Kohtahan tässä alkaa jänskättämään, että onko sitä pulla uunissa vai ei ;)!
Kommentit (66)
Äitiysneuvolasta saatua tietoa:
" Suomalaisen äidin ei tarvitse välttää raskauden aikana MITÄÄN ruoka-ainetta, kunhan nauttii kaikkea ruokaa kohtuudella.
On niin pieni riski saada mitään listeriaa ym.. myöskään maksaruokien tuomaa A-vitamiinin liikasaantia ei tarvitse pelätä, kunhan pysyttelee kohtuudessa."
Tämä siis terveydenhoitajan sanomaa.
Ei siis tarvitse mätätä graavilohta, maksapihvejä ja tuorejuustoja hullunlailla naamaansa.. vaikka mieli kuinka tekisi syödä kahden edestä.
Vierailija:
Äitiysneuvolasta saatua tietoa:
" Suomalaisen äidin ei tarvitse välttää raskauden aikana MITÄÄN ruoka-ainetta, kunhan nauttii kaikkea ruokaa kohtuudella.
On niin pieni riski saada mitään listeriaa ym.. myöskään maksaruokien tuomaa A-vitamiinin liikasaantia ei tarvitse pelätä, kunhan pysyttelee kohtuudessa."
Tämä siis terveydenhoitajan sanomaa.Ei siis tarvitse mätätä graavilohta, maksapihvejä ja tuorejuustoja hullunlailla naamaansa.. vaikka mieli kuinka tekisi syödä kahden edestä.
Uintikin onnistui. Vieläköhän jatkuu moinen vai alkaako vuoto...
Vierailija:
Itse aiemmin jännäsin henkisesti mukana, nyt kirjoitan ekaa kertaa tähän.
kp 27/30
En osaa eritellä onko nippaillu tai nappaillu mitenkään erikoisesti tässä kierrossa...
Vierailija:
Vierailija:Itse aiemmin jännäsin henkisesti mukana, nyt kirjoitan ekaa kertaa tähän.
Jännitetään yhdessä :)
Aika outoa kyllä, mulla ei yleensä menkat myöhästele ja aiemmissa raskauksissa on aika varhain tullut edes " haamu" testiin..
Meillä laitettiin tänään siittiöitä sotapolulle ;) parin viikon päästä ootellaan tuloksia.
Mulla alkoi menkat. Se siitä ekalla yrityksellä raskautumisesta.
Itku pääsi ja olen vaipumassa epätoivoon. Huvittavaa, koska tiedänhän minä ettei kaikki _todellakaan_ ole menetetty. Olen vaan ihan maani myynyt, taisin suunnitella kaiken jo liian pitkälle etukäteen ja nyt tulin korkealta alas. Kirosanoja pääsi vessassa..
t: hermoriekale
Vierailija:
Meillä laitettiin tänään siittiöitä sotapolulle ;) parin viikon päästä ootellaan tuloksia.
Yleensä menee vähintään puoli vuotta, että tärppää vaikka olisi kuinka hedelmällinen.
kp30/29-31 raskausoireita löytyy paitsi rinnat ei ole kipeenä. Tein tänään predictorin ja se oli neg. Silti tuntuu et olisin raskaana.
Vierailija - 03.07. 21:27 vastaa tähän viestiin (59/60)
Tuu kertoo sit kuin kävi ;D!Vierailija:
Muistan hyvin nuo jännityksen ajat :)
t: ex-kuumeilija rv 20+6 (tärppi yk 10)
Tsemppiä teille muillekin jännäilijöille!!!!!
Tänään sitten alkoi pienoinen vuoto, joten se siitä :(
Ei taida tulla meidän perheeseen enää uutta jäsentä... Ikää alkaa olla jo sen verran, että jotenkin ajattelin tämän olleen viimeinen mahdollisuus...
Viho viimeinen olisi varmaan tämä heinäkuu...
Vaikka lapsia onkin useampi, olisin mielelläni ottanut vielä yhden pienen hoivattavakseni. Mieskin oli jo ihan innoissaan mahdollisesta tulokkaasta.
Miten on ap, onko sinun asiat paremmin?
Ap täällä siis. Ei ole vuotoa näkynyt, mutta ei raskauttakaan :P.
Kävin tänään yksityisellä tsekkaamassa että kaikki ok. En enää uskonut raskauteen itsekään, kun ei mitään oireita (aikaisemmissa raskauksissa ollut selviä oireita).
Tyhjä kohtuhan siellä näkyi kun lekuri ultrasi varmistaakseen asian ja sanoi kyllä että niin paksu limakalvo on, että ihan muutaman päivän kuluessa vuoto suurella todennäköisyydellä alkaa.
Antoi varmuuden vuoksi Terolut-reseptin, jos kymmenen päivän kuluttuakaan kuukautiset eivät ole tulleet.
Kaikki kuitenkin muilta osin kunnossa.
Alkaisi vaan nyt ne himskatin menkat, niin pääsisi yrittämään uudestaan ;)!!
Tsemppiä muillekin jännääjille/kuumeilijoille ja tulkaa päivittämään kuulumisia :)!
Ja sitten vasta rv6+2alkaen voidaan nähdä sikiön syke. Mullakin teki noin, että aluksi näytti negaa ja menkat vaan myöhässä. Sit lopulta tuli haamu ja vauva mahassa. Kannattaa soittaa lääkäriin, että eihän nuo terot ole vaikuttaneet mitenkään raskauteen tms..
Vierailija:
Vai tarkoititko minunlaisia? Minkälainen minä sitten olen? Kerro ihmeessä, kun sinulla noin vahva näkemys näyttää asiasta olevan :D.