Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah hah, minua kouluaikana kiduttanut tyttö on lihonnut muodottomaksi

Vierailija
28.06.2007 |

ja jumiutunut kaupan kassalle töihin. En voi mitään, että tunnen vahingoniloa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, jolla on ollut onnellinen lapsuus ei moiseen alennu.

Kun minä nään kiusaajiani niin kävelen heidän ohitseen hymyssä suin, tajuan, ettei se ollut heidän " vikansa"

Vierailija
2/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Pahuutta on olemassa. Kaikkea ei voi selittää viattomaksi. Kiusaaja on vastuussa teoistaan eikä se lällyttelemällä siitä parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös tällainen tapaus joka istuu kaupan kassalla hyvinkin turvonneena. Joskus tekis melkein laulella kassalla: läl-läl-läl-läl-läski, kuka syödä käski. =) =) =)

Tiedän, tiedän, ollaan aikuisia. Mutta silti...

Vierailija
4/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin samankaltaisia fiiliksiä, kun olin muutama vuosi sitten luokkakokouksessa. Kaikille jaelleen lukion horoperseet olivat lihonneita, yksinhuoltajia, lähihoitajia yms. epämääräistä sakkia. Kateellisina seurasivat, kun tulin paikan päälle. Oli se nörtti-rillipää hieman muuttunut niistä ajoista ;) Ja kundit, jotka eivät silloin kiinnitäneet mitään huomiota, pörräsivät nyt niin innokkaasti ympärillä.

Vierailija
5/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen aivan varma, että terveellä itsetunnolla varustettu lapsi ei toista kiusaa.

Vierailija
6/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MInä olen aivan varma, että terveellä itsetunnolla varustettu lapsi ei toista kiusaa.

Vierailija
7/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mainitsin, että minua on kiusattu? Silti sanomani on aivan totta, kaikkea ei voi lällyttelemällä ja loputtomasti ymmärtämällä selittää " hyväksi" . Kuten sanoin, pahuutta on olemassa.

Vierailija
8/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ärsyttävä pahanilmanlintu ala-asteelta on nykyään ihan sammakkoeläimen näköinen!

Vierailija
9/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
10/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan kiusaajat eivät ole jostain paitsi jääneitä reppanoita, vaan yksinkertaisesti ilkeitä kakaroita

Ei kukaan lapsi synny ilkeänä :). Kyllä mä ymmärrän, että on vaikea antaa kiusaajalle anteeksi, mutta ihan noin oman elämän kannalta sitä kannattaisi harkita.

Myönnän, olen nyt ilon pilaajana tässä ketjussa, mutta oikeasti!

Vierailija
11/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah!

Vierailija
12/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti, kun mietit niitä lapsia jotka koulussa kiusasivat muita, niin millaisia he olivat, mistä kotoisin, miksi toimivat näin?

Jos asiaan olisi puututtu ja kotona olisi OLLUT VASTASSA AIKUINEN, joka olisi valvonut, että touhu loppuu, niin tätä ei olisi pitkään jatkunut. Eikö?

Vierailija
13/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkakokouksessa huomata, että olin menestynein - ainoa akateeminen. Yläasteen hikipingot olivat hyytyneet opistoasteelle.

Vierailija
14/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä työtä mitä haluavat, ilman tarvetta pönkittää itsetuntoaan koulutuksella

Vierailija
15/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin vaan, että jotkut hankkiutuvat siihen ammaattiin johon niin sanotusti veri vetää, oli sitten akateeminen tai ei.

Vierailija
16/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanaan myötävaikutin siihen, että minua vuosikaudet kiusannut henkilö ei saanut erästä työpaikkaa. Minulta kysyttiin mielipidettä hänestä, kun tiedettiin, että olen ollut samassa koulussa.

Vierailija
17/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: se ujo harmaavarpunen, joka kateellisena katseli sivusta

Vierailija
18/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on ehkä vaikuttanut pahaan saumaan osunut avioero ja äidin masennus. Vaikea sanoa syitä - Lukiossa en enää kiusannut.

Vierailija
19/34 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tämän hetkisen " megajulkkiksen" äiti oli kouluaikana varsinainen k***pää ja kun olen nyt lukenut lehdistä hänen perheensä jäsenten vaiheista, niin väkisin kävi mielessä, että " paha saa palkkansa" .

Vaikka en todellakaan siis ole vahingoniloinen; onhan sen perheessä ollut tosi paha tragedia ja siitä tunnen myötätuntoa. Mutta siis tämän julkkiksen äidin omien vähemmän mairittelevien AIKAISEMPIEN vaiheiden takia olin kieltämättä vähän vahingoniloinen.

Vierailija
20/34 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän