Moi työkaverini! Tiedän, että olet täällä ;)
Kommentit (107)
Tuutko mun ja Ritun kanssa tonne... panemaan niitä papereita talteen?
t. Pate
sen jälkeen menet pesemään alapääsi, ja laitat sen hiivalääkkeen. Sit hipsit siivouskaappiin, otat mopin ja luuttuat lattiat. T Ritu, pomon lellikki
mäkin oon tääl, Pate oon sun ihailija, arvaaks kuka oon... hih...
en mä voi ja joku on tainnu lukita mut sisään... taas, jo kolmas viikonloppu putkeen.
sanna
niistä tulee joulu mieleen. Mä pakkasin jo pessaarin, tekarit, peruukin ja korsetin mukaan. Luuletko, että siellä saattaisi myös tarvita push up liivejä ? Mulla kun nää hinkit on niin isot. T. Ritu, se kaunein kukka
tai saat kuulla kunnias. T. Ritu
komeroon viikoksi, ennen kuin kukaan osasi sitä kaivata. Siinä vaiheessa kun kopiota piti alkaa ottaa, eikä ketään näkynyt kopiokoneen luona. Laivayhtiö ei enää huoli meitä, mutta miten olisi kylpylä? T. Ritu, aina järkkää matkan ku matkan
PATEEEE...LIRKUTIN...TUU USEAMMIN TOIMISTOONI,SE OVEN LUKKOKI PITÄS KORJATA
se rumilus sieltä meidän keittiöstä.
sisälläni pikään... siis meidän POMO, ULLIS, OILI ja RITU kaikki on varmasti rakastunu muhun, ne kattoo mua aina sillä silmällä (PATESTA en oo varma, kun sillä on niin paksut lasit). Aion nostaa terkkarilla syytteen seksuaalisesta häirinnästä. siitäs saatte.
sanna
Jos oot Malla, niin voidaanko olla puhumatta niistä kesäjuhlista. Yleensä saan sen seisomaan, mut nyt olin vaa niin kännissä.
-Pate
hiivalääke ! Joten ole hiljaa. Kukaan ei oikeasti tykkää sinusta. T Ritu
mitään push appeja tarvii.. siellä juoksennellaan ilman rihmoja.. Mäkin pakkasin liukastusvoidetta mukaan kun on nuo paikat välillä vähän kuivat. On tää niin hianoo ku mä voin kekkuloida niis kultasis pikineissä. Mitä sä luulet Ritu pitäiskö ottaa mukaan tuo työpaikan Rane kun se on niin kovasti auttanut välilä röörien puhistuksessa?
MITÄ HIIVALÄÄKETTÄ KÄYTÄT...KUN VÄHÄN KUTISEE... (pomonne)
jos se osaa olla kiltisti, en jaksa mitään kitinää. Tosiaan alastihan me siellä ollaan suurin osa aikaa. Eli pakkaan vaan meikit, koska sitä pakkelia kuluu. -Ritu
mä alan kohta itkemään...
sanna