Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku täällä kehtaa suositella kotisynnytystä...?

Vierailija
29.06.2007 |

Tuon traagisen kaksosten kuolemantapauksen jälkeen. Meidän (pikkupaikkakunnan) paikallislehdessä oli eilen juttu, jossa haastateltiin kotona onnistuneesti synnyttäneitä äitejä ja valiteltiin, kuinka hankalaksi yhteiskunta on kotisynnytyksen tehnyt (vaikea saada kätilöä ja jos löytää kätilön palkka pitää maksaa itse, eikä KELA:sta saa tukea). Ja korostettiin, että hyviä kokemuksia ei kerrota ja että tällainen traagisen tapauksen esittely antaa väärän kuvan kotisynnytyksesta. Vastuutonta toimintaa lehden toimittajilta!! Kannustaa nyt muitakin tappamaan lapsensa, vain sillä nojalla, että haluaa määrätä synnytyksensä kulusta itse ja tehdä sen rauhallisessa ympäristössä. Minä olen luomusynnyttänyt kaikki neljä lastani SAIRAALASSA. Ilman kivunlievitystä, kävellen, liikkuen, veteen ponnistaen (taustalla kynttilöitä & rauhoittavaa musiikkia). Eli ihan täysluomua on ollut. Tosin vauvan sydänäänet on välissä tarkistettu ja koko ajan on ollut tietoisuus siitä, että asiantuntevat lääkärit reagoivat nopeasti, jos mitä tahansa hätää vauvalle tulee. Millä perusteella yhä kotona????

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla