Kysymys teille joiden lapset menevät nukkumaan klo 19-20!
Ehdittekö tekemään iltaisin mitään tai käymään missään?
Jos käytte töissä niin moneltako olette kotona? Entä miehenne?
Kommentit (7)
19-22. Yleensä noin 20.00. Ehditään kyläilemään, joskus menee pidemmälle, ei haittaa. Mies ei arkisin kotona, silloin harvemmin kyläilläänkään, viikonloppuisin lähinnä.
arki-iltaisin. Töistä tulen yleensä puoli viiden maissa, mies on kotona. Ehtiihän siinä leikkiä ja touhuta mm. ruuanlaiton ohessa, joskus käydään porukalla kaupassa. Jos kyläillään, poika saa yleensä iltapuuron kyläpaikassa ja sitten tullaan kahdeksaksi vain laittamaan sänkyyn.
Myöhempään ei nukkumaan menoa kauheasti voi venyttää, kun poika vaan simahtaa kahdeksan aikaan. Nyt kesällä menee joskus puoli yhdeksään, erikoitapauksissa myöhempäänkin, ja silloin on ihan ylikierroksilla.
Meillä tilanne on se, että mieheni tulee kotiin vasta klo 17, joten jos lapset menisivät nukkumaan ko 19 ei perheen yhteistä vapaa-aikaa olisi kuin 2 tuntia.
Uteliaisuuttani kyselen miten muilla, kun ilmeisen monella lapset menevät nukkumaan 19-20 aikaan.
t. ap
Vierailija:
Mitä silloin iltaisin pitäisi ehtiä tekemään?
Mieheni taas on yrittäjä ja töissä aina klo 22-23 saakka, eli hän ei ehtisi lapsia näkemään vaikka he menisivätkin myöhemmin nukkumaan.
Isovanhempia ja tuttuja tapaamme vapaapäivinä ja viikonloppuisin.
...ja lapset ovat unessa noin klo 22. Heräävät sitten aamulla 8-8.30. Mulle ja miehelle jää illalla pari tuntia yhteistä aikaa. Miehellä joustava työaika ja herää sitten aamulla siinä 7.30.
Syksyllä menen töihin ja tunnilla aikaistuu iltahommat, koska lasten on päästävä kanssa ylös klo 7. Itsekin menen sitten välillä klo 6:kin töihin.
Lapsillahan on hoitopäivä, isommilla koulunsa sekä jokainen haluaa myös aikaa perheensä kanssa illalla. Kyllä vloppuna ehtii kyläillä
Itse olen kotona klo 16, mies tekee etätöitä kotona, lopettaa yleensä klo 17.
Arkisin emme haluakaan käydä missään (paitsi kaupassa) ja vietämme rentoa oleskelua ihan oman perheen kesken :)