Kohtahan tässä alkaa jänskättämään, että onko sitä pulla uunissa vai ei ;)!
Kommentit (66)
Vierailija:
Ja meillä myös muutaman viikon päästä. Tämän kierron clomit on jo syöty..
Minä kyllä tiedän jo että uunissa on, jännitän enemmänkin että pysyykö siellä.
Mullakin on nyt 29/29-31
Ooooon iha hermoriekale. Eka yrityskierros menossa!
Vierailija:
Minä kyllä tiedän jo että uunissa on, jännitän enemmänkin että pysyykö siellä.
hermoriekale tässä:
Olen tarkistanut vesspaperin joka kerta pissalla käydessäni todella jännittyneenä suunnilleen rukoillen (en kuulu edes kirkkoon).
iih..toistaiseksi ei punaista
Vierailija:
Mullakin on nyt 29/29-31
Ooooon iha hermoriekale. Eka yrityskierros menossa!
toivottelee ylikade yk 16... :( ja kaikenlisäks kp1 saamari soikoon.
Tosin multa poistettiin kierukka 6.päivä, mutta siellä sanottiin ettei ole mitään estettä raskaaksi tulolle vaikka heti.
Vierailija:
toivottelee ylikade yk 16... :( ja kaikenlisäks kp1 saamari soikoon.
Oletteko liittyneet johonkin easkaudesta haaveileva-ketjuun?
t: hermoriekale
Vierailija:
Oletteko liittyneet johonkin easkaudesta haaveileva-ketjuun?t: hermoriekale
Ilman tulosta siis?
Eikä vielä (ilmeisesti) ees lääketieteellistä apua haettuna..?
.. päättelin siitä kun viestissä tuntui vielä pitävän toivoa yllä.
Ei kait tuossa vaiheessa ole enää ees toivoa raskautua normaalisti?
oltiin kuitenkin aika nuoria (alle 27) silloin. Luomusti sitten kuitenkin yllätyksekseni raskauduin. ja kuopuksen kohdalla ei edes ehkäisyä koskaan käytetty, kun ajateltiin, että meilä taitaa ehkäisyt olla luonnostaa. Mutta kas kummaa kolmet menkat tuli synnytyksen jälkeen ja raskaana olin taas.
Eli ei se yritysaika välttämättä sulje pois mahdollisuutta raskautua lupnnollisesti.
päätyi keskenmenoon rv 5+6.
Nyt oon vähän pihalla, kun en oikein tiedä, miten tuo ovishomma menee keskenmenon jälkeen.
Tätä tämä liian aikainen testailu teettää!
Ostakaa, hyvät ihmiset, ne raskaustestit vasta kun menkat on 2 viikkoa myöhässä!
Vältytte monilta " keskenmenojen" aiheuttamilta suruilta!
Vierailija:
Tätä tämä liian aikainen testailu teettää!
Ostakaa, hyvät ihmiset, ne raskaustestit vasta kun menkat on 2 viikkoa myöhässä!
Vältytte monilta " keskenmenojen" aiheuttamilta suruilta!
ja. Noin varhaisessa vaiheessa puhutaan kemiallisesta raskaudesta.
että menkat alkavat viikon myöhässä.
Kyllä sitä melkein kuka vaan tekee sen testin ennen kuin kaksi viikkoa on mennyt.
niin kannattaisi varmaan pysähtyä ja miettiä, että haluuaako sitä lasta ollenkaan tai onko oikeesti valmis aloittamaan raskauden ja saamaan lapsen.
Jokaisen, joka toivoo lasta, tulisi aloittaa jo ENNEN raskauden yritystä savuton. alkoholiton ja huumeeton elämä. Ei vasta sitten kun vauva on jo masussa. Tosin tässä pätee sanonta: parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Oletan sinun tarkoittavan noita edellä mainittuja aineita kun puhelit " välttämisestä" .
T. se, jota pahviksi haukuit.
ps. itse pidän pahveina niitä, jotka eivät tajua jo raskautta yrittäessään muuttaa elämäntapojaan. Katsos, lapsi kun muuttaa ne niin perusteellisesti 18 vuodeksi eteenpäin, että sininlaisenkin kannattaisi KOKEILLA edes mitä se muutos vaatii. Eli suosittelen koittamaan nautinto-aineetonta elämää jo raskautta suunnitellessasi, jotta tiedän onko sinusta edes siihen että pidättäydyt ko. aineista tulevaisuudessa sen ajan, jota lapsen kunnollinen hoito ja kasvatus vaatii.
Vierailija:
niin kannattaisi varmaan pysähtyä ja miettiä, että haluuaako sitä lasta ollenkaan tai onko oikeesti valmis aloittamaan raskauden ja saamaan lapsen.Jokaisen, joka toivoo lasta, tulisi aloittaa jo ENNEN raskauden yritystä savuton. alkoholiton ja huumeeton elämä. Ei vasta sitten kun vauva on jo masussa. Tosin tässä pätee sanonta: parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Oletan sinun tarkoittavan noita edellä mainittuja aineita kun puhelit " välttämisestä" .
T. se, jota pahviksi haukuit.
ps. itse pidän pahveina niitä, jotka eivät tajua jo raskautta yrittäessään muuttaa elämäntapojaan. Katsos, lapsi kun muuttaa ne niin perusteellisesti 18 vuodeksi eteenpäin, että sininlaisenkin kannattaisi KOKEILLA edes mitä se muutos vaatii. Eli suosittelen koittamaan nautinto-aineetonta elämää jo raskautta suunnitellessasi, jotta tiedän onko sinusta edes siihen että pidättäydyt ko. aineista tulevaisuudessa sen ajan, jota lapsen kunnollinen hoito ja kasvatus vaatii.
kään vähää! Siis herran jestas, jos oikeasti luulet, että täytyy olla narkkari tai muu retku jos haluaa jotain normaaliin elämään kuuluvaa asiaa vältellä raskausaikana! Esimerkiksi välteltäviä ruoka-aineita on pitkä lista! Tuo vastauksesi kertoo itsessään jo aika paljon sinusta. HUH HUH.
Terv. Kahden lapsen äiti, kolmesti raskaana, kolmatta nyt yrittävä.
Ja meillä myös muutaman viikon päästä. Tämän kierron clomit on jo syöty..