikeepperia litrakaupalla naksuttimen salamatkustajalle!!!

Pidahan ovea auki nyt ainakain yksikselle ja kai sita mukaan joku luomuylllarikin mahtuis:)

puspus kaikkille!

Nuuttis

Vierailija
76/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä ihania uutisia täällä olikaan!!!!

NAKSULLE oiken ihanan isot superonnittelut plussasta!!!!!!!!!!!!!

Muistan kuin eilispäivän sen epätodellisen onnellisen olon mikä sulla Naksu nyt on. Yritähän nauttia täysin (ja kipein ;o)) rinnoin sun olosta ja plussasta, sen ootte kyllä ansainnut!!

Kaikkea hyvää toivotteleepi

kesälomalainen Piggeliina

Vierailija
77/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, onnea, onnea! ...ja tarrasukkia ja teippiä ja liimaa... jätäthän oven raolleen sinne o-puolelle, jospa sieltä pääsisi muitakin sinne livahtamaan ;) Kyllä olen todella onnellinen sun puolesta! *halaa*

Julille toivotan ainutkertaisen ihanaa hääpäivää! Muista myös nauttia päivästäsi ja anna kaason ja bestmanin hoitaa hommat...

Killelle, Nuutille ja Hellikille kiitos kannustuksesta, lämmittää kovasti mieltä ¿ kyllä täällä kovasti toivotaan... :)

Hellin oloa paransi tieto, että tunnelin päässä on kuin onkin valoa ja on oikeasti mahdollista onnistua... hienoa! Ihana lomakohde teillä on... meillä on vielä matkat ostamatta, mutta tällä hetkellä vahvin kandidaatti on Curacao.

Kaikille enskoille hyvää viikonloppua!

Yksis pp8 (vielä niin, niin monta päivää ennen kuin saa tietää...)

Vierailija
78/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ZILJOONASTI sinulle ja miehellesi, ja vähintään saman verran tarrasukkia pikkuiselle!!!!! Susta tulee ÄITI!!!!!!

Terv. vetistelevä Aqua :' )

Vierailija
79/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen kamalan paljon onnea vahvasta plussasta sinulle ja miehellesi!!!!

Muistan sut jo tuolta kuumeilupuolelta ja valitettavasti tänkin puolen jouduit kahlaamaan läpi ennen ihanaa palkintoa vuosien odotuksesta!! Nyt vaan nautit täysin rinnoin raskaudestasi ja kevätvauvasta!!

Olen kyllä niin iloinen teidän puolesta, vaikka huonosti olen kirjoitellut olen teidän " vanhojen" enskojen(sinä, killa,juli jne...) kuulumisia käyny seurailemassa tiiviisti.

Mutta eipä sen kummempia, täälä ootellaan elokuun puoltaväliä ja ensikäyntiä VL:ssä ja mahdollista nopeata etenemistä hoitoihin. Kesälomakin ois vielä edessä parin viikon päästä,miehellä se alkoi tänään..

Kaikille oikein paljon plussatuulia ja peukkuja taipaleillenne!!!

Vierailija
80/159 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ku näin että enskapino oli näin pitkä niin tiesin että Naksu on plussannut! [color=deeppink]ONNEA NAKSU IHAN MIELETTÖMÄSTI[/color]!!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa pienokaiselle, että pysyykin kyydissä maaliskuulle! :) Kyllä näitä uutisia onkin odotettu, asianomainen varsinkin :)

Han ja Sampo 5kk+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän