Isän avovaimon käytös ärsyttää
Minua on todella alkanut häiritä isäni avovaimon käytös nykyisin. Ovat olleet yhdessä muutaman vuoden ja elämä on ollut ihan mallillaan heidän välillään ja tämän naisen ja meidän muiden sukulaisten välillä. Nyt tämä nainen tiuskii isälleni ja " anopilleen" eli mummolleni aivan kaikesta. Tuntuu tosi vittumaiselta seurata sitä mekkalaa sivusta. Tuntuu että se muija vain käyttää isääni ja mummoani hyväkseen ja saa kaikki ympärillään tanssimaan pillinsä mukaan. Viimeisimmät episodit: nainen lainailee isäni autoa (käyttää siis enemmän kuin isäni) ja maksattaa isälläni bensatkin. Valitusta siitä, että autossa pitäisi olla automaatti-ilmastointi yms. Yli 90-vuotiasta anoppiaan käyttää kesälomalla ja muulloinkin täysihoitajana. Tulee ja menee varoittamatta, tuo kavereitakin maalle lomailemaan kysymättä. Ruuan pitäisi olla aina valmiina, mihinkään kotihommiin ei osallistu, on vain kuin ellun kana kun anopin hoiviin päätyy. Sitten ollaan niin mielin kielin ja selän takana jauhetaan paskaa. Mulla ei enää pokka pidä, mä puhun vielä suuni puhtaaksi. Ongelma tässä on se, että isäni on sairaalloisen kiltti ja mukautuva. Sellainen, jota on tosi helppo vahingoittaa ja jota on satutettukin lujaa aikaisemmin. Naisella on 3 avioliittoa takanaan, joten aika haastava persoona taitaa olla. Mä en halua että isääni ja mummoani enää pompotetaan. Mitä teksit? Ja kiitos, en halua mitään hanki elämä-kommentteja. Mulla on oma elämä, kiitos vaan. Haluan vain, että saan pitää isäni ja lapseni vaarinsa. Isäni on yrittänyt itsemurhaa edellisen suhteen päätyttyä, siksi huolehdin.
Kommentit (2)
ja kaiken syyn saat niskoillesi. Puhu ensin kahdestaan isäsi kanssa ennenkuin sekaannut tämän naisen ja isäsi elämään mutta anopin ja tämän naisen suhteeseen voit jo heittää piikkiä että " tulee passattavaksi vanhalle naiselle"
ettei eletä vanhan mummon siivellä. Älä isästäsi puhu mitään vaan vetoa mummoon.