Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sopiiko yli 40 vuotiaalle vielä pitkät vaaleat hiukset?

Vierailija
08.02.2023 |

Huomenna kampaaja

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti. Vaalea pitkä tukka on naisellinen. Itse lähestyn eläkeikää ja kasvot ikävä kyllä alkavat näyttää miehekkäämmille vanhetessa kun estrogeeni katoaa pikkuhiljaa.

Olen tuon vastapainoksi kasvattanut pitkän tukan, se on ihana ja tykkään laittaa sitä.

Vierailija
2/12 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii jos siitä itse tykkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii jos siitä itse tykkäät.

Mulla on siis nyt pitkät hiukset. Toisaalta haluaisin vaaleat hiukset mutta toisaalta tykkään tästä omasta väristä. Varmaan vaalennan kun siihen aika varattu. Voikohan raidat tehdä niin ettei omaa juurikasvua huomaa? Kun ei varaa käydä kampaamossa kuin ehkä 2-3krt vuodessa

Ap

Vierailija
4/12 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii. Aika monella yli 40 vuotiaalla on pitkät blondit hiukset. Suomalaisista esimerkiksi Susanna Laineella, ulkomaalaisista Nicole Kidmanilla, joka jo reippaasti yli 50.

Vierailija
5/12 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paksut mutta jos ohut siima niin ei.

Vierailija
6/12 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi täällä sanoa että sopii. Sehän riippuu sinun kasvojesi piirteistä, ihon sävystä ja koko olemuksestasi.

Vierailija
7/12 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri sellaiset hiukset ja mietin että otan vielä permiksen että saa oikein kunnon Barbie-lookin 40v-päiväksi :D

Vierailija
8/12 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikuvia on tullut jo näkyviin. Pitkällä vaalealla tukalla ja tissivaoilla napaan asti näyttävät monet jopa 50+ vaaleihin lähtevän.

Vierailija
9/12 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidat on paras jos kampaajalla käyt vaan sen 2-3 kertaa vuodessa. Juurikasvun kannalta siis raidat.

Näyttää luonnollisilta ja voi laittaa raitoja eri väreillä. Itsellä välillä enemmän vaaleampaa ja välillä vähän tummempaa lookkia.

Vierailija
10/12 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raidat on paras jos kampaajalla käyt vaan sen 2-3 kertaa vuodessa. Juurikasvun kannalta siis raidat.

Näyttää luonnollisilta ja voi laittaa raitoja eri väreillä. Itsellä välillä enemmän vaaleampaa ja välillä vähän tummempaa lookkia.

Kiitti vinkistä! Raitoihin onkin aika. Mietin kannattaako laittaa koko päähän raidat vai vaan päällimmäisiin hiuksiin?

Ap

Vierailija
11/12 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mikä kysymys.

Minä aloitin hiusten kasvattamisen ja vaalentamisen 50 v.

Vierailija
12/12 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti vinkistä! Raitoihin onkin aika. Mietin kannattaako laittaa koko päähän raidat vai vaan päällimmäisiin hiuksiin?

Ap

Ei missään nimessä vain päällimmäisiin. Eräs maalaiskampaaja mökkipaikkakunnalla teki tuollaiset, vaikka kielsin! Jouduin värjäämään kaikki hiukset sen takia ja meni pitkään virheen korjaamisessa. Todella vanhentava ja juntti look. 

Minulla on myös pitkät ja todella paksut vaaleat hiukset ja olen yli 50. Saan edelleen kehuja hiuksistani, joten enpä voi kuin suositella. Jos hiukset ovat ohuet, saa niistä helposti paksumman oloiset erilaisilla tuotteilla kuten tukea antavalla lämpösuojalla.