Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teoriani naisista - kommentteja?

Vierailija
28.06.2007 |

Naiset voidaan jakaa karkeasti kahteen ryhmään. Jakautuminen ryhmiin tapahtuu jo n. 14-18 vuoden iässä ja menee seuraavasti:

Ryhmä 1: Koulusta ylioppilaaksi ja edelleen korkeakouluhin tähtäävät naiset. Nämä asettavat oman uransa yleensä tärkeälle sijalle ja etsivät puolisoa suunnilleen sosiaalisesti samanarvoisesta yhteiskuntaluokasta. Asema työelämässä on tärkeää. Usein lasten hankkiminen jää 30-40 vuoden välille.

Ryhmä 2: Koulun mahdollisimman nopeasti hoitamaan pyrkivät, jotka haluavat nopeasti itselleen ammatin ja perheen. Ammatteina usein parturi-kampaaja tms. käsityöläisammatti. Naiselle oma ulkonäkö on hyvin tärkeä ja hän pyrkii panostamaan siihen jo nuoresta pitäen. Oman ammatin harjoittamisen sijaan nainen pyrkii usein löytämään varakkaan itsään sosiaalisesti korkeammalla olevan aviomiehen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki muu noista paitsi käsityöläisammatti.

Mihin jäivät ne, jotka hankkivat ensin lapset ja sitten ammatin?

Vierailija
2/5 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja amis-miehet, suurin osa heistäkin naimisissa, kenen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että hyvä asema työelämässä ei ole minulle tärkeää.

Vierailija
4/5 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukion, amkin ja sitte tein lapsen jonka jälkeen uralle ei enää mulla ole arvostusta.

Vierailija
5/5 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole kovin korkeasti koulutettu, mutta tienaa paremmin kuin insinööri tai peruslääkäri. Aloitti työelämässä nuorena ja on kokemuksensa ja koulutuksensa hankkinut kovalla työllä.

Itse opiskelin itselleni korkeakoulututkinnon. Hain ja pääsin yliopistoon sen jälkeen, kun olin nuorempi lapsistani oli 3v.

Nyt lapseni ovat reippaita koululaisia, minä tyytyväinen työhöni, miehellä edelleen mieluisa ja hyväpalkkainen työ. Monet sukulaisistamme hämmästelivät ja voivotteluvat tilannettamme n.10v sitten. Nyt ovat huomannet, että elämä voi järjetyä toisinkin, kuin esim. ap:n luokittelun mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä