Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät vastaa tekstiviesteihin??

Vierailija
27.06.2007 |

Siis niin rasittavaa !! Mulla on todella monta kertaa käynyt niin, että viesteihin ei viitsitä vastata ja sitten ihmettelen itse, että missä vika, onko viesti mennyt perille vai ei jne. Ja myöhemmin kuulen jostain, että kyllä se viesti perille meni.

Eikä ole kyse siitä, että jatkuvasti vaivaisin ihmisiä lähettelemällä kymmeniä viestejä.

Esimerkki: Eräs entinen työkaverini piti minua hyvänä ystävänään (tai niin luulin) ja soitteli vähän väliä ja juteltiin vanhasta työpaikasta ja kaikesta muusta. No kerran sitten laitin hälle viestiä, että tulisitkos meille istumaan iltaa vai onko sulla jotain muuta menoa. Ei mitään vastausta!!

Yksi tuttu vaihtoi työpaikkaa ja lähetin hänelle jotain kyselyä, että miten on viihtynyt uudessa paikassa yms. yleistä. Ei mitään vastausta jälleen.

Ja monta muuta esimerkkiä.

Mikä ihme siinä on, ettei voi edes vastata vaikka niin, että tänään on muuta menoa, en valitettavasti pääse tulemaan.

Tai kiitos ihan hyvin olen viihtynyt, hauskaa kesän jatkoa. Tms

ARGH. Todella rasittavaa odotella vastausta ja sitten ihmetellä, kun mitään ei kuulu. Varmasti jokainen ehtii edes muutaman päivän sisällä viestiin vastaamaan, vaikka kiireinen olisikin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voiko olla typerämpää kuin lähettää tekstari tyyliin: " Mitä kuuluu? Nähdäänkö viikonloppuna?"

Mitä tuohon pitää vastata? " Hyvää. Nähdään vain." Näinkö?

Ja sitten toinen vastaa ja ehdottaa paikkaa ja aikaa. Ja joudut taas itse vastaamaan. Pahimmillaan viestejä joutuu kirjoittamaan vaikka kuinka monta ja aikaa menee todella paljon.

Miksei voi soittaa jos on asiaa? Yhdellä nopealla puhelinsoitolla voi hoitaa kaikki asiat samalla kertaa, voi sopia tapaamispaikan ja -ajan ja aikaa menee noin minuutti.

...sinusta ongelma, niin senhän voisi sanoa. Vai oletko sanonutkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä