Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin tilanne johon olet lastesi takia joutunut?

Vierailija
08.10.2008 |

Meillä vasta vauva joten ei ole kokemuksia noloista tilanteista mutta haluaisin kuulla kokemuksia teiltä jotta tiedän mitä tulevaisuudessa voi olla vastassa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän satusetä...

Ukkeli oli n. 3v ja oltiin kaupassa. Lapsi oli päiväkodissa tippunut kiikusta ja kopsauttanut päänsä ja otsassa oli aika pahan näköinen kutti + mustelma (onneksi ei käynyt pahemmin, mutta sijainen oli antanut lapselle liian kovat vauhdit).

Noh, eikös sitten yksi täti-ihminen kysynyt lapselta, että mikäs sinun otsaan sattunut? Johon lapsi sitten kirkkaalla äänellä vastasi, että ISI LÖI!!!! Mä en tiedä, että mistä lapsi tuon keksi, ikinä ei olla miehen kanssa edes läpsäisty lapsia. Pari lähellä olevaa mummelia mulkoili pahasti..

Poika oli n. 3v ja vein lapsen tarhaan aamulla ja lapsi rupesi ovella narisemaan, että hänellä on nälkä, kun hän ei ole saanut piiiiiiitkään aikaan ruokaa. Sellaisella kitisevällä ja narisevalla äänellä, tiedättehän te mitä mä tarkoitan? Heh, samaan aikaan yksi uusi lapsi tuli hoitoon ja tuo vieras äiti katsoi hieman pitkään :D Silloin kyllä hieman nolotti..

Ja samainen lapsi kitisi n. 3 veenä mummille, ettei äiti tee mitään muuta ruokaa kuin aina vaan puuroa, puuroa ja puuroa. Tosi asia oli se, että syötiin kyllä paljon puuroa, koska olin viimeisilläni raskaana enkä jaksanut niin panostaa kahteen ateriaan, joten syötiin lounaalla sitten puuroa tai jotain muuta nopeaa ruokaa ja päivällisellä sitten "kunnon ruokaa". Anoppi oli kyllä vähän ihmetellyt ja kyseli mieheltä, että eikös se laps parka saa mitään muuta ruokaa kuin puuroa??

Vierailija
42/42 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvun vääräleuat oikein huijaa pieniä lapsia puhumaan "mulkuista" ja sitten hihittelevät kuin kesken kasvuiset jutuille. Huoh. 8)

eikä murkku. Ei ole kivaa kun r- vikaiset lapset hokee, tuu äiti kattoon mulkkuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä