Moi työkaverini! Tiedän, että olet täällä ;)
Kommentit (107)
Päiväkahvi-seuraa herrasmiehille ; ) Siksi meillä on niin paljon hienoja juttuja :Patukan VAIMO
mä en taivu, mulla on varmaan skolioosi =( mä kokeilen nyt lusikalla lappaa. toivottavasti kukaan ei nyt tuu kahvihuoneeseen, kun mulla on jukrat reisillä.
ps. ullis, sä oot aina ollut aito ja ihana ihminen
sanna
onhan mulla tietysti aikamoinen kasvusto, en vaan oikeen ite nää sinne, kun on tota ylipainoakin
sanna
se kuitenkin unohtuu jonnekkin siellä ! Ja kuka sit kopioi ? - Ritu
pitelemään sun vatsamakkaroita.. ja voihan pate syödä eväänsä sun reisiltäkin. Ullis
Sitten saatte hoidella toisenne. (voin tulla katselemaankin)
t. uupunut Pate
samaa mieltä. Jätetään Sanna pois kun se on vähän tumpelo muutenkin. Parempi että jää tänne hoitamaan meidän hommat niin voidaan nauttia siellä haitilla vähän pitempään luonnon antimista.. Ullis kosteana valmiina
ei hittolainen tää on hedelmäpommia... ullis tuu apuun!!!!
sanna
Todella mahtavaa lähtee haitille. Onneks siellä saa miestä ja naista -ritu
ei sitä pommia pitänyt laittaa, nyt menit väärät jukurtit..hitto vie, ei susta oo mihinkään.. Ullis
ymmärrä jo, sun paikkas on kopiointikoneen luona. Siellä aiheutat vähiten harmia, etkä tartuta sitä hiivaa kaikille kun pissaat siihen roskakoriin siinä vieressä, kaikella rakkaudella. - ritu
kohta olla jo sun v*tus, öhpm.. anteeksi, sivelen täällä selluliittivoidetta vaikka ei siitä hirveesti apua näytä olevan. Ullis
onko se ihme, että joskus haluaa kokeilla jonkun suositun saappaita, ei ne mahtunu mulle reisitä ja nyt ne on vähän jukurtissa, tosi paljon anteeksi
muuten susku, mun mielestä meillä on tosi paljon yhteistä, voitaisko mennä joku päivä kahville?
sanna
menen nyt nukkumaan kurkut naamalla, jotta olen kaunis huomenna kun lähden Ulliksen kanssa reissuun. Sanna, varoitan, jos töitäni ei ole tehty saat kenkää. - ritu, melkein jo pomo
mut jos mä teen kaikki sun työt sun loman aikana tosi hyvin, sä saatat alkaa mun ystäväksi...
sanna
kahvihuoneessa pillejä? Voitais sillä yrittää puhaltaa sinne.. Ullis