Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskaan ei puhuta siitä, että eka kakka synnytyksen jälkeen

Vierailija
08.10.2008 |

on todella paha paikka. Sattuu ihan mielettömästi, omituisella tavalla kun suolet ovat ihan sekaisin. Ähläämistä on. Miksei tästä puhuta mitään missään?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulle ainakin ihan jopa Naikkarin kätilö suositti ulostetta pehmentävää lääkettä. Ja antoi sitä pyytämättä.

Tosi on, että kipeää se tekee, jos on kunnolla tikattu....

Vierailija
2/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kätilö kysyi 1 h 50 min kestäneen ponnistuksen jälkeen, oliko rankkaa. Kun vastasin, että kyllä, niin kätilö sanoi, että odotapa vain, kun huomenna täytyy mennä vessaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsa meni aivan kuralle.

Vierailija
4/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sikana ja totta olihan se vähän hankalaa.

Toisen synnytyksen jälkeen ajattelin, etten ota siitä stressiä ja meni ilman kummempia tuskia.

Kummastakin leikattu eppari.

Vierailija
5/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sen nyt sanoo järkikin että synnytyksen jälkeen voi olla aika paha paikka käydä kakkosella.

Vierailija
6/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän synnytti pytyllä toisen kerran suunnilleen vaakatasossa.....

Tiesin ottaa mukaan pussillisen kuivattuja luumuja joilla sain vatsan ihan löysäksi, suorastaan ruikuliksi kun en olis pystyny ponnistamaan yhtään... Ja joo turha sanoa et pyytäkää ulostuslääkettä..

Se on hiukka myöhäsitä siinä vaiheessa kun jo tekee kuolemaa siinä pytyllä.........

Vierailija
7/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas menin sille ekalle kakalle ihan paniikissa, kun oltiin sanottu, ettää se on aivan hirveetä. Olinkin sitte ihmeissäni, kun ei se sattunu yhtään!

MUTTA Muutama viikko synnytyksen jälkeen vasta alko painajaismaiset vessakäynnit. Tuntu, että koko alapää halkee ja repee, usein pönttö veressä olikin. Perusrasvaa kunnolla ennen ja jälkeen istunnon ja lämmintä vettä käsisuihkusta koko ajan. Joka kerta makasin sängyllä jälkikäteen takalisto ja loppu pätkä suolesta tulessa ja heiluttelin itteäni suurimman kivun yli.. TÄSTÄ ei puhuta eikä kerrota missään!!??

Vierailija
8/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui niin hel...tisti, että eka kakka tuli vasta viikon päästä synnytyksestä, kun olin hörpännyt viikon aikana pullollisen Duphalacia.

Vierailija
9/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt turhaan pelotelko, koska ei kaikilla satu.

Vierailija
10/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÖ OLKE PÄÄASIA; ETTÄ NE SAA AVUN JOILLA SATTUU IDIOOTTI!!!!!!!

Ja sitä kun ei välttämättä tiedä ennenkuin vasta siinä pytyllä, että sattuu niin saatanasti.....

Vierailija
11/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta, eikä ongelmia kakkimisen suhteen, ihan samanlaista.

pissiminen sitten ihan eri juttu

Vierailija
12/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkikäteen luulen että se johtui välilihan leikkaamisesta. Toisen lapsen kohdalla sitä ei nimittäin tehty, ja ei mitään ongelmia pytyllä.

Vierailija
14/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko se vauva sieltä pissireiästä?

Vierailija
15/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä kuolemaksenikaan muista millainen se mun "eka kakka" sitten oli. Tuskinpa kovin erikoinen kun ei ole jäänyt mieleen.

Vierailija
16/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle esimerkiksi ei kukaan ollut sanonut, että synnytyksessä voi saada helvetilliset peräpukamat. En sitten istunut kuukauteen.

Eräs vanhempi äiti minua sitten valisti, että näistä asioista ei saa puhua, koska muuten kukaan ei uskalla synnyttää. Joopa joo...

Vierailija
17/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukamat on just pahimpia. Ja vauvahan tulee pissa ja kakkareiän välistä ja tosiaan on sen kokoinen, että saattaa aiheuttaa ongelmia molempiin puoliin, mutta peräaukkoon päin venyy enemmän.

Vierailija
18/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirveli niin kamalasti, kun repes virtsaputken suulta ja muutenkin kun pissa osui repeämä kohtiin...

T:se joka joi pullon Duphalacia

Vierailija
19/19 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin teinkin. Minusta siitä puhutaan yhtäpaljon kuin muistakin synnytys ja vauvajutista. Taidat olla aika pimennössa muistakin asiosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme