Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtahan tässä alkaa jänskättämään, että onko sitä pulla uunissa vai ei ;)!

Vierailija
29.06.2007 |

Kp 28/29-30 :).

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap, sanoivatko sulle lääkärissä mitään niistä terojen vaikutuksesta? Että eihän vaikuta mitenkään raskauteen? Ei ole tarkoitus pelotella, kunhan olen utelias.

Turhaan vain söin niitä ;).

Todella hölmö olo näin jälkikäteen, heh.

Viime viikolla kävimme np-ultrassa ja siellä näkyi kaikki mikä piti, eikä mitään ylimääräistä ;). Eli toistaiseksi kaikki ok!

ap

Vierailija
62/66 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin osallistuin keskusteluun jo ketjun ihan alupäässä ja olen nyt raskaana, 10.viikko menossa.

Mulla on LA 4.4. Miten teillä muilla, kun sattuu varmaan aika lähekkäin:)

Tsemppiä teille kaikille, jotka raskautta yritätte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun vetuttaaaaa...

Ihan sikana. Miks sitä pitää olla niin tyhmä, että aina nostaa toiveita ...ja sitten pettyy joka kerta, kun paperissa alkaa näkyä väriä vessakäynnin yhteydessä.

Kakan marjat sanon minä. Olin luvannu itselleni, että perjantaina testataan. Mutta eipä tarvinnu ei. Lupaavasti pari päivää oli myöhässä ja kaikenlaista (muka) oiretta.

Ei saaplari kun vaan taas suututtaa. Kun osais olla nostamatta itselleen toiveita, niin ei pettyis niin kovaa...

Vierailija
64/66 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 64, kerroin, että vihoviimeinen mahdollisuuteni olisi heinäkuussa. Juuri tänään tein testin ja niin siinä kävi, että viimeisellä mahdollisella kerralla tuli ne maagiset keksi viivaa. Eli täällä ollaan pieniin päin! :) Ajatukset pyörii villisti päässä...

Vierailija
65/66 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä 64, kerroin, että vihoviimeinen mahdollisuuteni olisi heinäkuussa. Juuri tänään tein testin ja niin siinä kävi, että viimeisellä mahdollisella kerralla tuli ne maagiset keksi viivaa. Eli täällä ollaan pieniin päin! :) Ajatukset pyörii villisti päässä...

Vierailija
66/66 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi