Kohtahan tässä alkaa jänskättämään, että onko sitä pulla uunissa vai ei ;)!
Kommentit (66)
Vierailija:
Mulla on LA 4.4. Miten teillä muilla, kun sattuu varmaan aika lähekkäin:)
Tsemppiä teille kaikille, jotka raskautta yritätte!
niin varmasti saa lapset hyvän äidin!:(
Vierailija:
niin varmasti saa lapset hyvän äidin!:(
Vierailija:
Yleensä menee vähintään puoli vuotta, että tärppää vaikka olisi kuinka hedelmällinen.
Höpsistä, ei ainakaan omassa lähipiirissäni. Kaikki ovat raskautuneet 3kk sisällä ehkäisyn jättämisestä yhtä lukuunottamatta (heillä kesti 1,5v ennen tärppiä). Itse olen ollut elämäni aikana ilman ehkäsiyä 2kk ja tuloksena 2 ihanaa lasta. Tsemppiä ja tärppionnea jännääjille :)
Kaikki on siis mahdollista ;) Nyt kp 33/28 ja ällö olo koko ajan, pakko syödä jatkuvasti vaikka ei ole nälkäkään ja kahvit meinaa tulla ulos. Ää, en tiedä, mutta jännittää ja mieskin jännää :D Vauva olis iso yllätys, koska raskautuminen on mulle vaikeaa. Iloinen juttu silti.. Vaan ei pidä mennä asioiden edelle. Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan että me muutkin plussataan ;)
Vierailija:
Kaikki on siis mahdollista ;) Nyt kp 33/28 ja ällö olo koko ajan, pakko syödä jatkuvasti vaikka ei ole nälkäkään ja kahvit meinaa tulla ulos. Ää, en tiedä, mutta jännittää ja mieskin jännää :D Vauva olis iso yllätys, koska raskautuminen on mulle vaikeaa. Iloinen juttu silti.. Vaan ei pidä mennä asioiden edelle. Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan että me muutkin plussataan ;)
tuo haamuntapainen siis rfsu (väriä on, mutta tooodella vaaleanhaalea, juuri ja juuri erottaa) ja selkeä nega aconin 25ml testillä. sama herkkyys siis.
äh, pakko vieläkin odotella, menkkoja ei näy, mutta se ällö olo tuntuu hävinneen. 41
Todella omituista, mulle ei koskaan kuukautishistoriassani ole käynyt näin, että menkat olisivat jääneet pois (raskauksia lukuun ottamatta ;))!!
Eli ap täällä kihisee taas..
Harmi, että et odottanutkaan. Onhan varmuus tietysti parempi, kuin epävarmuus. Tietää ainakin, ettei ole mitään oikeasti vialla.
Meillä tosiaan pistää tuo ikä jo esteitä. Mies on minua vanhempi. Hän on 48-vuotias. Tosin parempaa isää varmaan voisi hakea, ikä ei sinällään ole mielestäni este. Jos ei nyt kesällä, niin ei sitten ollenkaan. En tiedä odotammeko odottavamme enää nyt heinäkuussa... Saas nähdä mitä mies tuumaa...
Jotenkin on vaan haikaa katsella nuorimmaista (vaikka hänkin jo kyllä aika iso) ja pieniä vaatteita ja rattaita, kaikkea!
T. 64
Hieman hatuttaa, että aina ollut ihan säännölliset menkat ja nyt sitten kun alkoi vauvaa yrittämään, niin kävi näin! Yrittääkö joku jossain sanoa minulle jotain ;D?
Minulla oli sellainen fiilis että ovulaatiota ei tapahtunut viimeksi ollenkaan, koska olen tuntenut oviksen tosi selvästi viime vuosina. Voiko ovuloimattomuus ilmetä niin, ettei vuotoakaan sitten tule ollenkaan?
Ärsyttää, kun edellisessäkin kierrossa tunsin oviksen erittäin selvästi, mutta mies ei suostunut vielä alkamaan yritystä :P. Kai se nyt on alkanut sekoittamaan mun aamupuuroon e-pillereitä ;D.
Ap
Ap ihmettelee.. Huomenna tulee viikko siitä kun otin viimeisen " Teron" , menkkoja ei näy.. Joka päivä lievää pahaa oloa ja etomista ja todella väsynyttä. Aivan sama kuin raskaana ollessa, mutta kaiken järjen mukaan minun ei pitäisi raskaana siis olla.
Voiko tuo hormonikuuri aiheuttaa samankaltaisia oireita kuin raskaana olisi?
Kaikki näytti olevan kunnossa. Ihanaa :).
(ja juu juu, tiedän, että jotain voi silti olla huonosti tai synnytyksessä mennä pieleen, mutta helpotti huolehtiminen taas hetkeksi ;))
Ap
" rauhassa" josko alkaa vuoto. Testata en aio liian aikaisin. Viikon päästä ehkä (jos maltan). Meillä onkin isot edelliset lapset jos pikkuinen tulisi.
Ajattelin juuri tätä ketjua aiemmin lukeneena, että mitenkähän on käynyt ja löytyihän tämä taas täältä! Itse aiemmin jännäsin henkisesti mukana, nyt kirjoitan ekaa kertaa tähän.
Toisaalta koko ajan tuntuu että en voi olla raskaana.. 41
En vielä oikein tajua tätä, olo on aika hölmistynyt, koska tänään ultrassa varmistui, että kohdussani polskii yksi elävä sikiö joka vastaa viikkoja 8+5 :P.
Tunnen oloni aika idiootiksi, etten kolmen raskauden kokemuksella osannut kuvitellakaan olevani raskaana. Ei siis kerta kaikkiaan samanlaisia oireita kuin aiemmilla kerroilla, näinkin siis voi mennä ;D.
Ap, sanoivatko sulle lääkärissä mitään niistä terojen vaikutuksesta? Että eihän vaikuta mitenkään raskauteen? Ei ole tarkoitus pelotella, kunhan olen utelias.
Minkäs ikäinen olet, 64? Jos saa udella? Vauvakuumepuolelta löytyy 60-luvun lasten ketjua. Vaikka onkin kuumeilijapuolella, niin sieltä löytyy raskautuneitakin. Olen heitä sivusilmällä seuranut ja kauhean mukavalta porukalta vaikuttavat.. Mukaan vaan! (Oletan, että olet 60-luvulla syntynyt??)