Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaako se, kun kutsut vieraita kylään,

Vierailija
28.06.2007 |

he ilmoittavat ehkä-tulevansa? Lupaavat ilmoittaa ajoissa, mutta lopulta saat itse soitella perään ja kysellä tulevatko...

Tekis mieli nirhata kaveripariskunta, joille varattiin tuleva viikonloppu. Lupasivat ehkä-tulevansa, mutta tänään soitin ja kysyin: Eivät tule, kun toinen heistä menee töihin. Kysyin, että mikseivät ilmoittaneet aikaisemmin. Eivät kuulemma ajatelleet, että olisi niin tärkeää...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin saa odottaa vastausta monta päivää, ja lopulta ilmoitetaan, että ei vielä tiedetä päästäänkö vai ei. Ja sitten lopulta ilmoitetaan joku tekosyyltä kuulostava veruke, että ei päästäkään valitettavasti tulemaan...

Vierailija
2/6 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein edellisenä päivänä soitetaan ja pyydetään kylään, vastausta ei tíetenkään heti saa, lupaavat soittaa kohta takaisin päin. No yleensä se kohta on sitten seuraavana aamuna. Joskus tulevat, joskus ei. Todella rasittavaa. Kun itsekin voisi sitten päivänsä järjestää, eikä kyttäillä saapuko arvon pariskunta vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin yksiin juhliin, sanoi pari päivää aiemmin, ettei vielä tiedä, tuleeko. Sanoi soittavansa ennen juhlapäivää. Soitti seuraavan kerran kahden kuukauden päästä...

Vierailija
4/6 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen todennäköisen tulonsa takia olin jo perunut muut suunnitelmani, ja sitten tämä ärsyke ei edes ilmaannu!

Vierailija
5/6 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pari tuntia myöhässä eikä viitsitä ilmoittaa. Odottelen peukaloita pyöritellen että koska tulisivat...Kun viimein tulevat olen niin pahalla tuulella että annan vain vanhaa pullaa ja kylmää kahvia.

Vierailija
6/6 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska alunperin he sanoivat EHKÄ niin se ei ollut niin tärkeää.

jos sanotaan että KYLLÄ tulemme, silloin tullaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi