Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yksipuolinen ystävyys

Vierailija
27.06.2007 |

mä oon oikeesti yrittänyt pitää ystävyyttä yllä, edes jollakin tasolla, lähetellyt tekstareita, kutsunut meille yms. nyt mä viimeks kun tää " ystävä" perheineen kävi meillä ajattelin että mä en sitten lähetä tekstarin tekstaria tälle ihmiselle ellei se lähetä mulle ensin. tuntuu vaan niin tyhmältä yrittää vääntää jotain viestiä jostain asiasta että edes vähäsen pidettäis yhteyttä. kun ei sitä näemmä kiinnosta mun seura niin tippaakaan. siitä on nyt yli kuukaus kun ne kävi täällä meillä, ei varmaan kuulu mitään koko kesään. kummityttönsä synttäreille elokuussa on varmaan pakko kutsua, vaikka rupee tuntumaan siltä että hiiteen koko tyyppi. ei kai sitä voi ystäväks kutsua, jos näkee toisiaan suurinpiirtein kolme kertaa vuodessa. ja mulla on on näitä ystäviä ja kavereita muutenkin vaikka muille jakaa..

sori, tosi sekava teksti..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en siis ole kuullut tästä ihmisestä mitään yli kuukauteen. tuntuu ettei sitä kiinnosta mun seura pätkääkään. -ap

Vierailija:

MUTTA kuinka monta kertaa vuodessa pitää tavata että voi ystäväksi kutsua? Onko siihen tietty määrä?

Vierailija
2/3 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kun jos valitat jotain vastaavaa, niin heti luullaan että tyrkytät liikaa seuraansa. Minä en todellakaan tyrkytä!

Mikä on sopiva tahti pitää yhteyttä ihmiseen, jos asutaan melko lähekkäin?

Onko se liikaa jos lähetän tekstarin 1 krt/2 viikkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitääkö aina olla jotain asiaa että ottaa yhteyttä? ilmeisesti tällä ihmisellä ei oo mulle mitään asiaa, ei tyhjänpäiväistä eikä muutakaan. -ap

Vierailija:

ja oletko " kälä-täti" että juoruat kaikki asiat..