Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät vastaa tekstiviesteihin??

Vierailija
27.06.2007 |

Siis niin rasittavaa !! Mulla on todella monta kertaa käynyt niin, että viesteihin ei viitsitä vastata ja sitten ihmettelen itse, että missä vika, onko viesti mennyt perille vai ei jne. Ja myöhemmin kuulen jostain, että kyllä se viesti perille meni.

Eikä ole kyse siitä, että jatkuvasti vaivaisin ihmisiä lähettelemällä kymmeniä viestejä.

Esimerkki: Eräs entinen työkaverini piti minua hyvänä ystävänään (tai niin luulin) ja soitteli vähän väliä ja juteltiin vanhasta työpaikasta ja kaikesta muusta. No kerran sitten laitin hälle viestiä, että tulisitkos meille istumaan iltaa vai onko sulla jotain muuta menoa. Ei mitään vastausta!!

Yksi tuttu vaihtoi työpaikkaa ja lähetin hänelle jotain kyselyä, että miten on viihtynyt uudessa paikassa yms. yleistä. Ei mitään vastausta jälleen.

Ja monta muuta esimerkkiä.

Mikä ihme siinä on, ettei voi edes vastata vaikka niin, että tänään on muuta menoa, en valitettavasti pääse tulemaan.

Tai kiitos ihan hyvin olen viihtynyt, hauskaa kesän jatkoa. Tms

ARGH. Todella rasittavaa odotella vastausta ja sitten ihmetellä, kun mitään ei kuulu. Varmasti jokainen ehtii edes muutaman päivän sisällä viestiin vastaamaan, vaikka kiireinen olisikin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen moneen kertaan jo selostanut, että en välttämättä tarvitse sitä vastausta heti !!! Kunhan vastaisi edes päivien sisällä!!! Jos olen vaikka kuulumisia kysellyt.

ja senkin sanoin jo moneen kertaan, että en viitsi pienen asian takia soittaa, koska en kertakaikkiaan jaksa juoruta turhanpäiväisiä tuntikaupalla vain sen takia, että haluan jonkun tietyn asian tietää...

Vierailija
22/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on muutama tällainen kaveri. Jos laitan viestin, että tuletteko meille perjantaina lasten kanssa kello 18, niin kyllä minusta kuuluisi vastata, että tulemme tai emme tule. EIkä niin, että kun seuraavan kerran nähdään kahden viikon päästä, niin sanotaan, että ei me silloin päästy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta ei välttämättä kuulu vastaus viestiä...

Vierailija
24/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadessani viestin, johon pitää jotain vastata -> soitan takaisin.

Jos olen keskellä jotain asiaa / töissä enkä ehdi soittamaan niin saatan unohtaa koko tekstarin, koska tuttavapiirissäni ei oikein tekstareita harrasteta.

Vierailija
25/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon helpompi soittaa

Vierailija
26/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoooh... eikö tämä nyt mene perille??

Jos joku haluaa tietää vain sen, että tuletteko huomenna vai ei, niin miksi ihmeessä on pakko soittaa??? Kun kaikki normaalit ihmiset kyllä vastaa siihen sitten.

Ja jos soittaa näille rasittaville pälättäjä-ihmisille, niin vastaus voi olla joo kyllä me tullaan, ja sitten he jaarittelevat jopa kolmekin !!!!! tuntia kuulumisiaan !!!! niin, että mulla menee koko loppuilta pilalle, kun pitäisi siivota. Ja sitten, kun he tulevat kylään niin kaikki asiat on jo puhuttu maratonpuhelussa...

Vierailija
27/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin harvoin kukaan vastaa silloin kun juuri toisella olisi aikaa puhua. 31

Vierailija
28/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sen kivempaa olisi kasvotustenkaan

Vierailija
29/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi siihen yhteen viestiin laittaa esim. Valitettavasti huomenna ei käy, kun mennään mummolaan. Ilmoittelen sitten kun meille sopii.

Tms.

Vierailija
30/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin mahtuu hienosti olkapään ja korvan väliin, jolloin molemmat kädet vapaina.

Mun mielestä on myös turhauttavaa, jos viestiketju menee yli 4 viestin. Nopeammin olisi saanut puhelimessa.

Kuulumisten lyhenteleminen tekstariin on rasittavaa. Oikeasti silloin voi sanoa vain kiitos hyvää, eikä mitään sen kummempaa.

Ja mä poistelen viestejä korkeintaan kerran kuussa, jolloin huomaan sit nekin, jotka tulivat ja luin väärällä hetkellä ja unohtuivat sitten puhelimen syövereihin.

Kirjoitan itsekin viestejä jonkun verran, mutta en ymmärrä sitä, joka ei uskalla koskaan soittaa.

Niin ja niitä viestejä tulee välillä tosi paljon, ei yks paskalla käyminen riitä

Vierailija
31/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kutsu jotakuta josta pidät?

Voi elämänkevät kun ihmisillä on ongelmia...

Vierailija
32/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan jaksa sitä puhelimessa juoruamista ! Paljon hauskempaa se kasvokkain on. Ja yleensä silloin on juuri jotain tekemistä, kun toinen soittaa ja sitten jää kaikki kesken aina.. kun sitä puhelua ei saa sitten MILLÄÄN loppumaan ja kokeiltu on lopettaa moneen kertaan.

Vierailija
33/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kyllä pidän näistä " rasittavista pälättäjistä" , jos ne asiat voidaan sitten kasvotusten juoruta SILLOIN KUN ON AIKAA !!!

Vierailija
34/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin on niitä ihmisiä jotka ovat puhelimessa ja eivät osaa keskittyä jos joku kysyy sivussa jotain. Itse esim töissä puhun asiakkaan kanssa puhelimessa, vastailen samalla kaverin tekstariin tai mailiin ja voin lukea nettiäkin samalla. Kaikilla ei vaan ole tätä taitoa eli keskittymistä!!

Vierailija
35/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi kivaa jutella. Hei *klik*

Vierailija
36/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät vastaa. Minusta vastaaminen kuuluu hyviin tapoihin.

Vierailija
37/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla typerämpää kuin lähettää tekstari tyyliin: " Mitä kuuluu? Nähdäänkö viikonloppuna?"

Mitä tuohon pitää vastata? " Hyvää. Nähdään vain." Näinkö?

Ja sitten toinen vastaa ja ehdottaa paikkaa ja aikaa. Ja joudut taas itse vastaamaan. Pahimmillaan viestejä joutuu kirjoittamaan vaikka kuinka monta ja aikaa menee todella paljon.

Miksei voi soittaa jos on asiaa? Yhdellä nopealla puhelinsoitolla voi hoitaa kaikki asiat samalla kertaa, voi sopia tapaamispaikan ja -ajan ja aikaa menee noin minuutti.

Vierailija
38/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kyllä tajua, miksi viesteihin ei voi vastata. jos vaikka lähettää tärkeitä rakkauden tunnustuksia tai muita kiintymystä osoittavia viestejä ja vastausta ei kuulu, niin todella pahalta se tuntuu.

Vierailija
39/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tärkeät rakkaudentunnustukset pitää kertoa tekstiviestillä?

Vierailija
40/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti unohdan tekstiviestiin vastaamisen, joss e tulee huonoon aikaan. Tosin pyrin heti vastaamaan, kun muistan sen viestin.

ja tietty vastaan aina jos vaan kykenee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi