Moi työkaverini! Tiedän, että olet täällä ;)
Kommentit (107)
aina mua kohdellaan näin, aina mä saan kaikki paskaduunit ja huonompaa palkaa, kun te muut, eikä kenenkään mies edes jahtaa mua...kukaan ei edes huomannu, et mä olen täällä
t. sääli-sanna
Mä otan myös Oilin miehen, sillä on iso. Parempi jos pidät sen mun ukon, se ei osaa muuta kun valittaa. t. Riitta, jolla on isot bosat
vielä tuhat kappaletta jäljellä. Menepäs nyt, hus!
se mun kans valita,ja mulla on isommat ja en tarjoa sun ukolle eineksiä vaan kunnon kotiruokaa
Riitan kans silleen... Sori Ritu, mut mä näin!!!! terv. Sirkka
SIIVOAMAAN SIITÄ! POMON....HIK....NE....HIK
olin kuulevinani jotain ininää sisältä, mut nyt mä tajusin että Sanna jäi sinne. No, pääset maanantaina pois ! Eihän sulla kuitenkaan ole mitään elämää ! Voit tehdä meidän työt siellä. T Riitta jolla on vientiä
nyyh nyyh nyyh- tää on niin väärin, mua kohdellaan huonommin kuin muita, soitan työterveyteen ja kerron että mua työpaikkakiusataan av:llä
sanna
mä lähden sun mukaan ritu. Mä jo oikein odotan niitä kuumia kosteita öitä yhdessä jolloin voidaan juoruta kaikista näistä työpaikan haaskoista. Ota vaan isomunasia miehiä mukaan.. T: Ullis kielipitkänä
se mun ja Arin sekstailu oli kyl salaisuus ! Tää kostetaan. Mä tiedän, että olit Sannan kanssa lepsuilemassa ! Sori Sanna. T. Riitta
On aika taas jatkaa vääntämään maksalaatikkoa Saarioisen rasiaan.
Että voidaan taas kehua, kuinka meidän äiti tekee teidänkin äitien ruoat.
Jos jollain on muuten mukavia ideoita uusiin mahtaviin tv-mainoksiin, niin saa laittaa s-postilla tulemaan.
Johtaja Saarioinen
Meille tulee niin kivaa, että voidaan unohtaa nää tumpeelot miehet täällä Suomessa. T.Riitta paikat kosteana jo
Tulisko Riitta tai Sirkka vaikka syliin istumaan nyt näin kahvitauon kunniaksi? Työkavereita kun ollaan. Tai voin tulla hieromaan kipeitä niskoja jonkun huoneeseen? Anyone? Hei mihin te meette?
t. Pate
Mä näin, että sä olit siinä homassa pääosissa. Ala mennä nyt kopioimaan siitä ! Tai sulla loppuu työt. T. Riitta joka nussii myös pomoa
töissä menee -- Mut mä keskityn sun ukkoos kybällä
mä kerron siitä terkkarille samalla kun tästä työpaikkakiusaamisesta, närästyksestä, hiivasienestä ja struumasta. mua saattaa myös ahdistaa vähän. täs nää kopiot nyt on, mihin nää pannaan?
sanna
Haitille, sieltä niitä isomunasia löytyy. Pakkasin jo kultaset pikinit kassiin.. Ihanaa en malta pysyä pöksyissäni..rusinat saa nyt odottaa saarioinen.. Ullis
kanssa matkoille, oon ihan kyrpiintyny teihin. Pidetään kyllä hauskaa. T: Ullis