Oikeat TOTEUTUNEET asuntojen hinnat, erinomainen palvelu:
Kommentit (26)
Vierailija:
omakotitalo sijaitsee vuokratontilla. Silloin se EI ole kiinteistö. Tässäpä väliinputoaja ryhmä josta varmaan myyjät onnellisia.
Kävin eilen huvinvuoksi asuntonäytössä. Olin ainut paikalla. Mainitsin välitäjälle tästä mainiosta netti-palvelusta. Välittäjä nauroi ivallisesti, että " sehän on aivan hyödytön, kun siitä saadut tiedot ovat niin suppeita." Minä nauroin takaisin, että " ai mitenniin? Mm kiinteistöjen rakennusvuodet ja kerros jossa asunto sijaitsee näkyvät ja mikä tärkeintä toteutuneet hinnat!"
Välittäjät pelkäävät, että heidän työt vähenevät. Kun tietoa on hyvin tarjolla, on omatoiminen myyntikin helpompaa. Kyseli vielä, että olenko ostamassa ja minkäkokoista asuntoa. Nauroin taas hohhohhoo, että " ostamassako juuri, kun hintatiedot tulleet julkisiksi ja markkinatilanne epävarma" .
Välittäjä vähätteli taloon tulevia remontteja. Ei ole kuulemma itse huomannut, että talon perustukset hajoavat (ulkoneva kivijalka johon kertyy kosteutta ja elementtisaumat leviävät) ja muutenkin hometalo, kun ei ole räystäitä. Törkkyinen hintapyyntö kyllä oli, kun vertasin netissä alueella toteutuneisiin myyntihintoihin.
Hyvä, kun palvelussa on nuo rakennusvuodet, niin pienellä vaivannäöllä tietää ihan tarkalleen, että missä talossa myyty asunto sijaitsee.
Tämän päivän Hesarin mukaan palvelusta löytyy vain Kiinteistömaailman, OP-Kiinteistökeskuksen ja jonkun pienen välittäjän tekemät kaupat. Ei siis ole Huoneistokeskusta jne. Lisäksi palvelusta ei löydy tietoja koskaan silloin jos samalta kadulta ei ole myyty väh. 3 asuntoa, jotka saman kokoisia vuoden sisällä. Myöskään OKT kaupat eivät näy.
Kolmas on Realia Group, joka sattumalta on Pohjoismaiden suurin ja kohta myös Keski- ja Itä-Euroopan suurin kiinteistökonserni. Ja joka sattumalta omistaa myös Huoneistokeskuksen, SKV:n ja Huom!in.
silloin kun laitat kadunnimen hauksi. Mutta jos laitat kaupunginosan näkyvät nämäkin siellä joukossa. Omasta yhtiöstäni myyty kaksi asuntoa, ja tuossa kaupunginosahaussa näkyvät. (Huoneluku, pinta-ala ja rakennusvuosi täsmäävät. Olen 95 % varma, ettei vastaavia ole alueella muualla).
ratkaissut eikä etäisyys keskustasta.