Tyttö 4v sanoi äsken että hänellä olisi Jumalalle yksi juttu sanottavana
Tultiin ale-ostoksilta, tyttö sai uuden kesämekon ja oli hyväntuulinen. Tuulikaapissa tyttö sanoi, että hänellä olisi Jumalalle yksi asia. Sanoin, että kyllä rukouksessa voi kertoa mitä vain. Tyttö istui kynnysmatolle, laittoi kädet ristiin ja sanoi: " Jumala rakas kulta." Ja sitten lähti tyytyväisenä omaan huoneeseen leikkimään.
Jäin vaan suu auki katsomaan perään. :)
Kommentit (46)
ihan ku se täällä olis ideanakin? siis tällä palstalla.
" kun ihminen ei luottanut itseensä, hän keksi turvakseen jumalan."
...ja hyvä niin, jos se jotakuta auttaa. mutta eiköhän uskonnon nimissä ole sodittu ja tapettu hirvittäviä määriä ihmisiä. mielestäni kovin turhaa.
samoin kauhulla kuuntelen syyllistäviä uskiksia.
aihe josta en itse mielelläni keskustele. tytölleni olen kanssa todennut että kirkossa kerrotaan taruja ja satuja jeesuksesta ja kaikista sen ihmeteoista. tyttö saa käydä pk:n kanssa kirkossa, mutta tietää myös ettei minua kiinnosta ne asiat.
Nehän on jo moneen kertaan täällä ne vastaukset! Luetko näitä viestejä ollenkaan?!
Muistatko syntiin lankeamisen? Siitä se helvetti pääsi valloilleen. Ihminen ei ollut hyvä. Me olemme saatana ja me olemme Jumala. Me, jokainen itse. Meissä on hyvä ja paha.
Oletko sinä enemmän hyvä vai paha?
Tuula Tammisen lauseen " lapselle on kuolemaakin pahempi jos ei saa tutustua kristinuskon sanomaan"
Miksi Jumala tekisyntiinlankeemuksen mahdollisuuden ja ihmisen, jolla on kyky valita paha?
Miksi Jumala antoi pahan MAHDOLLISUUDEN? Miksi hän antoi valita syntiinlankeemuksen? Miten se oli mahdollista?
Miksei Jumala voi antaa vapaata tahtoa valita useammasta hyvästä vaihtoehdosta?
Konkreettisesti: Miksi oli olemassa Hyvän ja Pahan tiedon puu?
Mutta miksi aikuisia pitää yrittää lyödä raamatulla?